Käräjäoikeuteen, koska he ovat ilmeisesti ihastuneet minun kirjoituksiin.
Pitäis varmaan tulostaa nuo kaikki lausunnot niin näen, että olenko saanut edes kirjaa aikaiseksi.
Minä laitoin tällä kertaa kaksi sähköpostia eli ensimmäisessä kirjoitukset ja toisessa laitoin kuvia joissa luki aina kuvassa, että " Liite x"
X oli numero niin osaavat yhdistää, että mikä numero ja kuva liittyy kenenkin.
Pitäis mennä tulostamaan nuo niin voisin lukea itse niin näen olenko minä muka niin HYVÄ KIRJOITTAMAAN mitä käräjä lausunnon mukaan olin ollut.
Jos olen niin PÄÄSTÄÄN KOMIASTI IVALOSTA ISONA JUTTUNA POLIISIEN KIRJAAN.
POLIISEILLA on oma kirja jossa he kirjoittavat RATKAISUISTA RIKOKSESTA.
En minä vielä laittanut kaikkia asioita vaan kyllä minä pyrin jättämään asioita myös KORKEIMPAAN OIKEUTEEN, mutta voihan se olla että saadaan HOVISSA käydä muutama kierros niin saadaan vähän matskua ennen, kuin mennään KORKEIMPAAN jossa saan LYÖDÄ JAUHOT SUUHUN.
Kyllä minä jo nostin Sanna Marinin ja Li Anderssonin sekä ilmoitin, että HE KÄVIVÄT AINAKIN MINUN KUNNIAA PÄÄLLE ja en minä ole haastanut heitä käräjille vaikka HE EDUSTIVAT MINISTEREINÄ koko Suomen kansaa.
Minä olen AINUT JOKA KÄY KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
Yksi oli vielä väittänyt, että olen HAUKKUNUT KOKO KYLÄN.
Tuosta kyllä laitoin, että hän on OIKEESTI KEHITYSVAMMAINEN ja KOKO KYLÄ TIETÄÄ TUONKIN, mutta MIKSI HÄN EI OLE ILMOITTANUT OLEVANSA KOKO KYLÄN VÄEN KUNNIAA PUOLUSTAMASSA VAAN VAATII KUNNIAA VAIN ITSELLEEN.
Laitoin, että en minä tykkää siitä että KEHITYSVAMMAINEN SYRJII TOISIA KEHITYSVAMMAISIA, koska minua opetettu siihen että terveiden ihmisten kuuluu TUKEA kehitysvammaisia niin he voivat elää normaalia elämää terveiden ihmisten kanssa.
Olin kysynyt, että " Kukahan tästä KEHITYSVAMMAISESTA ON VASTUUSSA?"
Minä ILMOITIN, ETTÄ OLEN OLLUT TOIMINTAKESKUKSESSA TÖISSÄ JA HÄN EI OLLUT TÖISSÄ VAAN HÄN OLI KEHITYSVAMMAINEN JO SILLOIN.
Kyllä hänen vapauksia kehitysvammaisena on monet muutkin ihmetelleet. Hän on mennyt aika moneen työpaikkaan huutamaan sekä pomottamaan, kun hänen mies on ollut töissä.
Ei kukaan ole moittinut miestä huonoksi työntekijäksi, mutta HUUTAVAT VAIMOT saa aikaan sen että moni muukin vaihtaa työpaikkaa.
En tiedä montako sivua kirjoitin eilen
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole Inarin kunnan EDUNVALVOJA vaan kyllä tuota tehtävää on hoitaneet ja hoitaa edelleen ihan toiset!
HE EIVÄT KYLLÄ MINUA EDUSTA EIVÄTKÄ MÄÄRÄ, koska minä olen KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA JO OLLUT.
Minä olen joka KERTA OLLUT SYYTETTYNÄ YKSIN JA MINÄ OLEN TERVAHAUDALLE ILMOITTANUT JO AIKOJA SITTEN, ETTÄ: VITTU SINÄ ET TULE KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE JOILLA MINÄ OLEN!
TERVAHAUTA EI KUNNIOTTANUT JOTEN SYYTTÄKÖÖT VITTU ITSEÄÄN!
Minä sentään uskoin, kun minä sain KEVITSALTA terveiset eli: ET VITTU TULE TÄNNE!
TÄSSÄ KYLÄSSÄ VITTU SANALLA ON ARVOA JA JOS SANOTAAN, ETTÄ: ET VITTU TULE!!!
SILLOIN PITÄÄ USKOA EIKÄ TUKKIA ITSENSÄ JOKA PAIKKAAN!
VEDÄN KYLLÄ KORKEIMPAAN OIKEUTEEN ja ILMOITAN, että TERVAHAUTA EI VITTU KUNNIOITA EDES KYLÄLÄISIÄ ja minä olen sanonut hänelle että EI VITTU TARVI TUKKIA ITSENSÄ JOKA PAIKKAAN MISSÄ MINÄ OLEN, KOSKA MINÄ OLEN SANONUT ETTÄ MINÄ ILMOITAN KUN TARVIN HÄNEN APUA!!! - Anonyymi
Kyllä nekin siellä ovat kaikkeen sontaan tottuneet. Ei hetkauta ketään.
