Oon herännyt kello 5.43 niin ostan ne liput.

Anonyymi-ap

Olin tehnyt voileipiä ja keittänyt kahvit termosmukiin ja laittanut kaikki valmiiksi niin ei tarvi, kuin painaa nappia ja maksaa ne Scorpionsin konsertti liput.

Avasin sen tilaus sivun ja luin niin sehän onkin Tampereen Nokian areenalla ja minä en kyllä sinne lähde koheltamaan.

Onneksi mulla on terapia aika, koska sain TRAUMAN ja en kyllä tiedä, että SELVIÄNKÖ TÄSTÄ IKINÄ!

Olin menossa Helsinkiin Olympia Stadionille Scorpionsin konserttiiin enkä Tampereelle.
Olen niin PETTYNYT ja tunnen itseni niin PETETYKSI.
Sydän vuotaa verta ja olisin vielä saanut SEKSIÄKIN niin koko homma meni niin päin HELVETIN VITTUA!

3

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen sentään omille tavoilleni USKOLLINEN eli jos minä olen ENSIMMÄINEN kerran konsertissa Helsingissä niin minä käyn AINA.
      Helsingissä olen käynyt ensimmäisen kerran TEATTERISSAKIN. Kävin katsomassa GREASE musikaalin teatterissa.
      Grease on ENSIMMÄINEN elokuva jonka käynyt katsomassa elokuva teatterissa Ruotsissa.
      Ensin kävin kaupungin elokuva teatterissa ja toisen kerran kävin, kun tuli siihen asuinalueen elokuva teatteriin.
      Grease elokuvan olen varmaan katsonut satoja kertoja ja kyllä katson aina jos satun näkemään tuon.
      Kakkosta en ole katsonut kuin kerran ja siinä Olivia vetää kumihanskat käteen niin saa vetää käteen Travoltalta.
      En ole muuten tuotakaan ikinä tehnyt...
      Onhan tässä onneksi vielä aikaa ja pitäs varmaan ostaa semmoiset hienot kumihanskat ja vetää viivoja siihen hanskaan.
      Jos sattuu miehiin lähtemään ja onkin tapaus joka ei pahemmin kiinnosta niin voi ottaa hanskat ja laittaa ne käteen sekä sanoa, että: Nämä on runkkaus hanskat ja saat sinäkin oman viivan näihin hanskoihin, kun minä vedän sinulta käteen...
      Tuo olis TRAUMAN siirtoa ja minä sanoisin, että: Voit mennä terapiaan nyt ja jos tarvit tuki-henkilön niin minä voin tulla ja hipsuttelen perässä hanskat kädessä ja olet sentään muna numero 137 ja minä olen sentään saanut vähintään JÄNNETUPEN TULEHDUKSEN...

• Anonyymi

Se olisi helpompaa tarjota pelkkää pyrstöä. Ei tuu jännetupin tulehdusta.

• Anonyymi

Maksoitko lionnossa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe