Puhutko itseksesi?

Anonyymi-ap

Vai pidätkö sellaisia ihmisiä jotenkin hulluina?

50

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siinä ole mitään hullua. Toiset ihmiset ajattelevat ääneen ja se jotenkin selkiyttää ajatuksia. Itsekin joskus teen niin, mutta en kovin usein. Yleensä se on joku stressaava tilanne, tai sitten jokin mikä nostaa fiilikset kattoon.

• Anonyymi

Pidän hulluina ihmisä jotka ei puhu itsensä kanssa

• Anonyymi

Koitan jutella itselleni lempeästi kun ajan autolla töihin tai töistä kotiin....Välillä itken usein ja mietin elämääni yksin.å

• Anonyymi

Tuohon tuli joku ihme ruotsalainen å... vahingossa 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh, perisuomalainen suru siinä vain muuntui skandinaaviseksi suruksi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh, perisuomalainen suru siinä vain muuntui skandinaaviseksi suruksi :)

Voi kiitos 🙂 Tietäisitpä surujeni syvyyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos 🙂 Tietäisitpä surujeni syvyyden.

Mitä syvemmälle mennään niin sitä suuremmaksi kasvaa paine, pintaa kohden vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Å= joki , Åman= Jokimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Å= joki , Åman= Jokimies

Meinaat että Åman eli Jokimies kehoittaa uimaan pinnalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat että Åman eli Jokimies kehoittaa uimaan pinnalle?

13:16:32 ja 00:04:22 eri henkilöitä, mutta voihan tuon noinkin tulkita (13:16:32)

• Anonyymi

Toisinaan helpottaa omaa ajattelua kun kuulee oman äänensä

• Anonyymi

Puhun itsekseni, enkä tietenkään pidä itseäni hulluna :)

• Anonyymi

Välillä hyvä kuunnella järkiperäistä keskustelua.😆

• Anonyymi

Podcastia täs yöllä pidän, mielenkiintoisia haastatteluja :)

• Anonyymi

Selvittelen usein ajatuksiani ääneen.

Ja pidän itsekseen mutisijoita, hymisteleviä ja puhujia vähän tärähtäneinä.

Toisaalta, ne hiljaa olijat tärkeilijät ja fiksua esittävät vetävät roolia. Niillä on pää vielä pahemmin sekaisin.

xLiner

• Anonyymi

90 prosenttia tuottamastani puheesta lienee jo vuosia ollut yksinpuhetta ja siintähi valtaosan uskoisin olevan kiroilua

• Anonyymi

Puhun, todella paljon 🙉

• Anonyymi

Puhun aina välillä ei se väärin oo 😘

• En puhu

• Puhutpas, me kuulimme selvästi tänäänkin.

• buddy-love kirjoitti:

Puhutpas, me kuulimme selvästi tänäänkin.

Hys nyt, teiltä ei kukaan kysynyt.

• buddy-love kirjoitti:

Hys nyt, teiltä ei kukaan kysynyt.

Meillä on kyllä oikeus sanoa että kuulimme.

• buddy-love kirjoitti:

Meillä on kyllä oikeus sanoa että kuulimme.

Omianne kuulitte tai puhuitte keskenänne.

• buddy-love kirjoitti:

Omianne kuulitte tai puhuitte keskenänne.

Ei kyllä se olit sinä.

• buddy-love
        buddy-love kirjoitti:

Ei kyllä se olit sinä.

Ei nyt tässä jatketa tätä.

• buddy-love kirjoitti:

Ei nyt tässä jatketa tätä.

Ok, mutta olemme oikeassa.

• buddy-love kirjoitti:

Ok, mutta olemme oikeassa.

Hys

• Anonyymi

Puhun itsekseni, joten ymmärrän itsekseen puhujia.

• En ikinä koskaan tietenkään....

• Anonyymi

En ainoastaan puhu itsekseni vaan myös riitelen itsekseni. Lisäksi myös masturboin.

