Itse olen syntynyt tammikuussa reilu 50v sitten.
Sain linkin sivustolle jossa oli päiväkohtaisia pitkänajan lämpötiloja. Kun synnyin niin pakkasta oli n. 15 astetta. Kun täytin 12v, niin pakkasta oli iltapäivällä reilu 20 astetta. Muistan tuon 12v päivän koska sinäpäivänä oli iso merkittävä tapaus.
Nyt tänä aikana tuona päivänä lämpötila on hyvinkin näiden kahden keskellä .
Mutta kait esim. tarkkailu päivän lämpötilaa pitää tarkastella esim. 4-5 vuoden keskimääräisen päivän mukaan.
Oma syntymäpäiväsi ja lämpötila tuone päivänä
Anonyymi-ap
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa aloituksellasi? Mikä sivusto on kyseessä, ja voiko siellä siis katsella esim. 50 vuoden ajalta käyränä saman päivän lämpötiloja samasta mittauspisteestä? Tuo voisi jo olla vähän mielenkiintoisempi kuin poimimasi pari yksittäistä lukemaa. Sekin tosin kertoo vain olosuhteista kyseisessä mittauspaikassa.
- Anonyymi
Yksittäisen päivän lämpötilan tarkkailussa ei ole järkeä siksi, että sen satunnainen vaihtelu on niin suurta. Siksi keskiarvoja tarkastellaan pikemminkin vuosi- ja kuukausitasolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430