Kilttimiehet on tylsiä, koska niiden kanssa ei voi bylsiä. En ota kilttimiehiltä kukkia, koska kokeilen komeaa Pukkia. Kenties saan lahjaksi sukkia. Pukilla säkit upeat, niitä kokeilemaan rupean. On hienoa olla vapaa kun saan komeaa miestä edestä ja takaa. On illallista jos jonkinlaista. Ei mitään mitä en ravintolassa maista. En istu kotona yksin kun joku deiteillä maksaa lystin.
Kilttimiehet on tylsiä
49
429
Vastaukset
- Anonyymi
Joulu meni jo..
- Anonyymi
Nyt pukki vois joutaakin pidempiaikaiseen keikkaan.
- Anonyymi
Jou jou räp räp
röyh
- Anonyymi
No kokeile sä niitä pukkeja rauhassa.
Mä otan mieluummin (kiltti) miehen joka välittää, on uskollinen ja rakastaa vaan mua. <3- Anonyymi
"Kiltti"miehen kanssa muuten voi myös "bylsiä"
niinkuin sä kuvailit, todellakin voi. :D
Mutta etenkin rakastella sillei et siinä on just sitä oikeaa aitoa tunnetta mukana.
Se on täydellistä sitä itseään <3
Jokainen nauttii elämästään, niin kuin parhaakseen näkee, ja joku vaan haaveilee siitä.
- Anonyymi
Näinkö palstan mies hienon runosi ratifioit? 🥱
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö palstan mies hienon runosi ratifioit? 🥱
"Ratifiointi tarkoittaa sopimuksen lopullista hyväksymistä, vahvistamista ja saattamista voimaan. " wikipedia
Eli mitä tuo kysymyksesi sitten mahtaa tarkoittaa?!
- Anonyymi
Pukin säkkejä puristelen ja iltaisin mopolla huristelen. Kun pukkia katsastan, niin auringonlaskuun ratsastan.
Minä ja rakas kilttimieheni ainaskin bylsitään. Ja aina uudestaan löydän itseni hänen sylistään.
Kilttimiehelta saa sata tai tuhat suukkoa, jännämieheltä voi odottaa jopa puukkoa.
Kiltti ja kunnollinen on sängyssäkin paras, ei rasita mieskuntoa alkoholi, ei nikotiini joten ei muuta kuin housut alas.
Kiltti pitää hyvänä ja hellii alati. Rakas ja hyvä on kilttimies minulle, tämän sanoman tuon tässä julki sinulle.- Anonyymi
Entä katsooko kilttimies sänkykamarikatsellaan sinua silmiin !
Anonyymi kirjoitti:
Entä katsooko kilttimies sänkykamarikatsellaan sinua silmiin !
Juu-u!
- Anonyymi
Kovasti kuulostaa miehen tekstiltä.
- Anonyymi
Kiltit miehet on toooodellakin tylsiä. Kokemuksella,nainen.🤭
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli mitä kommenttisi sinusta kertoo? Kumppanisi pitäisi olla joku ohjelmatoimisto ..?
Ei kaikkien ole pakko tyytyä johonkin k&k-nurmivasaraan, vaikka sinä tyydytkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkien ole pakko tyytyä johonkin k&k-nurmivasaraan, vaikka sinä tyydytkin.
Ehei.. minä en ole tyytynyt, taitaa olla sinun omia ongelmiasi...
Olen hyvin tyydytetty kylläkin..- Anonyymi
Taitaa paremminkin olla et noita kilttejä ei taida olla juuri saatavilla. Siksi monen on tyytyminen mitä jäljelle jää.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli mitä kommenttisi sinusta kertoo? Kumppanisi pitäisi olla joku ohjelmatoimisto ..?
Juurikin näin. Aito. Ei täällä määkivä itseinhoinen kateellinen muita syyttävä syyllistävä vinkuja.
- Anonyymi
Kilttimiehiä on paras varoa. Pitävän kaiken sisällään kunnes jotain todella pahaa tapahtuu. Monet myös kaappipedoja.
- Anonyymi
Ei käy ätmejä sääliksi kun väittävät miehiäni vääriksi. On mulla monta munaa kun pääsiäisenä otan brunaa.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa sillä jos mies pukeutuu hameeseen niin siinä on jännitystä mitä hameen alta löytyykään.
- Anonyymi
RäppiRane!
- Anonyymi
Semmonen luritus. No mutta saat tykätä pukki miehistä, jos tykkäät. Mä kuitenkin pitäydyn mielummin kiltin sorttisissa immeisissä. Kivempi hengaa ihmisen kanssa johon voi luottaa ja joka kohtelee reilusti silloinkin, kun ei ole kanssani samaa mieltä.
Ketkut on hyvä vaan kiertää kaukaa.
Jasu- Anonyymi
Kiltin on aina parempi hengaa kiltimmän puoleisen kanssa.
- Anonyymi
Säkit upeat, niitä kokeilemaan rupean:D
- Anonyymi
Mun syy
- Anonyymi
Kilttimies pukee hameen. Skottiruutuisen hameen :)
- Anonyymi
Muuta miestä ei pue mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta miestä ei pue mikään.
Ei niin ikään mikään.
Aatamin asu vain
Ei vaatteita lain
💋
- Anonyymi
Päivän päätteeksi kilttimies laittaa pilkit pussiin ja lähtee haneen.
Sellainen on kilttimies. Kunnon mies. Kiltti ei ole synonyymi tylsälle, niitä ei kannata sekoittaa keskenään. Kiltteys on ehdoton vaatimus kumppanille. Kuka sitä nyt ilkeää ihmistä haluaisi? Edes seksikumppaniksi?
- Anonyymi
Tämä on pakko olla miehen kirjoitus. Ei kukaan nainen halua antaa tuollaista huonoa kuvaa maustaan ja tyylitajustaan.
- Anonyymi
On mulla sellainen rytmi, johon käy vain ytmi.
- Anonyymi
Oikeasti kIltti (ja kunnollinen) miest on parhautta. Sen sijaan kiltti ja kunnollinen mies™️ kannattaa kiertää aina mahdollisimman kaukaa.
Ei kai se noin mustavalkoista oo. Kuka sanoo et kiltti ei vois olla ilkikurinen ja chaotic ;3, pöh ja pyh, jotka pitää jotain persoonallisuus piirteitä noin ykstoikkoisina, ihmisten aliarviointia.
- Anonyymi
Olen ylpeä voidakseni todeta olevani luonteeltani kunnollinen kilttimies. Katsos tarpeen tullen voin olla hyvinkin vttumainen. Nykymaailma vaatii sitä.
En myöskään halua bylsiä. En asu viidakossa, enkä halua tehdä sitä minkään hampuusin kanssa. Haluan rakastella tulevan kumppanin kanssa ja hellitellä häntä.
En halua olla komea pukki, joka epävarmana sliippaa tukkaansa peilin edessä joka aamu.
En halua ottaa sinunlaistasi kylmää norjanlohta edestä ja takaa. Haluan pitää sylissäni suomalaista tavallista tunteellista naista, joka nauttii myös sohvalla olosta ja pitkistä keskusteluista aiheesta kuin aiheesta, itse tehdyn illallisen jälkeen.
Siis, etsi joku muu! - mieheltä tavalliselta - Anonyymi
Oikeastaan aika tyhmää keskustelua. Tosiasia usein on et ne jotka itseään suureksi yrittää ylentää, ovat todellisuudessa paljon pienempiä. Mitä suuremmat puheet, sen pienemmät teot. Mitä suurempi itsekehu, sen pienempi itsetuntemus. Mitä itsekkäämmät jutut, sen vähemmän ymmärrystä. Mitä negatiivisemmat ilmaisut, sen vähemmän palstakavereitakaan on.
- Anonyymi
Ei kilttiä joka syö pilttiä..
- Anonyymi
Jännälle piparia joka polttaa sikaria..
- Anonyymi
Aidon kilttimiehen tuskin on tarvis suolisivuilla marmattaa tai mainostaa kiltteyttään. Siellä syöttää pilttiä lapsilleen tai lapsenlapsilleen. 🤷♀️
- Anonyymi
Aito kilttimies ei ruikutirui patstalla maalita naisia jotka ei heitä todellakaan kilteiksi koe. Aidolla kilttimiehellä on rakastavia ihmisiä ympärillään. Parisuhde ja jälkikasvuakin. Onko palsta' kilttiksillä'??🤷♀️
- Anonyymi
Ei ätmien kanssa erhettä, eikä perhettä.
Somea ja komeaa.- Anonyymi
Ei. Ei ätmejä. Ei. Ei . Ansaitsemme parempaa.
- Anonyymi
Kiltti on paras
Ei pahis eikä varas.
Kiltin jos omaksein saisin
Hellisin, päivät yöt pussaisin.
Iltaisin hellästi rakastaisin
Notkeasti ratsastaisin…
Kiltin miehen jos saisin :)- Anonyymi
Palstakilttis pökäs runon👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstakilttis pökäs runon👎
Ei ole kilttiä palstalla ilkeillä. Se on henkistä väkivaltaa. Siitä on kiltteys kaukana ja se ei ole leikin asia se.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kilttiä palstalla ilkeillä. Se on henkistä väkivaltaa. Siitä on kiltteys kaukana ja se ei ole leikin asia se.🤷♀️
Kiitos, varsin mukavaa, kun puutuit kiusaamiseen, vaikka olen melko teflonpintainen 😆 Itseä lähinnä huvittaa moiset reaktiot meikäläisen hengen tuotoksiin 😄
- Anonyymi
Kiltti (siis oikeasti kiltti) mies on parasta seksiseuraa. Hän välittää siitä, että akti tuntuu naisesta(kin) hyvältä ja ottaa naisen huomioon. Pukki vain bylsii hetken ja se siitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2238890Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.416710Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1644647- 1233019
- 1021838
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191287Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751281- 801240