Horoskooppi kysely

Anonyymi-ap

Mikä olet horoskoopiltasi ja minkä horoskoopin tai horoskooppien kanssa tulet tai tulisit parhaiten toimeen ja mikä horoskooppi sais olla tuleva kumppanisi

87

702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sika, sian, sika.

• Anonyymi

Olen neitsyt. Kokenut mies mutta neitsyt.

>simiti<

• Täältä löytyy myös toinen neitsyt🤗

Onko Simiti ikinä seurustellut neitsyen kanssa?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Täältä löytyy myös toinen neitsyt🤗

Onko Simiti ikinä seurustellut neitsyen kanssa?

😆🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Leijons olen ja kyllä mä väittäisin, että leijona mulle parhaiten kävisikin kumppaniksi.

Muut horoskooppityypit on liisn nössöjä. 😁

Pitää olla ylvästä luonnetta. 😀

• Anonyymi

Rapu nainen

• Anonyymi

Olen rapu. 22 kesäkuuta määkäissyt itseni maailmaan. 🙂

En tiedä muuta merkkien sopimisesta, kun että härkien kanssa on väitetty sopivan, mutta onnellisimmat suhteeni olen kokenut yhdessä kaksosen ja vesimiehen kanssa. Härkien kanssa vain sotinut.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Ja leijonissa taas olen aina kavahtanut itsekehun ja kehujen kerjäämisen tatvetta. Isäni ja pappani nyt esimerkiksi. En oikein suedä hyvin sellausta, kehu mua kehu mua, kehuskelen itseeni tyyppiä läheisenäni. Kun kypsyn äkkiä siihin huomiontaroeen yliampuvaan määrään.

Ei jatkuvasti tarvi kerjätä kehuja ja olla keskipisteenä. Se on vain itsekästä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja leijonissa taas olen aina kavahtanut itsekehun ja kehujen kerjäämisen tatvetta. Isäni ja pappani nyt esimerkiksi. En oikein suedä hyvin sellausta, kehu mua kehu mua, kehuskelen itseeni tyyppiä läheisenäni. Kun kypsyn äkkiä siihin huomiontaroeen yliampuvaan määrään.

Entinen Eivori

Veskarissa parasta on ollut aina itsenäisyys ja innovatiivisyys, eikä takerru liikaa. Tukehdun jos toinen on takertuja ja roikkuu kuin lapsi kimpussani kerjäten huomiota. Rasittavinta minä tiedän, muut luulee asenne (miehissä). Naiset on itsepäisiä muttei ylimielisiä.

Kaksosessa parasta oli positiivisuus ja aikaansaavuus. Myönteinen luonne. Rasittavinta päättämättömyys.

Entinen Eivori

Entinen Eivori

• Anonyymi

Päivä eroa, olen tismalleen keskikesän lapsi...tai ukkohan minä jo nykyisin 🙂

• Anonyymi

Onko kaksonen kaksinaamainen edessä mukavaa kun käännät selkäsi ei niin mukava enään

• Anonyymi

Vesimiehet ja kaksosethan ylpeitä. Ravut on pettäjiä itsekkäitä,ilkeitä kaksnaamaisia(entinen appiukko edustaa tätä merkkiä), neitsyt on ihan mukava, vaaka mielenkiintonen, skorpionit outoja, jousimiehet epäluotettavia outoja, kauriista eos, kalat ihan diivoja en voi sietää, oinaat ja härät ihan ok.

Leijonat pysykööt aitauksissaan.(entinen anoppini)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaksonen kaksinaamainen edessä mukavaa kun käännät selkäsi ei niin mukava enään

En tiedä. Ei minusta ollut hän. Joskin äärettömän arka tekemään päätöksiä yksin. Lienee kotikasvatus vaikuttanut eikä horoskooppi.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vesimiehet ja kaksosethan ylpeitä. Ravut on pettäjiä itsekkäitä,ilkeitä kaksnaamaisia(entinen appiukko edustaa tätä merkkiä), neitsyt on ihan mukava, vaaka mielenkiintonen, skorpionit outoja, jousimiehet epäluotettavia outoja, kauriista eos, kalat ihan diivoja en voi sietää, oinaat ja härät ihan ok.

Aijaa, no en minä. Mä olen liiankin reilu ja sitä käytetään hyväksi mieluusti. Ja ei nämä veskarit jotka tunnen, koko perheeni ole tuollaisia kukaan.

Kaksosetkaan, vaan ylikilttejä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivä eroa, olen tismalleen keskikesän lapsi...tai ukkohan minä jo nykyisin 🙂

Oho! 😄👍

Hyvä hyvä. Muitakin pehmoja kuorekkaita saksiniekkoja löytyy.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Ei minusta ollut hän. Joskin äärettömän arka tekemään päätöksiä yksin. Lienee kotikasvatus vaikuttanut eikä horoskooppi.

Entinen Eivori

Kuullut vaan että kaksoset kaksinaamaisia että edessä mukava ja kiva käännät selkäsi pilkkaa ja ivaa ja puhuu pahaa ja taas kasvotuksin niin muka mukava ja kiva eli kaksinaamainen kakka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho! 😄👍

Hyvä hyvä. Muitakin pehmoja kuorekkaita saksiniekkoja löytyy.

Entinen Eivori

22:12:36 Kaksonenhan minä, aika pehmo myönnetään 🙂, just siinä rajalla 21, eikä siinä mitään uutta sinänsä kun on vähän rajatapaus kaikessa muussakin nähdyn ja koetun perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullut vaan että kaksoset kaksinaamaisia että edessä mukava ja kiva käännät selkäsi pilkkaa ja ivaa ja puhuu pahaa ja taas kasvotuksin niin muka mukava ja kiva eli kaksinaamainen kakka

Höh, en oo huomannu. Oon kokenu erilailla. Ex aviomieheni on kaksonen ja hän on lempeimpiä ihmisiä mitä tiedän. Siihen kiltteyteen ja positiivisuuten mä hänessä just rakastuinkin. Ihan parasta ihmisessä. Ongelmat oli ihan muunlaisia. Sillä yhä vaikutun hänen kiltteydestään ja positiivisuudestaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

22:12:36 Kaksonenhan minä, aika pehmo myönnetään 🙂, just siinä rajalla 21, eikä siinä mitään uutta sinänsä kun on vähän rajatapaus kaikessa muussakin nähdyn ja koetun perusteella.

Ei ole huono piirre olla pehmo, kunhan osaa tarvittaessa vetää turvarajat. 😃👍

Kovuus on kalsaa.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaakat on pahimpia pettäjiä ja valehtelijoita. Salailu ja impulsiivinen pettäminen on vaakoilla verissä. Tunnen 5 Vaakaa ja kaikki on samanlaisia. Valehtelevat vuosikausia täysin viattomalla naamalla. Heille oma etu on se tärkein ja julkisivu miten muut näkevät heidät. Esittävät mukavaa ja viatonta mutta kun kukaan ei näe, huijaavat oman etunsa eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Te nyt ette nää mitään hyvää kenessäkään siellä omassa pikku kopissa. Ryömi vaan takaperin takas sinne mistä tulitkin. Pahimpia juorukelloja ja selkään puukottajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaakat on pahimpia pettäjiä ja valehtelijoita. Salailu ja impulsiivinen pettäminen on vaakoilla verissä. Tunnen 5 Vaakaa ja kaikki on samanlaisia. Valehtelevat vuosikausia täysin viattomalla naamalla. Heille oma etu on se tärkein ja julkisivu miten muut näkevät heidät. Esittävät mukavaa ja viatonta mutta kun kukaan ei näe, huijaavat oman etunsa eteen.

Aivan totta puhut. Paskaa omalle perheelle ja eespäin hymyilevät ja esittävät ihan muuta. Luotto puhdas 0+++

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te nyt ette nää mitään hyvää kenessäkään siellä omassa pikku kopissa. Ryömi vaan takaperin takas sinne mistä tulitkin. Pahimpia juorukelloja ja selkään puukottajia.

En tiedä millaisia ihmisiä tunket, mutta minua et ainakaan tipan tippaa kirjoituksesi perusteella. Enempää ei voisi pieleen nimittäin mennä. 😅

Minua rehellisempää ja hyväntahtoisempaa rapua saat ehkä etsiä, mutta olen saanut tunnustusta juuri hienoista luonteeni ominaisuuksusta. Minuun on helppo luottaa. Ja minä en juoruile kestään, inhoan kataluutta yli kaiken kaikissa.

Entinen Eiviri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä millaisia ihmisiä tunket, mutta minua et ainakaan tipan tippaa kirjoituksesi perusteella. Enempää ei voisi pieleen nimittäin mennä. 😅

Minua rehellisempää ja hyväntahtoisempaa rapua saat ehkä etsiä, mutta olen saanut tunnustusta juuri hienoista luonteeni ominaisuuksusta. Minuun on helppo luottaa. Ja minä en juoruile kestään, inhoan kataluutta yli kaiken kaikissa.

Entinen Eiviri

Toki pidän puoleni jos joudun epäreilun kohtelun kohteeksi. En ole enää ylikiltti vaikka kiltti olenkin. 😃

Käyttäydy hyvin minua kohtaan ja olen aina hyvä sinua kohtaan, käyttäydy katalasti ja hylkään sinut. Sitä saat mitä tilaat.

Entinen Eivori

• Olen rapu ja koneelta kysyin sopivia kumppaneita se vastas että:

Syntymäkarttasi perusteella sinulle sopivimmat kumppanit ovat sellaisia, jotka voivat tasapainottaa herkkyyttäsi ja ymmärtää intuitiivisuuttasi. Ravun aurinko, Kuun sijainti Kaloissa ja Vaaka-nousumerkki antavat yhdessä kuvan romanttisesta, syvästi tuntevasta ja harmoniaa etsivästä ihmisestä. Sopivat kumppanimerkit voivat olla seuraavat:

Skorpioni – Skorpioni voi tarjota syvyyttä, intohimoa ja intensiivisyyttä, mikä sopii hyvin yhteen herkän Ravun kanssa. Skorpionit ymmärtävät tunteiden syvyyttä ja voivat tukea sinua myös haastavissa hetkissä, tuoden turvaa ja luottamusta.

Kalat – Kalat ovat tunteellisia ja intuitiivisia kuten sinäkin. Kalat voivat ymmärtää ja jakaa herkkää ja mystistä maailmankuvaasi, ja yhteinen intuitiivinen yhteys luo vahvan pohjan. Teidän välillä voisi olla helposti syntyvä syvä henkinen yhteys.

Härkä – Härkä tuo vakautta ja luotettavuutta, mikä voi tasapainottaa Ravun ja Kalan herkkää ja ailahtelevaa puolta. Härkä osaa tarjota turvallisen ja vakauden tunteen, mikä voi auttaa sinua tuntemaan olosi turvatuksi ja rakastetuksi.

Neitsyt – Neitsyt on toinen maamerkki, joka voi tarjota rauhaa ja vakautta. Neitsyet ovat huolehtivia ja tarkkaavaisia, mikä sopii hyvin Ravulle, joka arvostaa turvallisuutta ja hoivaamista. Neitsyt myös tuo realismia ja käytännöllisyyttä suhteeseen, mikä voi auttaa sinua tuntemaan olosi tukevasti maassa.

Vaaka – Koska sinulla on Vaaka-nouseva, Vaaka-kumppani voisi olla hyvä match. Vaaka tuo ihmissuhteisiin harmoniaa ja ymmärrystä sekä taitoa tasapainottaa eri näkemyksiä. Teillä olisi todennäköisesti hyvä sosiaalinen ja romanttinen yhteys.

Kauris – Kauris on vakaa, vastuullinen ja tavoitteellinen, mikä voi luoda hyvän pohjan pitkäaikaiselle suhteelle. Kauriit voivat antaa sinulle tunteen turvallisuudesta ja luotettavuudesta, mikä on usein tärkeää Ravulle.

• Anonyymi

Noin 24 vuoden kokemuksella kauris-vaaka ei ainakaan toimi ollenkaan, mutta sitä tässä ei kysytty.

Mulla on useita rapuja lähellä ja voin kyllä allekirjoittaa tuon herkän puolen heissä, tulen myös vaakana heidän kanssaan hyvin toimeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin 24 vuoden kokemuksella kauris-vaaka ei ainakaan toimi ollenkaan, mutta sitä tässä ei kysytty.

Mulla on useita rapuja lähellä ja voin kyllä allekirjoittaa tuon herkän puolen heissä, tulen myös vaakana heidän kanssaan hyvin toimeen.

Noista ehdotuksista, ei ole kokemusta suhdemielessä muista, kuin kalat merkistä, ja täytyy sanoa että sen kanssa kyllä palat loksahti paikalleen heti kerralla, ensikohtaamisesta saakka. Ei vaan ollu silti kestävää muuten, kun olosuhteet oli mitä oli.

• Anonyymi

Ohhoh - mä olisin astrologian mukaan sulle sopiva 😁 Aurinko skorppari, nouseva rapu, ja venus vaaka.

• Anonyymi

Skitso mummoni oli vaaka. Mutta ainoa ihminen jota kaipaan. Hän ehkä oli epävakaa, mutta rehellinen. Hän näki ihmisten lävitse mitä he ovat. Esitykset ei menneet läpi ja meissä yhteistä on myös perhekeskeisyys. Omat on aina ne jotka saa huomioni. Muut ei välttämättä ole edes tarpeen tässä maailmassa. ❤️

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Skitso mummoni oli vaaka. Mutta ainoa ihminen jota kaipaan. Hän ehkä oli epävakaa, mutta rehellinen. Hän näki ihmisten lävitse mitä he ovat. Esitykset ei menneet läpi ja meissä yhteistä on myös perhekeskeisyys. Omat on aina ne jotka saa huomioni. Muut ei välttämättä ole edes tarpeen tässä maailmassa. ❤️

Entinen Eivori

Ai sullakin ollut skitso mummo? Mulla oli myös. Mutta hän oli todella lämmin ja mukava ihminen ja todella ahkera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Mulla kans skitso mummu ja vaaka

• No siellähän ne profiilissa on, jos jotain kiinnostaa, mutta vaaka-leijona olen päämerkeiltäni. Tunnistan itsestäni vaakamaisen jappasijan, mutta toisaalta myös sen herkän ja syvällisen taiteilija-luonteen.

