Kuinka moni kannattaa

islamin tännetuloa?

Koetetaan äänbestää tässä, miten moni kannattaa islamistien tänne pesiytymistä?

KYLLÄ tai EI riittävät vastauksiksi.

Lasketaan sitten prosentit.

Kake P. Aksula

16

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansalainen 1

Ei.

• suomalainen

EI !!!

• Diagoras

Lähi-Idän paskauskonnossa on jo tarpeeksi kestämistä, ei tarvita lisää. Ei.

• Mr.White

... joskus kannattanut? HYI Pthyi, räkii tollasen paskan aavikonuskonnon päälle.
      Hullut ämmät jotka tuntee vetoa karvakäsiin ovat ainoita käännynnäisiä, onneksi hekin ovat marginaali ryhmää.

• Musliminainen

"Hullut ämmät jotka tuntee vetoa karvakäsiin ovat ainoita käännynnäisiä, onneksi hekin ovat marginaali ryhmää."

Valhe tai väärä tieto. Ainakin pk-seudulla on suomalaisia islamiin kääntyneitä MIEHIÄ.. ja myös pienemmillä paikkakunnilla löytyy muutamia.

• Mr.White
        Musliminainen kirjoitti:

"Hullut ämmät jotka tuntee vetoa karvakäsiin ovat ainoita käännynnäisiä, onneksi hekin ovat marginaali ryhmää."

Valhe tai väärä tieto. Ainakin pk-seudulla on suomalaisia islamiin kääntyneitä MIEHIÄ.. ja myös pienemmillä paikkakunnilla löytyy muutamia.

En ole koskaan nähnyt sellaista epäsikiötä kuin televisiossa, eräässä ajankohtaisohjelmassa. Oli kyllä niin tyhmä, että uskoi varmaan joulupukinkin olevan oikeasti olemassa.

• Hertha
        Mr.White kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt sellaista epäsikiötä kuin televisiossa, eräässä ajankohtaisohjelmassa. Oli kyllä niin tyhmä, että uskoi varmaan joulupukinkin olevan oikeasti olemassa.

Pystytkö käyttämään asiallista kieltä?

• Mr.White
        Hertha kirjoitti:

Pystytkö käyttämään asiallista kieltä?

Katsos olen lukenut, että mahtipontinen kirjoitus- ja puhetyyli on varsin yleinen Lähi-idässä. Etkö koskaan nähnyt Saddamin puheita televisiossa, kuinka hän sanoin Allahin lyövän USA:n mahtavan armeijan jos se hyökkää Irakin maaperälle. Ajatollah oli samanlainen sananvääntäjä, törkeää kielenkäyttöä suorastaan väkivaltaista. Kuinka kaikkien muslimien tulisi juhlia amerikkalaisten sotilaiden haudoilla, juhlistaen pyhänsodan voittoa. Kyllä minäkin osaan asiallisesti kirjoittaa, yritän vain kertoa heille itselleen ominaisella tavalla asioista.

• liikkuu
        Musliminainen kirjoitti:

muslim....iksi kääntyneitä MIEHIÄ

• Hertha
        Mr.White kirjoitti:

Katsos olen lukenut, että mahtipontinen kirjoitus- ja puhetyyli on varsin yleinen Lähi-idässä. Etkö koskaan nähnyt Saddamin puheita televisiossa, kuinka hän sanoin Allahin lyövän USA:n mahtavan armeijan jos se hyökkää Irakin maaperälle. Ajatollah oli samanlainen sananvääntäjä, törkeää kielenkäyttöä suorastaan väkivaltaista. Kuinka kaikkien muslimien tulisi juhlia amerikkalaisten sotilaiden haudoilla, juhlistaen pyhänsodan voittoa. Kyllä minäkin osaan asiallisesti kirjoittaa, yritän vain kertoa heille itselleen ominaisella tavalla asioista.

Kuinka paljon sinulla on kokemusta niiden muslimien "törkeästä kielenkäytöstä", joiden kanssa olet tekemisissä jokapäiväisessä elämässä? Sellaisia tavallisia ihmisiä lienevät tämänkin palstan harvat muslimit.

Osa tällä palstalla kävijöistä on uskonnottomia tai muita kuin islamia tunnustavia uskovia. Todennäköisesti kukaan meistä ei muuta mielipiteitään, vaikka joku puhuisi kuinka "maalailevasti" hyvänsä.

• hehehhahahaa
        Musliminainen kirjoitti:

" Ainakin pk-seudulla on suomalaisia islamiin kääntyneitä MIEHIÄ.. " aivan ja muutama häirikkö, tappelija, alkoholisti ja sekakäyttäjä seuraa niiden parin avohoitopotilaan kanssa Muhamedin miehekästä esimerkkiä.

• dgfdgfg

tääl on paljon rasisteja XD

• KeskiKesä

Vastaus: EI. 5 nyrkkiä riittää murskaamaan yhden ihmiskunnan mätäpaiseista: (p)islamin.

• asettelu hieman outo.

• M@k3

Varmasti houkutteleva idea joidenkin miesten mielestä.

Mutta ei kiitos, islamille.

• Yunus Abdul-Rahim

Naiset eivät todellakaan ole mitään orjia islamissa. Miehillä ja naisilla on molemmilla oma paikkansa. Itse olen muslimi ja tuntuu tärkeältä lukea tuollaista herjaa täällä foorumeissa. Arvostan kuitenkin niitä asiallisia tyyppejä, jotka osaavat haukkumisen sijasta asiallisesti kysyä uskonnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe