Saudi-Arabiassa muutama tusina miestä tuomittiin yhteensä 14200 ruoskaniskuun ja 2 vuodeksi vankeuteen , sillä he olivat "tanssineet ja käyttäytyneet kuin naiset" syntymäpiväjuhlillaan. 31 miestä tuomittiin 6 kuukauden vankeuteen 200 ruoskaniskun kera. Neljä sai 2 vuoden kakun 2000(!)ruoskaniskua. 70 miestä aluksi vapautettiin, mutta tuomittiin kuitenkin myöhemmin yhden vuoden vankeuteen.
http://www.guardian.co.uk/saudi/story/0,11599,1455792,00.html
Tekis varmaan aika gutaa antaa tai saada 2000 ruoskaniskua, vai mitä karvapää?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008214967
Ruoskajuhlat
9
572
Vastaukset
ei perustu koraaniin.
- Tepponen
mutta tekis varmaan aika gutaa antaa tai saada 80-100 ruoskaniskuakin, vai mitä karvapää?
- T. Ollo
hyvänsä! On se silti epäinhimillinen rangaistus. Sitten vielä: se tapahtui islamilaisessa maassa. Kai Saudi-Arabia sentään on islamilainen maa? Jos islamilaisessa maassa asioiden tulee perustua jollakin tavalla Koraanin opetuksiin, niin miten on mahdollista, että siellä on käytössä tuollaisia rangaistuksia?
- Karim
Huvittais tietää mihinkähän tuokin perustuu kun profeetta määritteli hadithissa että Koraanissa mainitsemattomissa rikoksissa ja rangaistuksissa EHDOTON MAKSIMI on 10 raipaniskua....
- Mr.White
Tulkita koraania oikealla tavalla, olisitko mahdollisesti hieman tyhmempi kuin keskiverto muslimi?
- T. Ollo
"huvittaisivat" minua. Kuten esim. se, että perustuuko tuo rangaistus Koraaniin vai ei. Sopikaa nimimerkki karvapään kanssa yhteisestä linjasta (hän kun tuossa väitti, että rangaistus ei perustu Koraaniin) niin voitte sitten tarpeen tullen valehdella samansuuntaisesti. Toisaalta, jos mikään muu ei auta, puhukaa totta.
T. Ollo kirjoitti:
"huvittaisivat" minua. Kuten esim. se, että perustuuko tuo rangaistus Koraaniin vai ei. Sopikaa nimimerkki karvapään kanssa yhteisestä linjasta (hän kun tuossa väitti, että rangaistus ei perustu Koraaniin) niin voitte sitten tarpeen tullen valehdella samansuuntaisesti. Toisaalta, jos mikään muu ei auta, puhukaa totta.
viikset!
- T. Ollo
karvapää kirjoitti:
viikset!
asiallinen ja hyvin perusteltu vastaus. Voi nenä!!
- Karim
T. Ollo kirjoitti:
Missä väitin noiden rangaistusten perustuvan Koraaniin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980