lopettaa nyt huuhaalle kirjoittelun. En halua ketään loukata, enkä halua myöskään että minua loukataan.
Elämässäni on ollut vähän vaikeita koettelemuksia, ja siksi tänne reilu vuosi sitten ajauduin. Unohtaakseni erään ikävän asian. Ja täällä löytyi hyvää ja huumori-mielistä porukkaa ja ikävä asia pääsikin vähäksi aikaa aina unohtumaan. Mutta kait on aika poistua täältä viimein.
Yhden neuvon annan kaikille tännekin kirjoittaville, että älkää loukatko toisanne, koska ikinä ei voi tietää millainen ihminen tai ihmismieli on koneen takana. Mutta huumoria täytyy olla ja sitä täytyy ymmärtää. :=)))))) Moikka..
Yks typy
34
2368
Vastaukset
- se voi
auttaa. Tämä riippuvuus ei ole reaalielämää.
- kanssasi muuten
olisi pitänyt vaan sanomatta taukoa eikä huudellut tuohon malliin,sinut on jo nähty.
- perskuti
Mikä ihme saa sinut kohdistamaan huonon olosi
henkilökohtaisesti määrättyyn kirjoittajaan?
Katso kuinka monia lukijoita Hänen aiheet, kirjoitustyyli ja positiivinen asenne kerää!
Voitko sanoa, että nämä tuhannet lukijat ovat väärässä?
Oletko koskaan ajatellut, että kirjoittaja on reaalielämässä aivan kuten sinä esim. Kävelet, luet ja joskus kirjoittelet, vai mitä sinun tekemiset ovat, jollei reaalielämää?
Ei huuhaa ole kaikille sopiva palsta ja sen tähden noita valintoja näkyy olevan, ehkä sinunkin olisi hyvä katsella ympärille? täällä huuhaalla on huumorimielellä kirjoitettuja realielämän aiheita, joista esim. Minä pidän:=))
Toivon sinun löytävän huumorin pilkahduksen sieltä kireän lakkisi lipan alta.
Ymmärrätkö huumoria?...Tämä kirjoitus ei ollut sitä!
- innokas-30
Koskaa ei voi luottaa kuka on toisella puolella.
Toivottavasti unohdat huonon asiasi
ja saat monen monta hyvää asiaa sen tilalle.
Toivotan sinulle onnellista elämän jatkoa
ja valoisia päiviä!!
Olet tervetullut takaisin koska haluat
ja moni varmasti jäi sinua kaipaamaan. - Karju
Älä mene mihkään . Tuollaisten tollojen kirjoituksia ei pidä ottaman henkoht .
Kenelle minä nyt riluttelen naisen kaipuuta ;0) - hupstuija
Ymmärrän suuttumuksesi.
Olen täysin varma siitä että
hersyvä huumorintajusi auttaa tässä
käsittämättömässä karkoitus yrityksessä.
Sinun tyylisi on just sopivaa tälle palstalle,
olet ollut sellainen ilopilleri joka tietämättään
on auttanut myös minua vaikeina hetkinä.
Rehellisesti sanottuna niin ykstypy kuin myös Quistis
ovat rohkaisseet minua arkajalkaa
kirjoittamaan tälle palstalle.
Ei nyt aina niin tälle sopivaa, mutta kuitenkin,
olen ujouttani teidän avullane hieman voittanut. - Anneli
Viestejäsi on mukava lukea. Toivottavasti tulet vielä takaisin.
- kippari1
typy välitä noista mulkvisteista anna niiden olla omissa oloissaan jos niillä ei ole muuta tekemistä kuin tulla tänne kiusaan ihmisiä:=(
- myös
taitoa puhua ja kirjoittaa suoraan vaikeista asioista, myöntää omat virheensä, olla pettämättä ketään, olla nostamatta itseään ylitse muiden, olla tekemättä itsestään välttämätöntä kenellekään toiselle, osata olla poissa ja luopua hetkeksi kaikesta. Kun nämä taidot oppii, voi kutsua itseään entistä suuremmaksi taitajaksi ja entistä vahvemmaksi ihmiseksi.
