https://cheflunden.fi/
[email protected]
Oy Lunden Ab Jalostaja
Pansiontie 45
20100 Turku
Puh. 0103207080
---------------------------------------
Kolmioleipien syömisessä köyhällä oli aukko kun kyse vegaanisesta ruoasta.
Kaiken sotki S ketjun 1,49 euroa maksava kuivattu tomaatti tahna kolmioleipä.
Sotkua pahensi alennusmyynti, jossa laadukasta vegaanista Chef Lundenia sai halvalla.
Syöminen estyi yhtäkkiä kun huomasi ruoan sisältävän kalan punaista mätiä.
Laadukkaan turkulaisen Lundenin sivistyksessä kalan mäti ei ole eläinperäinen tuote.
Kuten Lidlin muna ja maitokaan ole eläinperäisiä tottuneesti.
Turulta vähiten odotti sivistymättömyyttä kun Oululta tai Itä-Suomelta eniten.
Chef Lundenin vegaaninen kalamäti kolmioleipä
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä viestin aloittaja ja tarkistin uudelleen Cheff Lundenin Kalamätikolmioleipiä ja eivät olleet eläinperäisiä yhtään, mutta VEGAANISIA kun se mäti oli feikkiä.
Viestin voi sulkea kun tahtoo on siis aiheeton viesti.- Anonyymi
Viestin erehdys on ainakin hyvä syy olla tuottamatta vegaanista ruokaa joka muistuttaa eläinperäistä ruokaa.
Miksi kasviksille pitäisi syöttää eläinnäköistä ruokaa?
En tahdo syödä vegaanisia kalamätiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestin erehdys on ainakin hyvä syy olla tuottamatta vegaanista ruokaa joka muistuttaa eläinperäistä ruokaa.
Miksi kasviksille pitäisi syöttää eläinnäköistä ruokaa?
En tahdo syödä vegaanisia kalamätiä.Sellaista tuotetta ei ole olemassakaan kuin vegaaninen kalamäti, vai onko kalat sterilisoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056