kuten monet muutkin atrian makkarat ja muut lihat. esim. wilhelm ja
gotler sisältävät suolaa peräti kaksi prosenttia. suola peittää niiden
muuten hyvän maun. Soitin tänään atrialle ja haukuin lyttyyn!
Boikotoin atriaa kunnes (tai jos) tulevat järkiinsä ja vähentävät
suolaa. Onhan sitä paljon parempia mausteita olemassa.
Pakasteestani löysin yhen wilhelm-peerinteisen. sulatin ja viipaloin
jonka jälkeen keitin vedessä kymmenen minuuttia. Siitä tuli ihan
hyvää kun suurin osa suolasta ja myös rasvasta valui keitinveden
mukana rotille ja kaloille.
Atrian wilhelm on SuolaShittiä
3
456
Vastaukset
- Anonyymi
"Pakasteestani löysin yhen wilhelm-peerinteisen. sulatin ja viipaloin
jonka jälkeen keitin vedessä kymmenen minuutti"
huH huh oletko tosissasi.
Lopeta niiden ostaminen, lopeta kokonaan, älä osta yhtään. Ne unohtuu ja jos ostat kerran, ne on pelkkää suolaa. Et varmaan osta enää.
Ite en ole ostanut kymmeniin vuosiin makkaraa, leikkeitä ,
ostan vain raakaa linnun lihaa,
syön vain broilerinleikkeitä ja fileitä, täysin maustamaton ja suolaton.
JA usko tai et, lastenlasten lapsetkin 3-8 v syövät sitä lihaa aivan himoiten.
Näin verenpaineet pysyy noin 95/50/45 jos on pakko syödä kaupan ja normaali ihmisen ruokaa on otettava verenpainelääke ja paine nousee 2 päivässä 120/70/55
1939.- Anonyymi
Eikös tuo jälkimmäinen ole ihan normaali verenpaine? Ensimmäinen on jo liian matala, varsinkin jos olet iäkäs, mitä päättelin luvusta 1939, oliko syntymävuotesi
- Anonyymi
Soitin Atrialle, mutta kukaan ei ollut valittanut suolasta. Onneksi itsellä ei ole vaaraa liiasta suolasta koska en syö liikaa mitään ja mieluummin kohtuullisesti suolaa kuin enemmän muita säilöntäaineita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522