Tsemppiä kaikille meille!- sulla väärä palsta
mene sinne uskovaisten palstalle kertomaan vaikeuksistasi. tajuatko että tämä on huuhaa. jospa sinä kertoisit meille oman elämäntarinasi tässä ja nyt. ei kaikki halua täällä murheitaan ja huoliaan valittaa, vaikka niitä olis kuinka paljon. tänne moni tulee ne unohtamaan. uskallatko paljastaa kuka nikkisi takana olet? oletko joku tämän palstan kateellinen ja mustasukkainen nainen näille huuhaan ihanille tytöille?
PS.jos olet niin vahva mikset kirjoita omalla aidolla nimelläsi? - itse
sulla väärä palsta kirjoitti:
mene sinne uskovaisten palstalle kertomaan vaikeuksistasi. tajuatko että tämä on huuhaa. jospa sinä kertoisit meille oman elämäntarinasi tässä ja nyt. ei kaikki halua täällä murheitaan ja huoliaan valittaa, vaikka niitä olis kuinka paljon. tänne moni tulee ne unohtamaan. uskallatko paljastaa kuka nikkisi takana olet? oletko joku tämän palstan kateellinen ja mustasukkainen nainen näille huuhaan ihanille tytöille?
PS.jos olet niin vahva mikset kirjoita omalla aidolla nimelläsi?meitä on useita nikittömiä täällä tänään
- ja tarpeeton
sulla väärä palsta kirjoitti:
PS.jos olet niin vahva mikset kirjoita omalla aidolla nimelläsi?ja jokaisen on tehtävä itsensä tarpeettomaksi joskus. elämä on huuhaata kaikille. muistakaa se.
- sir-nylkynen
Jos minä olen loukannut jotakin niin se on tullut
tahtomattani.Olet tukenut minua heikkoina hetkinäni. Minun ei pitänyt nähdä enää juhannusta,mutta olen jatkoajalla ja se johtuu huumorista jota täältä löytyy.Sinä olet yksi tukijoistani ja muitakin. En nimiä luettele koska joku jäisi pois. Jokainen uusi päivä on voitto. Olen vielä "höyryissä"joten tämä on sekavaa.
TEE NIIN KUIN SYDÄN SANOO- yks entinen typy
vielä. Olen vaistonnut sinun kirjoituksistasi jotain tällaista. Tuli kyyneleet silmiin kun luin.
Minäkin olen täällä elämän jatkoajalla( ja varmaan tiedät mitä se tarkoittaa) mutta minulla on tällä hetkellä hyvä tilanne, mutta ei koskaan tiedä, kun tämä paholaisen itseensä on saanut.
On se elämä niin hiton väärin!! Pahemmalta se tuntuu kun sairaus on toisessa ihmisessä. Oman elämäni olen miettinyt kaiken varalta jo valmiiksi, enkä pelkää.
Mutta toivon sinulle että pääset itsesi kanssa selvyyteen. Ja ehkä olet jo päässytkin. Se kait on tärkeintä.
Ja eikö sitä niin kauan ole elämää, kuin on toivoakin. Siitähän ei pidä koskaan luopua. Se on silloin periksi antamista.
Tässä kyynelten valuessa toivon sinulle jaksamista . - sir-nylkynen
yks entinen typy kirjoitti:
vielä. Olen vaistonnut sinun kirjoituksistasi jotain tällaista. Tuli kyyneleet silmiin kun luin.
Minäkin olen täällä elämän jatkoajalla( ja varmaan tiedät mitä se tarkoittaa) mutta minulla on tällä hetkellä hyvä tilanne, mutta ei koskaan tiedä, kun tämä paholaisen itseensä on saanut.
On se elämä niin hiton väärin!! Pahemmalta se tuntuu kun sairaus on toisessa ihmisessä. Oman elämäni olen miettinyt kaiken varalta jo valmiiksi, enkä pelkää.
Mutta toivon sinulle että pääset itsesi kanssa selvyyteen. Ja ehkä olet jo päässytkin. Se kait on tärkeintä.
Ja eikö sitä niin kauan ole elämää, kuin on toivoakin. Siitähän ei pidä koskaan luopua. Se on silloin periksi antamista.
