En tiedä montako sivua kirjoitin eilen

Anonyymi-ap

Käräjäoikeuteen, koska he ovat ilmeisesti ihastuneet minun kirjoituksiin.
Pitäis varmaan tulostaa nuo kaikki lausunnot niin näen, että olenko saanut edes kirjaa aikaiseksi.
Minä laitoin tällä kertaa kaksi sähköpostia eli ensimmäisessä kirjoitukset ja toisessa laitoin kuvia joissa luki aina kuvassa, että " Liite x"
X oli numero niin osaavat yhdistää, että mikä numero ja kuva liittyy kenenkin.

Pitäis mennä tulostamaan nuo niin voisin lukea itse niin näen olenko minä muka niin HYVÄ KIRJOITTAMAAN mitä käräjä lausunnon mukaan olin ollut.

Jos olen niin PÄÄSTÄÄN KOMIASTI IVALOSTA ISONA JUTTUNA POLIISIEN KIRJAAN.
POLIISEILLA on oma kirja jossa he kirjoittavat RATKAISUISTA RIKOKSESTA.

En minä vielä laittanut kaikkia asioita vaan kyllä minä pyrin jättämään asioita myös KORKEIMPAAN OIKEUTEEN, mutta voihan se olla että saadaan HOVISSA käydä muutama kierros niin saadaan vähän matskua ennen, kuin mennään KORKEIMPAAN jossa saan LYÖDÄ JAUHOT SUUHUN.
Kyllä minä jo nostin Sanna Marinin ja Li Anderssonin sekä ilmoitin, että HE KÄVIVÄT AINAKIN MINUN KUNNIAA PÄÄLLE ja en minä ole haastanut heitä käräjille vaikka HE EDUSTIVAT MINISTEREINÄ koko Suomen kansaa.
Minä olen AINUT JOKA KÄY KUNNIOIDEN PÄÄLLE.

Yksi oli vielä väittänyt, että olen HAUKKUNUT KOKO KYLÄN.
Tuosta kyllä laitoin, että hän on OIKEESTI KEHITYSVAMMAINEN ja KOKO KYLÄ TIETÄÄ TUONKIN, mutta MIKSI HÄN EI OLE ILMOITTANUT OLEVANSA KOKO KYLÄN VÄEN KUNNIAA PUOLUSTAMASSA VAAN VAATII KUNNIAA VAIN ITSELLEEN.

Laitoin, että en minä tykkää siitä että KEHITYSVAMMAINEN SYRJII TOISIA KEHITYSVAMMAISIA, koska minua opetettu siihen että terveiden ihmisten kuuluu TUKEA kehitysvammaisia niin he voivat elää normaalia elämää terveiden ihmisten kanssa.
Olin kysynyt, että " Kukahan tästä KEHITYSVAMMAISESTA ON VASTUUSSA?"
Minä ILMOITIN, ETTÄ OLEN OLLUT TOIMINTAKESKUKSESSA TÖISSÄ JA HÄN EI OLLUT TÖISSÄ VAAN HÄN OLI KEHITYSVAMMAINEN JO SILLOIN.

Kyllä hänen vapauksia kehitysvammaisena on monet muutkin ihmetelleet. Hän on mennyt aika moneen työpaikkaan huutamaan sekä pomottamaan, kun hänen mies on ollut töissä.
Ei kukaan ole moittinut miestä huonoksi työntekijäksi, mutta HUUTAVAT VAIMOT saa aikaan sen että moni muukin vaihtaa työpaikkaa.

0

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
        Maailman menoa
        23
        3113
      2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
        Ikävä
        68
        710
      3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
        Tunteet
        3
        703
      4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
        Ikävä
        32
        581
      5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
        Ikävä
        35
        567
      6. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
        Rakkaus ja rakastaminen
        3
        560
      7. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
        Ikävä
        40
        501
      8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
        Suomalaiset julkkikset
        3
        499
      9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
        Ikävä
        36
        495
      10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
        Maailman menoa
        17
        495
      Aihe