Aion lukea tänää kaikki suomi24 foorumin viestit, sit katon uutiset ja meen nukkumaan.
Että näin mukavasti juhannus menee yksinään.
Näin se juhannus menee
20
583
Vastaukset
- här
paitsi että vedän sitä ennen kunnon kännit.
Huuhaa...=\ - perskuti
Ota olvia:=)
Menehän vähän ulos iloinen ilme kasvoilla,...niin ei tiedä vaikka samanhenkisen matkalla kohtaat!
Hauskaa juhannusta Sinulle!- Ihanonneton
Menin siis ulos ilopisin mielin ja masentuneemmaksi tulin. Kaikki naiset minä näin, niin niillä oli jos seuraa(poikaystävä tms.).
Menin puistoon ja ajattelin jos siellä on yksikin yksinäinen nainen(muita kuin mummoiässä olevia), niin menen juttelee, mutta ei siellä näyttänyt istuvan kuin siellä täällä yksinäisiä miehiä...sit nuoria ja vanhoja pareja piknikillä. Sitä paitsi jos siellä olisi ollut yksinäinen nainen, niin kai ne olisi ollut enempi kiinnostunut niistä lihaksikkaista ja ruskettuneista miehistä joita siel yksinään istui, Ei mulla olis ollutkaan mitään mahollisuuksia taviksena, joten tulin takas kotiin ja nyt ryyppään.
ainut kuka miettii että mitä tekis..... taitaa tulla mulle leffailta...... tai sit pleikkaa jos ihan innostuis pelaileen......:)))
- jo eile..
Otinpa jo eilen,meni aamuun asti.Eipä tartte tänään vietellä juhannusta.
jo eile.. kirjoitti:
Otinpa jo eilen,meni aamuun asti.Eipä tartte tänään vietellä juhannusta.
mä kans innostuin eilen ottamaan.... ja kahta päivää ei putkeen jaksa...... vanhuus painaa....heh:)
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
mä kans innostuin eilen ottamaan.... ja kahta päivää ei putkeen jaksa...... vanhuus painaa....heh:)
Eihä tänään olla niin vanhoja,
ollaan vasta huomenna:=))
Ps. Älä kerro kenellekään ikääsi.
Sinusta ei sitä huomaa:=)) perskuti kirjoitti:
Eihä tänään olla niin vanhoja,
ollaan vasta huomenna:=))
Ps. Älä kerro kenellekään ikääsi.
Sinusta ei sitä huomaa:=))näkyy naamasta..... tai siis ton kuvan vierestä..... heh...;)
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
näkyy naamasta..... tai siis ton kuvan vierestä..... heh...;)
Missä kuulisin äänesi?:=))
Ei, vaan olet rohkea, minä voin jopa tunnistaa Sinut, kun kohtaamme:=))
Sanon,... perskuti kun on hauska tavata! perskuti kirjoitti:
Missä kuulisin äänesi?:=))
Ei, vaan olet rohkea, minä voin jopa tunnistaa Sinut, kun kohtaamme:=))
Sanon,... perskuti kun on hauska tavata!että tuut ja olkapäähän koputat...... ei saa ohi kulkea....... tai sit mie suutun ja justiinaks muutun........;)))))))))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
että tuut ja olkapäähän koputat...... ei saa ohi kulkea....... tai sit mie suutun ja justiinaks muutun........;)))))))))))
Kopautan olkapäästä.
Syökö se Sinun koira ainoastaan pystyluita?:=))
Vai että Siiri Angerkosi...Täällä se perskutin Pekka!!DDD
Niin ne ajat kulkee, kaulimetkin ovat muovia:=((
Ei mikään ole kuin ennen:=)) perskuti kirjoitti:
Kopautan olkapäästä.
Syökö se Sinun koira ainoastaan pystyluita?:=))
Vai että Siiri Angerkosi...Täällä se perskutin Pekka!!DDD
Niin ne ajat kulkee, kaulimetkin ovat muovia:=((
Ei mikään ole kuin ennen:=))koiruus luita kalua.... :) nii ja kaulinkin ihan perinteinen........ mut leipomiseen en sitä kyllä millään muotoa käytä...... koska en ole jauhopeukalo.....:))))
- ykstypy
yhdestä Juhannuksesta. Ihmisillä usein paineet juhannuksesta.
Mitä teet juhannuksena, mihin aiot mennä juhannuksena, aiotko juhlia juhannuksena jne..
Sehän on vain yksi kesäpäivä monien joukossa.
Minä en tee myöskään mitään ihmeellistä, paitsi ennakkoon menin jo juhannuksen juhlimaan. :=))))))- ihanonneton
mutta olis edes joskus kivaa seuraa ja tekemistä, ni olisin tyytyväinen. Juhannuksesta mitää ongelmaa ota, on mulla pullo joka lohduttaa :)
ihanonneton kirjoitti:
mutta olis edes joskus kivaa seuraa ja tekemistä, ni olisin tyytyväinen. Juhannuksesta mitää ongelmaa ota, on mulla pullo joka lohduttaa :)
vähän illalla rientoihin.... kyllä seuraa löytyy....... oon muuten saman huomannu ku tuol koiran kanssa kävelen.... puistot täynnä rakastavaisia...... niin tai mummoja ja pappoja.... no enpähän yksin kävele ku koira aina seurana on....:)
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
vähän illalla rientoihin.... kyllä seuraa löytyy....... oon muuten saman huomannu ku tuol koiran kanssa kävelen.... puistot täynnä rakastavaisia...... niin tai mummoja ja pappoja.... no enpähän yksin kävele ku koira aina seurana on....:)
Missäs koirapuistossa se koira Sinua ulkoiluttaa?
perskuti kirjoitti:
Missäs koirapuistossa se koira Sinua ulkoiluttaa?
launeen pellolla...... sorsia käydään samal jahtaamas....... meinaatkos vastaan kävellä...... häh..... täh..... ;))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
launeen pellolla...... sorsia käydään samal jahtaamas....... meinaatkos vastaan kävellä...... häh..... täh..... ;))))
Meillä on niin eri polut, mutta koskaan ei tiedä?:=))
Mikäs kaveri sulla on, onko ajo-sellainen, vai saksanseisoja, ja/jos niin lyhyt vai pitkäkarvainen?
En tiedä saatko selkoa, mutta kysymys koskee doitsestondaria;=) perskuti kirjoitti:
Meillä on niin eri polut, mutta koskaan ei tiedä?:=))
Mikäs kaveri sulla on, onko ajo-sellainen, vai saksanseisoja, ja/jos niin lyhyt vai pitkäkarvainen?
En tiedä saatko selkoa, mutta kysymys koskee doitsestondaria;=)juup eri reittejä...... kulkee.... kyllä tolla aikas pitkät karvat..... :) no nyt asiaan...... mulla on collie....... :)
- kippari
se kipparilla yksin himassa ei ole kuin läppäri seurana;=)No voishan sitä lähtee ajelemaan ja katsoo "maisemia" ;=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882798- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2381632Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116