Tässä kyynelten valuessa toivon sinulle jaksamista .Olen oppinut nauttimaan asiosta joita ennen en arvostanut.Jokainen ilta kiitän päivätä jonka oln saanut lisää.Jokainen aamu kiitän,että uusi päivä valkeni nautin auringosta sateesta myrskystä ystävistä kaikesta. Olen varannut viimeisen leposijani koivun katveesta paikasta jossa lepään onnellisena. Kun aikani koittaa tiedä ,että kummullani laulaa poika joka on tällä hetkeellä 5v
hän laulaa Jumalan kämmenellä voiko kauniipaa saattajaa toivoa,mutta aion vielä kiusata teitä en luovuta. En pysty nyt enempää kirjoittamaan. - yks typy
sir-nylkynen kirjoitti:
Olen oppinut nauttimaan asiosta joita ennen en arvostanut.Jokainen ilta kiitän päivätä jonka oln saanut lisää.Jokainen aamu kiitän,että uusi päivä valkeni nautin auringosta sateesta myrskystä ystävistä kaikesta. Olen varannut viimeisen leposijani koivun katveesta paikasta jossa lepään onnellisena. Kun aikani koittaa tiedä ,että kummullani laulaa poika joka on tällä hetkeellä 5v
hän laulaa Jumalan kämmenellä voiko kauniipaa saattajaa toivoa,mutta aion vielä kiusata teitä en luovuta. En pysty nyt enempää kirjoittamaan.sitä oppii arvoastmaan kaikkea ihan eri tavalla kuin ennen. Minä olen mielessäni jo omat hautajaisetkin suunnitellut, vaikka toivon ,ettei mun syöpä sanaa enää paljoo tarvis sanoa. Mutta kun siihen sairastuin niin huomasin miten yksi ihminen onkaan sairautensa kanssa. Vaikka omat sukulaiset ja hyvät ystävät tukemssa, niin yksin sitä vaan on. Se ajaus helpotti jotenkin minua. Onko sinulla 5-vuotias poika? Se tekee asian vielä vaikeammaksi, jos niin nuori vielä. Mutta huuhaile sinä Nylkynen täällä mielinmäärin. Se tekee hyvää. Minä poistun täältä. Ehkä menen johonkin muulle palstalle ihmisiä ärsyttämään. Hyvät yöt Sinulle :=))))
- AMR-52
...tuntuu,et tää BSE-ihmismuunosta sairastava
kaveri on jäänyt kaikesta kivasta paitsi..((
ikävää,mut asia ei taatusti korjaannu toisia,jotka koittaa huumoril ja iloisel elämänkatsomuksel muitakin piristää,mollaamal-
la ja loukkaamalla. must tuntuu,et itsekin viel häpeät käytöstäsi myöhemmin. koitahan nyt vaan
syventyy tutkiin itseäsi,josko jotain entrattavaa löytyis ajatusmaailmastasi.- Anneli
Kaikilla on oma ajatusmaailmansa. Hyväksyn kaikki.
- AMR-52
Anneli kirjoitti:
...eiks olis viisainta pitää ajatuksensa omana tietonaan,eikä möläytellä miten sattuu.
- Dr.Swan
Anneli kirjoitti:
...ruuat hyväksyt ainakin kaikki!Eikö juuri nyt olisi oikea aika kaivaa ne munat esille ja heittää niitä vaikkapa herra siansaparolle!
Jos nyt oikein muistan...etkös sinä ollutkin se munan suuri ystävä?;)
Voi olla että muistanen väärinkin!
(vitsi vitsinä;) - on tässä
Dr.Swan kirjoitti:
...ruuat hyväksyt ainakin kaikki!Eikö juuri nyt olisi oikea aika kaivaa ne munat esille ja heittää niitä vaikkapa herra siansaparolle!
(vitsi vitsinä;)nyky-yhteiskunnassa julma asiakkailleen.
- Anneli
Dr.Swan kirjoitti:
(vitsi vitsinä;)Tuotan tyytyväisten kanojen munia. Olet varmaan itsekin joskus ostanut niitä lähikaupasta.