• Anonyymi

Huudan televisiolle, kun joku juntti hokee siellä viivaa.

• Minulla on kaupassa tapana jupista itsekseni "mihin se sokeri on taas piilotettu?", "onko näitä hyllyjä taas menty muuttamaan?", "minun kiusaksi ovat taas laittaneet sinapin väärään paikkaan", jne. (tämä varsinkin isommissa marketeissa)

Minulla on myös joskus erimielisyyksiä tv-ohjelmien juontajien kanssa. Harmitukset ja suuret vääryydet ilmaisen äänekkäästi. Tietysti voisin painaa napista ja sulkea koko toosan, mutta se ei ole yhtä antoisaa, kuin väittely, jossa vastapuoli vain nököttää paikoillaan ja hyväksyy minun eriävän mielipiteeni.

• Anonyymi

Ja ne tietovisat, miten itsetuntoa kohottaakaan tuhahtaa tietämättömälle tietäen itse vastauksen miljoonan dollarin kysymykseen " no etkö edes tuota tiedä".
        Silkkaa hyväntekeväisyyttä että annat armosta muillekin voitonmahdollisuuden etkä osallistunut kisaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ne tietovisat, miten itsetuntoa kohottaakaan tuhahtaa tietämättömälle tietäen itse vastauksen miljoonan dollarin kysymykseen " no etkö edes tuota tiedä".
        Silkkaa hyväntekeväisyyttä että annat armosta muillekin voitonmahdollisuuden etkä osallistunut kisaan.

Minä en pärjäisi julkisissa tietokilpailuissa. Niissä on liikaa julkisuutta. Saisin hermoromahduksen.
        Täältä omalta sohvalta ratkon visoja mielelläni, mutta kameroiden ja yleisön eteen minua ei saa. Liian hapokasta! Henki loppuu!

Kuten sanoit, annan muille mahdollisuuden voittaa, enkä haali huomiota (ja rahoja) itselleni.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Minä en pärjäisi julkisissa tietokilpailuissa. Niissä on liikaa julkisuutta. Saisin hermoromahduksen.
        Täältä omalta sohvalta ratkon visoja mielelläni, mutta kameroiden ja yleisön eteen minua ei saa. Liian hapokasta! Henki loppuu!

Kuten sanoit, annan muille mahdollisuuden voittaa, enkä haali huomiota (ja rahoja) itselleni.

Niinpä, enpä minäkään syyttä suotta syrjässä asustele. Kamerat ja yleisö 😶. Deffalle olisi käyttöä alta aikayksikön, ei sydämelle, vaan tarvitsisi antaa tärsky suoraan ohimolohkoon

• Torun itseäni äänen, joskus jopa vihaisesti.

"Voi jumalauta mies sun kanssa kun olet taas typerä"

Tämä pääsee suustani helposti.
      Lapseni joskus ihmetteli, miksi isi haukkuu itseään.

• ...ääneen...
        Prkl näitä kirjoitusvirheitä !

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aina silloin tällöin. Lemmikille tulee puheltua ja myös luonnossa nähdyille linnuille.
      Oma lemmikki osaa eri äänensävyillä kertoa tunnetilojaan ja jos kysyn siltä jotain se vastaa, varsinkin jos kysyn onko nälkä tai otatko jotain syötävää. Vastaus on yleensä myönteinen.
      Mulla oli vuosia sitten pihalla kolme eri pöllöä yht'aikaa puussa. Pohjoispuolella isoin, naapurin ja minun taloni välissä itäpuolella pienempi ja ihan pienen pieni pöllö länsipuolella jolla oli minulle paljon asiaa kun pulputti kiihkeesti. Olisi sopinut kämmenelle istumaan tai seisomaan..
      Yksi lintu taas valitti kuin puhuin puhelimeen ja sillä oli pesä melkein mun yläpuolella, kun itse olin taloni terassilla. Puhelukaverini (ihminen) kysyi että mikä lintu siellä ääntelee niin kovaa ja kerroin et lintu valittaa kun mä juttelen sun kans liian lähellä sitä ja sillä on pesä ilmeisesti tässä talon katon alla.