Suorapuheisuus, sarkasmi ja räväkkyys ovat varmaankin sitä leijonaa sitten mikä aiheuttaa ristiriitaisuutta.

Parhaiten mulle sopii mikä tahansa mua haastava merkki, eli herkkä, mutta suojeleva ja vahva mies. Horoskooppien mukaan ilmeisesti ainakin leijona sopii vaa'alle hyvin.

• Anonyymi

Härkä on merkki. Paikkansa pitänee aistillisuus, tietty hitaus päätöksissä ja estetiikan arvostaminen. En tosin kovin paljoa usko näihin höpötyksiin 😀

• Anonyymi

Vesimies, vesimiehen kanssa pärjäilen. Olin kerran ravun kanssa, siitä ei mitään tullut. Kaksosen kanssa yhtä riitaa. Härän kanssa jonkin aikaa. Vaa´ an kanssa aika hyvin.

• Anonyymi

Itse olen härkä. Googlen mukaan yhteensopivimpia olisivat skorpioni, rapu, kalat, neitsyt ja kauris (tai toinen härkä), mutta huuhaatahan nämä ovat. Kaksi saman horoskooppimerkin edustajaa saattavat olla ihan erilaisia ihmisiä.

• Anonyymi

Todellakin voivat olla, nouseva merkki vaikuttaa aika paljon varmasti tuossa.

• Näissä horoskoopeissa on paha epäloogisuus. Noin kerran kuukaudessa viisarin heilahtaessa uuden vuorokauden puolelle merkki muuttuu kertalaakista aivan toiseksi ja sitä myöten muka ominaisuudet jopa aivan päinvastaisiksi edellisistä. Mikään maailmassa ei vaan toimi niin. Kevät ei yhdessä hetkessä muutu kesäksi, täysikuu ei muutu puolikuuksi, päivä ei muutu illaksi eikä nousuvesi laskuvedeksi.

• Anonyymi

Scrg
        Hyvä kommentti.
        Vilma
        Olen leijona.
        Vaaka-merkin kanssa sujuu. Jousimies on mahdoton.
        Kaksonen on diblomaatti, mutta ailahtelee.
        Rapu on uneksiva esteetikko vaaleanpunaisin lasein ja sekoitus käytännöllisyyttä ja epäkäytännöllisyyttä lisäksi hauskan impulsiivinen, hieman kade.
        Kalat on aikaansaapa, hieman kade.
        Kauris on koti-ihminen, hieman kade.
        Vesimies on määräilijä eikä suinkaan oikeassa aina.
        Härkä on itsenäinen kenties itsekäskin.
        Kolmesta merkistä ei havaintoja.
        Tyypittely vainomaan kokemukseen perustuen. Ei tieteellistä näyttöä.

• Anonyymi

Olen oinas, mutta en usko horoskooppeihin.

• Anonyymi

Mä en usko ihmisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en usko ihmisiin

Oinas onkin ei-uskova muutenkin. Kova, kylmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oinas onkin ei-uskova muutenkin. Kova, kylmä.

Tuossapa yksi hyvä esimerkki siitä miksi en usko horoskooppeihin. Yksikään minut tunteva ei ikinä kuvaisi mua sanoin "kova, kylmä". 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en usko ihmisiin

Minä taas uskon. Valtaosa ihmisistä on hyviä tyyppejä. Ikävä kyllä ne muutamat ei niin hyvät saavat kuitenkin kohtuuttoman paljon pahaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Eri merkeistä Vaakat on pahimpia pettäjiä ja valehtelijoita. Salailu ja impulsiivinen pettäminen on vaakoilla verissä. Tunnen 5 Vaaka-ihmistä ja kaikki on samanlaisia.
      Valehtelevat vuosikausia täysin viattomalla naamalla. Heille oma etu on se tärkein ja julkisivu miten muut näkevät heidät. Esittävät mukavaa ja viatonta mutta kun kukaan ei näe, huijaavat oman etunsa eteen. Moni luuleekin heitä hyviksi tyypeiksi, mutta se on vain kiillotettu julkisivu

• Anonyymi

No eiköhän tullut selväksi, kun ihan kahteen kertaan piti kirjoittaa. Kyllä me vaa'at ollaan sitten paskoja ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän tullut selväksi, kun ihan kahteen kertaan piti kirjoittaa. Kyllä me vaa'at ollaan sitten paskoja ihmisiä.

Eli tunnistit tuosta itsesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tunnistit tuosta itsesi

No sinä olet sen verran tuomitseva, että ihan turha tässä on alkaa asiasta vääntämään. Ethän edes jätä muille mielipiteille sijaa.

Jos mun kavereilta kysytään, niin toki, olen virheitä tehnyt minäkin, mutta he vastaavat, että oikeudenmukaisempaa kaveria saa hakea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä olet sen verran tuomitseva, että ihan turha tässä on alkaa asiasta vääntämään. Ethän edes jätä muille mielipiteille sijaa.

Jos mun kavereilta kysytään, niin toki, olen virheitä tehnyt minäkin, mutta he vastaavat, että oikeudenmukaisempaa kaveria saa hakea.

sellaisia vaakat on, ei omaatuntoa, kaiken voi antaa anteeksi, itselleen. Ja tuo "oikeudenmukaisuus" varmaan tarkoittaa että kostat kaikille jotka huomaa sun petollisuutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sellaisia vaakat on, ei omaatuntoa, kaiken voi antaa anteeksi, itselleen. Ja tuo "oikeudenmukaisuus" varmaan tarkoittaa että kostat kaikille jotka huomaa sun petollisuutesi.

Tästä ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi, joten skippaan jatkon. Voit ihan vapaasti pitää mielipiteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä ei saa järkevää keskustelua aikaiseksi, joten skippaan jatkon. Voit ihan vapaasti pitää mielipiteesi.

Niin, minkä sitä vaakakaan tosiasioille voi. Anonyyminä sentään myönnät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minkä sitä vaakakaan tosiasioille voi. Anonyyminä sentään myönnät.

Lopeta tuo jankuttaminen. Taidatkin olla se kiusaajatyyppi, jonka kanssa meni samantien reilu vuosi sitten sukset ristiin eräällä toisella palstalla.

Mulla ei ole sulle mitään hyvää sanottavaa, joten mun on parempi olla hiljaa.

Tiedän, että yp näkee nämä anokirjoitukset eikä mulla näissäkään ole mitään salattavaa, koska en harrasta kiusaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo jankuttaminen. Taidatkin olla se kiusaajatyyppi, jonka kanssa meni samantien reilu vuosi sitten sukset ristiin eräällä toisella palstalla.

Mulla ei ole sulle mitään hyvää sanottavaa, joten mun on parempi olla hiljaa.

Tiedän, että yp näkee nämä anokirjoitukset eikä mulla näissäkään ole mitään salattavaa, koska en harrasta kiusaamista.

Minulle olet tuntematon anonyymi vaaka.
        Ja arvioni vaakatyypeistä perustuu tosielämän kokemukseen. Minäkin ensin luulin hyviksi tyypeiksi mutta kun tarkkaan katsot, totuus on kaikkea muuta. Ja samat piirteet toistuu kaikissa vaakoissa. Sukupuolesta ja iästä riippumatta, olet sitten nuori yhäiti, keski-ikäinen bisnesmies tai vanha mummo tai pappa. Samat piirteet toistuu. Sama valehtelu viattomalla naamalla, petos ja oman edun tavoittelu toisen selän takana yms. Ja aina julkisivu yhtä kirkas, koska totuus ei näy ihmisille...vaaka taivuttaa totuutta mieleisekseen

• Anonyymi kirjoitti:

Minulle olet tuntematon anonyymi vaaka.
        Ja arvioni vaakatyypeistä perustuu tosielämän kokemukseen. Minäkin ensin luulin hyviksi tyypeiksi mutta kun tarkkaan katsot, totuus on kaikkea muuta. Ja samat piirteet toistuu kaikissa vaakoissa. Sukupuolesta ja iästä riippumatta, olet sitten nuori yhäiti, keski-ikäinen bisnesmies tai vanha mummo tai pappa. Samat piirteet toistuu. Sama valehtelu viattomalla naamalla, petos ja oman edun tavoittelu toisen selän takana yms. Ja aina julkisivu yhtä kirkas, koska totuus ei näy ihmisille...vaaka taivuttaa totuutta mieleisekseen

Mulla ei ole tarvetta kiillottaa julkisivua. Arvioisin kommenttiesi perusteella, että olet joko nuori aikuinen tai sinulla on muuten vain ongelmia mielesi kanssa.

Olet mahdollisesti sairaalloisen mustasukkainen maalittajatrolli, joka uskoo horoskooppeihin kuin raamattuun, jolla ei ole kykyä nähdä ihmisissä hyvää tai muuten vain halua moiseen.

Mikäli on tarvetta jatkaa keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja laita sähköpostia. Mun osalta julkinen keskustelu päättyy nyt tähän.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mulla ei ole tarvetta kiillottaa julkisivua. Arvioisin kommenttiesi perusteella, että olet joko nuori aikuinen tai sinulla on muuten vain ongelmia mielesi kanssa.

Olet mahdollisesti sairaalloisen mustasukkainen maalittajatrolli, joka uskoo horoskooppeihin kuin raamattuun, jolla ei ole kykyä nähdä ihmisissä hyvää tai muuten vain halua moiseen.