Joten... älä valita. Vai maistuiko muna suussa jotenkin vetelältä? En usko! - Anneli
AMR-52 kirjoitti:
...eiks olis viisainta pitää ajatuksensa omana tietonaan,eikä möläytellä miten sattuu.
Kyllä ajatukset kannattaa kertoa vaikka olisivatkin omituisia. Jos ajatuksiani ei hyväksytä, se ei ole minun ongelmani. Joku muu on silloin ahdasmielinen.
- Dr.Swan
Anneli kirjoitti:
Tuotan tyytyväisten kanojen munia. Olet varmaan itsekin joskus ostanut niitä lähikaupasta.
Joten... älä valita. Vai maistuiko muna suussa jotenkin vetelältä? En usko!Meillä täällä klinikalla onkin ihan määräys,minun antama,että ruokiin käytetään vain ja ainoastaan vapaan kanan munia!
Tällätavoin harrastamme hyväntekeväisyyttä,tosin se on ainoa hyväntekeväisyys muoto,mutta parempi sekin kuin ei mitään!
Munaruuoat ovat kyllä tohtorin mieleen ja voit olla varma ettei yksikään muna jää veteläksi minun suussani!
Kahvia ja välitauko!
- quistis
Mä olen niin pahoillani tosta kaikesta ryöpystä mitä sait niskaasi...(kuin myös mä).Miten hemmetissä melkein koen asiasta syyllisyyttä??
Pidellään yhteyksiä ja me ollaan me:o)))))- yks typyn kokonaa
se on nyt historiaa. Mutta voin siirtyä johonkin eri palstalle vuorostaan asumaan uudella rekatulla nikilläni .Täällä on ollu hieno porukka sen reilun vuoden ajan mitä täällä ollut, mutta aika ehkä vaihtaa vähän maisemaa :=))))
- jeffjeff
yks typyn kokonaa kirjoitti:
se on nyt historiaa. Mutta voin siirtyä johonkin eri palstalle vuorostaan asumaan uudella rekatulla nikilläni .Täällä on ollu hieno porukka sen reilun vuoden ajan mitä täällä ollut, mutta aika ehkä vaihtaa vähän maisemaa :=))))
Pyytää kauniisti Typy sinua kaivataan huuhaalla
älä luovuta! - quistis
muualla ja tuu sit aina takas kotiin:o))))
- kippari1
likka ei sitä jätetä kipparia tänne ihan noin vaan mä tulen muuten hakee sut ducella sieltä pohjosesta jos meinaat kipparin tänne jättää;=)Nyt kuule kippari on tosisaan eikä tää olekaan enää huuhaata täältä ei lähdetä niinkuin saluunasta ovet heiluen;=)))
Kiitos viestistäsi - reilua tilitystä ja terveitä ajatuksia, kiitos niistä.
Minulla on VAIN YKSI pyyntö: älä poistu palstalta - älä lopeta tänne kirjoittelua (tuli kaksi pyyntöä!).
Et ole loukannut ketään, olet huumorintajuinen ja positiivinen persoona kaikinpuolin.
Ethän poistu palstalta, ethän?
Auringonpaistetta sydämeesi - ja elämääsi noin yleensäkin toivoen, MM.- Otso
Tulee se Typy takaisin! Suutahti,mut leppyy Typy vielä ja palaa muodossa tai toisessa!
- Työn orja
...tekemässä lähtöä. Älä suotta! Tyydyn toistamaan edellisen lähtöilmoituksesi jälkeen laatimani sanat :DD
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005068942#22000000005068942 palstalle paluusi puolesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Huuhaa&poster=ykstypy&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2005&ed=27&em=6&ey=2005&hpp=25
- ei pelkästään viestiesi laatu tai määrä, vaan kummatkin yhdessä yhtä arvokkaita - kaipaan niitä (henk. koht. mielipide - unohda tuo hassu tähti tuossa nimimerkkini jäljessä!), joten:
- TULE TAKAISIN ASAP!!!
Tätä toivoen, MM.- amaryllie
en ole oikein selvillä mitä tapahtuu, mutta tollaiset ilkeämieliset ihmiset ovat ihan hanurista.....
typy ei saa mennä mihinkään vaan tuollainen ilkeä ihminen voisi pitää sormet poissa näppäimistöltä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703