• Anonyymi

puhun itsekseni kun tunnen oloni uhatuksi 😪

• Anonyymi

Puhun, koska se selkeyttää asioita, kun puhuu niistä ääneen. Myös hyvä oppimisen tapa. Asiat jäävät paremmin muistiin. Suosittelen mm kaikille opiskelijoille.

• Kyllä. Kuten Gattinokin.. saatan haukkua itseäni ääneen kun olen taas ollut typerä.
      Luontokappaleille tulee puheltua, esmes kun poimin matoja asfaltilta, saatan jutella niille.. tai linnuille ja oraville.

Jos joku asia pitää oikeasti muistaa, toistan sen ääneen.

Olen höppänä ja tiedän sen itsekin.

• Anonyymi

No kastemadoille jutustelu menee kyllä hukkaan monessakin mielessä mutta mikäs ettei, huudellaan sitä metsikköönkin välillä ja metsä ottaa vastaa takaisin 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

No kastemadoille jutustelu menee kyllä hukkaan monessakin mielessä mutta mikäs ettei, huudellaan sitä metsikköönkin välillä ja metsä ottaa vastaa takaisin 🤔

Niih.. kyllähän se on sellaista ääneen höpisemistä vain. Tiedän olevani hieman kajahtanut, mutta sopii minun agendaani.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niih.. kyllähän se on sellaista ääneen höpisemistä vain. Tiedän olevani hieman kajahtanut, mutta sopii minun agendaani.

Unettomuus kanssa riesana täälläkin, miten olet pystynyt töissä käymään? Ollaan kyllä aiemminkin aiheesta juteltu. Toivon tässä itsekin ehtiväni nukkumaan edes pätkän ennen aamuherätystä joka on nyt hyyyvin varhainen. Ehkäpä ehdin ehkäpä en 🤔.
        No semmoinenhan ei oikeastaan ole täysin tervepäinen jolla ei yhtään viiraa höpöttelyiden kanssa, joko itsekseen tai sitten kissan kanssa vuoronauuntaa 🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Unettomuus kanssa riesana täälläkin, miten olet pystynyt töissä käymään? Ollaan kyllä aiemminkin aiheesta juteltu. Toivon tässä itsekin ehtiväni nukkumaan edes pätkän ennen aamuherätystä joka on nyt hyyyvin varhainen. Ehkäpä ehdin ehkäpä en 🤔.
        No semmoinenhan ei oikeastaan ole täysin tervepäinen jolla ei yhtään viiraa höpöttelyiden kanssa, joko itsekseen tai sitten kissan kanssa vuoronauuntaa 🙂.

Kissan kanssa!?!

Ei kuunaan. Ikuna en ottaisi moista petoa itselleni. Minulla on hyvin ristiriitaisia tuntemuksia kissoihin..
        Ne kun tuppaavat vihaamaan minua.
        Paitsi nuo kullanupuiset jotka rakas palstaveljeni on koulinut.. :)

Nooh .. nykyään kissat jättävät minut rauhaan ja minä jätän ne rauhaan. Sillä minä puren takas. Sen olen oppinut.

• Anonyymi

Tottahan nyt toki, jos joku joskus kyselee ja ihmettelee niin näytelmän repliikeistä kyse

• Anonyymi

Jotain jutustelen, enimmäkseen nau-uskelen 😼

• Kyllä, kiroilua enimmäkseen

• Anonyymi

Ihan hirveesti. Lenkillä. Siivotessa. Kaupan hyllyjen välissä pyöritellessäni käsissäni tuotteita. Jos joku pitää kylähulluna ei haittaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4220
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2141
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1687
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1068
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    Aihe