Mikäli on tarvetta jatkaa keskustelua asiasta, niin ole hyvä ja laita sähköpostia. Mun osalta julkinen keskustelu päättyy nyt tähän.

Oletko sama tyyppi kuin tuo joka aiemmin tähän jankuttaa? Miksi sinulle pitäisi laittaa sähköpostia? Et ole kyllä terve mieleltäsi.
        Toinen kertoo tosielämän kokemuksistaan ja sinulla on joku sairas tarve jankuttaa vastaan??? Kolahtiko kuvaus noin kovaa sinuun itseesi?

• Anonyymi

Pöh. En usko horoskooppeihin. Jokaisesta löytyy jotain itselle sopivaa, niin laveita nuo kuvaukset ovat.

Tuli mieleen ennustaminen, yhtä pölhöä. Jossain testissä luokkahuoneelliselle ihmisiä jaettiin lappu, jossa oltiin näkevinään jotain ihmisen elämästä. Kaikki olivat sitä mieltä, että teksti oli osuva juuri heidän tilanteessaan. Jokaisessa lapussa oli täysin sama teksti...

Olen alkanut kyseenalaistamaan persoonallisuusselvityksiäkin. Siinä kun ihminen itse arvioi itseään, niin monella on aika vinkeästi vääristynyt kuva itsestään. Ja vaikka muutamasta vaihtoehdosta jotain valitsisikin, niin tilanteet ovat muuttuvia.

Hauskaa ajankulua, kuten vaikka pasianssi 😁

xLiner

• Anonyymi

Niin ihminen on taipuvainen ottamaan rusinat pullasta. On se sitten persoonallisuustesteistä tai horoskoopeista poimittua…

• Anonyymi

Kerran työpalaverissa pomo kehui hirmuna eikä itsekään uskonut siihen.

Kun esinainen siirtyi muihin hommiin niin nähtiin baarissa ja harrastimme seksiä.
        Oli se hetken kivaa. Sitten hän muutti toiseen kaupunkiin.

>simiti<

• Anonyymi

Jep. Aina on jotain mikä osuu ja jotain mikä menee ihan päin persikkaa. Jos nyt kumppanin valkkaa horoskoopin mukaan, niin ei kovin hyvä ole ihmisten tuntemuksessa. Mielestäni.

Luittaa johonkin höttöpöttöön mielummin kun omiin aisteihinsa ja analyyttiseen järkeensä. 😅

Entinen Eivori

• Anonyymi

5:27
        On tässäkin kirjoituksessasi asiaa.
        Jonain päivänä voi esim. Persoonallisuusselityksessä vastailla ihan erilailla. Millä tuulella on.
        Vilma
        Horoskoopit voivat olla positiivisia ja kannatella.
        Kiva horoskooppi siis on hyvä. Usko tai älä...

• Horoskoopit on sentään hauskoja. Persoonallisuustesteihin jotkut uskoo ja laskrlmoi itseään. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Aina on jotain mikä osuu ja jotain mikä menee ihan päin persikkaa. Jos nyt kumppanin valkkaa horoskoopin mukaan, niin ei kovin hyvä ole ihmisten tuntemuksessa. Mielestäni.

Luittaa johonkin höttöpöttöön mielummin kun omiin aisteihinsa ja analyyttiseen järkeensä. 😅

Entinen Eivori

Kai se on sitten turvallista, kun on jokin (voima) johdattamassa.

Mutta uskon että enemmän ihmiset pitävät horoskooppien kehuista. Ollaan niin erityisiä että 🙃 Sama noissa persoonallisuusluokituksissa.

Toisaalta, onhan tuo aika harmiton tapa kohottaa itsearvostusta ja toivoa. Voi tulla monelle ihan tarpeeseen sellainen pieni piristys.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5:27
        On tässäkin kirjoituksessasi asiaa.
        Jonain päivänä voi esim. Persoonallisuusselityksessä vastailla ihan erilailla. Millä tuulella on.
        Vilma
        Horoskoopit voivat olla positiivisia ja kannatella.
        Kiva horoskooppi siis on hyvä. Usko tai älä...