- Anonyymi
tsemppiä
- Anonyymi
Jos ne vapauttaa sinut syyntakeettomana.
- Anonyymi
Onneksi olen sentään haukkunut koko kylän, koska joku haukkui koko Murmanskin kaupungin kirjoittamalla kylttiin MORDON.
Ei ollut edes maininnut, että olen HAUKKUNUT koko kylän vaan hän vaatii KUNNIANLOUKKAUS korvauksia itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olen sentään haukkunut koko kylän, koska joku haukkui koko Murmanskin kaupungin kirjoittamalla kylttiin MORDON.
Ei ollut edes maininnut, että olen HAUKKUNUT koko kylän vaan hän vaatii KUNNIANLOUKKAUS korvauksia itselleen.Ei he olleet edes minun kavereita ja ei se yksi asia edes liittynyt häneen joka oli tehnyt rikosilmoituksen.
Sehän oli hänen nuorempi sisko joka oli kaverinsa kanssa joutunut kärsimään veljensä tempauksesta.
Minä ilmoitin, että olisi kyllä aiheellista käsitellä tämä asia pois että ei käy niin, kuin Parpalan Jennin kohdalla että LAUKOO SAMMAKOITA TELEVISIOSSA ja koko Inarin kunta saa HÄVETÄ SILMÄT PÄÄSTÄÄN.
Tuo oli KUNNIANLOUKKAUS, mutta EIPÄ HEITÄ KIINNOSTA edes KUNNIAT!
Jenni oli tehnyt KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksen minusta, mutta EI MENNYT LÄPI JOTEN KYLLÄ RAHOITUS PUOLI ON KUNNOSSA.
KETÄÄN MUUTA EI ONNEKSI KIINNOSTA, KOSKA MINÄHÄN OLEN MIELISAIRAS SEKÄ HULLU! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei he olleet edes minun kavereita ja ei se yksi asia edes liittynyt häneen joka oli tehnyt rikosilmoituksen.
Sehän oli hänen nuorempi sisko joka oli kaverinsa kanssa joutunut kärsimään veljensä tempauksesta.
Minä ilmoitin, että olisi kyllä aiheellista käsitellä tämä asia pois että ei käy niin, kuin Parpalan Jennin kohdalla että LAUKOO SAMMAKOITA TELEVISIOSSA ja koko Inarin kunta saa HÄVETÄ SILMÄT PÄÄSTÄÄN.
Tuo oli KUNNIANLOUKKAUS, mutta EIPÄ HEITÄ KIINNOSTA edes KUNNIAT!
Jenni oli tehnyt KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksen minusta, mutta EI MENNYT LÄPI JOTEN KYLLÄ RAHOITUS PUOLI ON KUNNOSSA.
KETÄÄN MUUTA EI ONNEKSI KIINNOSTA, KOSKA MINÄHÄN OLEN MIELISAIRAS SEKÄ HULLU!Kyllä minä mainitsin ja sen, että VEROTTAJA jakelee OSOITE sekä muita TIETOJA ja MINÄ EN AINAKAAN OLE ANTANUT LUPAA ENKÄ ANTAIS, koska nuo ovat minun HENKILÖKOHTAISIA TIETOJA JOTKA EIVÄT KUULU KENELLEKÄÄN.
Tuo on KUNNIANLOUKKAUS, koska verottaja väittää, että on lupa jaella tietoja vaikka EI OLE.
En pyytänyt apua, mutta sain PYYTÄMÄTTÄ koska tuo on Suomen valtion etu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä mainitsin ja sen, että VEROTTAJA jakelee OSOITE sekä muita TIETOJA ja MINÄ EN AINAKAAN OLE ANTANUT LUPAA ENKÄ ANTAIS, koska nuo ovat minun HENKILÖKOHTAISIA TIETOJA JOTKA EIVÄT KUULU KENELLEKÄÄN.
Tuo on KUNNIANLOUKKAUS, koska verottaja väittää, että on lupa jaella tietoja vaikka EI OLE.
En pyytänyt apua, mutta sain PYYTÄMÄTTÄ koska tuo on Suomen valtion etu.En ole edes viitsinyt avata sitä sähköpostia jonka Inarin Vihreiden puolue oli laittanut.
En kai minä nyt Inarin kuntaan jää jossa MINUT MIELISAIRAAKSI LEIMATTU JOKA ON MYÖS KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ AMMATTI IHMISTEN PÄTEVYYDEN HALVEKSUNTAA.
PARASTA MITÄ VOIDAAN TEHDÄ ON KERÄTÄ RAHAT POIS JA SANOA: OLI ILO JA KUNNIA ELÄÄ, ASUA SEKÄ TEHDÄ TEIDÄN KANSSA TÖITÄ. LOPPUTILEILLÄ SEKÄ LOMAKORVAUKSILLA KYLLÄ PÄRJÄTÄÄN, MUTTA JOS TUNTUU ETTÄ RAHAT EI RIITÄ NIIN ME LUVATAAN KYLLÄ PALATA!
MEITÄ EI VOI KORVATA, EIKÄ OLE LUPA EDES SYRJIÄ!
KEITÄKÖ ME OLLAAN?
ME OLLAAN TIETENKIN ENKELEITÄ, MUTTA EI ME OLLA HELVETIN ENKELEITÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423