No just sellainen, merkissä kehutaan ja ennustuksissa annetaan toivoa. Voihan se hyvää tehdä vaikkei niihin oikeasti uskoisikaan.

xLiner

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Horoskoopit on sentään hauskoja. Persoonallisuustesteihin jotkut uskoo ja laskrlmoi itseään. 🙄

Kai ne sitten ovat hauskoja. Minä uskon enemmän vanhoihin suomalaisiin luonnon jumaliin. Ne on aika tiukkaa porukkaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kai ne sitten ovat hauskoja. Minä uskon enemmän vanhoihin suomalaisiin luonnon jumaliin. Ne on aika tiukkaa porukkaa.

xLiner

Kyllä minäkin olen uskon mies. Uskon ihteeni. 😄

• Anonyymi

kysymyksiä on aina enemmän kuin vastauksia

pahempi kysymys kuka keksi ajan, josta mieleeni vilahti elokuva 65 miljoonia vuosia ennen ajanlaskun alkua dinosaurukset.

horoskoopppi on horonkaappi

• Anonyymi

kuolleisewn miesren ewnnätyksiä jossaIN POKWEIPWLIASÄ KUN JIBWRUWRI RkkwberBYE OWQKWQHÖÄ

• Anonyymi

Ei ihme, että pysytään sinkkuina, kun annetaan horoskoopin ratkaista tämänkin asian. Kaikenlaisia hörhöjä niitä vieläkin riittää.

• Anonyymi

10:22
        No eihän niitä pidä ottaa vakavasti.
        Huumorilla.
        Hörhöjä?
        Kaikenlaisia tosikkoja niitä vieläkin riittää.
        Vilma
        Kyllä ratkaisut tehdään analyyttisesti.

• Sinkkuina pysytään, kun näin vanhana ei enää löydä sellasta mistä tykkäis ihan täysillä, ja joka tykkäis yhtä paljon takaisin. Nuorena oli eri asia.

• Anonyymi

joakua kokeilin tietokoneella simulois AYOWEBICA HIJY AUUA EÖHÖGRÖÖ BUUB OUWBU CÖKÖT h TKU,,

• Härkä-nainen. Aina yhtä joustava, suopea ja lempeä. 😊

• Anonyymi

Leijonan on pakko saada aina kaikkien huomio kaikkialla, mottona: ”älä ota sitä vakavasti.”
        Ei sukupuolta ja muutakaan kannata.

-tosiyrmy-

• Anonyymi

Minä olen tuli jänis ja vesimies

• Anonyymi

Kala , jostain luin että vesimies, vaimo kala.-Härän vuonna multa , vaimo tiikerin vuonna metalli .-

• Anonyymi

Olen mies ja Kalat.

Taiteesta pidän - vaikka itse en mikään maalari olekaan. Kirjoittajan ja runoilijan vikaa minusta löytyy, ja laulaminen on leipäheittoni - nuotissa pysyn eri sävelkorkeuksilla.

Juoppo en ole, haaveileva ja unelmoiva kylläkin, nopea, ennakkoluuloton ja merkilleni ehkä poikkeuksellisesti myös melko järjestelmällinen ja pidän siisteydestä.

Esteetikko ja kauneudenpalvoja olen, siitä ei pääse mihinkään.
      Olen myös eläinten ja luonnon ystävä, mutta silti omaan laajan tietotaidon tekniikan ja fysiikan aloilta ja osaan soveltaa teknistä ja avaruudellista hahmottamiskykyäni nopeisiinkin ongelmanratkaisua vaativiin asioihin.

Romantiikan nälkäni on loputon ja makkarissa....no sanotaan, että olen estoton :).
      Rakastan halaamista, pitkiä suudelmia, koskettamista, silmiin katsomista, kauniita sanoja, hymyjä....naisen kehon lämmön tuntemista.

En itse asiassa usko horoskooppeihin, mutta onhan noita hauska lukea.
      Tuossa alemmassa lainauksessa "Tunteiden roihu ja niissä hekumoiminen" sai minut revähtämään nauruun!!!! Juuri sellaisesta unelmoin!!!!!
      Joskus olin suhteessa Kauriin kanssa ja seksi oli mahtavaa, mutta homma loppui täysin puun takaa tulleeseen pettämiseen.
      Muuan sukulaiseni oli Neitsyt ja täytyy sanoa, että ko. merkin edustajista jäi omanlaisensa kuva....

Skorpionin kanssa en ole seurustellut, parhaat kaverini ovat olleet Rapu ja Leijona; varhaisnuoruudessa ehdottomasti paras ystäväni oli muuan tyttö, joka oli Vaaka.
      Ex-vaimoni oli Oinas, sitä laatua ei enää koskaan, kiitos.

"Kalat (19.2.–19.3)

Vesielementin edustajana kalat tulee potentiaalisesti hyvin juttuun ravun kanssa. Yleensä kalat on hiukan avoimempi ja spontaanimpi kuin rapu, mutta molemmille eleet, ilmeet ja tunteiden ilmaisu ovat tärkeitä, yhdistäviä asioita.

Kalojen tunteellisuus tarjoaa usein vastapainoa neitsyen järjestelmälliselle luonteelle. Nämä kaksi ovat taipuvaisia viehättymään toisistaan ja parhaimmillaan heidän välilleen muodostuu herkkä ja rakastava suhde. Samoin on kauriin kanssa.

Kalat on myös mitä mainioin puolisoehdokas skorpionille. Usein molemmat viehättyvät toisistaan jo ensi silmäyksellä. Tunteiden roihu ja niissä hekumoiminen on molemmille merkeille tärkeää. Kalat arvostaa skorpionin sitkeyttä ja voimaa, skorpioni kaloissa tunteiden lempeää virtaa."

• Anonyymi

.....jatkan tuohon edelliseen postaukseeni, että ns. "hullu ämmä" (positiivisessa mielessä), kenties mustasukkainen, joskus mustaan nahkaan pukeutuva, pitkähiuksinen, seksissä määrätietoinen ja tulinen rakastajatar olisi sitä, mikä olisi se "toinen puolisko".

Fyysisisten ominaisuuksien toivelistalla hyvä perse, pienet/pienehköt tissit ja hymy herkässä - hyvä sydän mutta "dirty mind".
      No joo. Saako tässä kohtaa sanoa "Voih".....?

Unelmoimiseksihan tämä taas meni......

• Anonyymi

Mie romahin ja pyörryin.

Onneksi sinulla on tuo fetissi. Muuten olisin jo siellä 😵‍💫
        En kestä fetissejä. En ymmärrä niitä, suoraan sanoen kammoan niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie romahin ja pyörryin.

Onneksi sinulla on tuo fetissi. Muuten olisin jo siellä 😵‍💫
        En kestä fetissejä. En ymmärrä niitä, suoraan sanoen kammoan niitä.

Mistä "fetissistä" on kyse mielestäsi?

Esitin vain ajatuksia toiveiden tynnyristä. En pakkomielteisesti "vaadi" keneltäkään mitään.

En nyt käsitä, missä kohtaa näit fetissin? Kaikella kohteliaisuudella, enkä lainkaan ilkeillen.
        Hämmästelen vain, kun en moista itse omasta tekstistäni löydä....😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä "fetissistä" on kyse mielestäsi?

Esitin vain ajatuksia toiveiden tynnyristä. En pakkomielteisesti "vaadi" keneltäkään mitään.

En nyt käsitä, missä kohtaa näit fetissin? Kaikella kohteliaisuudella, enkä lainkaan ilkeillen.
        Hämmästelen vain, kun en moista itse omasta tekstistäni löydä....😅

...jos tarkoitit tuota "mustaa nahkaa" - siinä lähinnä tuli mieleen mustat nahkahousut naisella korkkareiden kanssa.....en tiedä, mikä siinä on. Kultaiset korvikset ja mustat nahkahousut, punatut huulet ja kantajalleen sopiva luomiväri.
        Ja se on menoa ensisilmäyksellä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...jos tarkoitit tuota "mustaa nahkaa" - siinä lähinnä tuli mieleen mustat nahkahousut naisella korkkareiden kanssa.....en tiedä, mikä siinä on. Kultaiset korvikset ja mustat nahkahousut, punatut huulet ja kantajalleen sopiva luomiväri.
        Ja se on menoa ensisilmäyksellä....

00:23
        Aika vähällä mielestäni.
        Vilma

• Anonyymi

Skorpioni 23.10.–22.11.

Lumoava, pakkomielteinen ja mustasukkainen – mutta pirullisen vastustamaton – Skorpioni kaipaa haasteellisen, mutta myös pitkäpinnaisen kumppanin. Skorpioni ei tunne sanaa "ehkä", vaan vaatii joka asiassa joko siekailemattoman suostumisen tai karskin kieltäytymisen. Intohimoinen skorpioni ei oikein koskaan tunne saavansa niin paljon rakkautta kuin haluaisi.

Eroottisesti latautunut Skorpioni hakee arkipäivän nautintoja Härän tapaan esimerkiksi ravintoloista ja ruokakaupoista. Skorpionin vesimerkille ominainen salaperäisyys ja kovan kuoren alla olevat tunteet vetävät puoleensa toisia vesimerkkejä.

Tunteensa syvälle kätkevät Rapu ja Kalat kiehtovat Skorpionia. Ilman merkit eivät ymmärrä Skorpionin intohimon voimaa ja ahdistuvat hänen omistushalustaan.

• Anonyymi

Olen vaaka. Painavat, saman painoiset tissit saisi olla kumppanilla.

• Anonyymi

Vesimies mies

• Anonyymi

ohjelma: sinkut bikini-saarella vimini-saarella jotta euskettuukin voi saada famma-säteilyä eiirräväsri

• Anonyymi

kerron vastauksen siis AMS on Ascanced Microdeces ja direct memory access channwel

• Anonyymi

YDIN454KT6O5I5 KUN ENTISWETKINVIALLISIA NIIN UUSIAKIN

• Anonyymi

Jousimies olen mutta en välitä horoskoopeista niinpaljoa että alkaisin valkkaamaan niiden perusteella puolisoa☕

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2765
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2300
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1886
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1620
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      168
      1335
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      282
      1157
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      938
    Aihe