Nyt ei puhuta jännämiehistä vaan jännittävistä miehistä, sellaisista jotka eivät ole tylsiä.
Tylsää miestä tuskin kukaan nainen jaksaa katsella pitkään. Miehessä pitää olla ripaus jännittävyyttä.
Millaista jännittävyyttä toivoisit elämänkumppaniltasi. Mikä tekee miehestä kestävästi kiinnostavan?
Mikä tekee miehestä kestävästi kiinnostavan?
89
740
Vastaukset
- Anonyymi
En pidä jännittävistä miehistä, enkä jännittävästä elämästä. Tylsyys ja ennustettavuus on pop, kunhan tylsyys ei ole tyhmyyttä.
- Anonyymi
Mä olen katellut tylsää miestä jo yli 14 vuotta putkeen. Mielikuvitukseton mitä tulee ohjelmiston tai tekemisen laatimiseen. 😂
Täysin.
Sen sijaan tuollainen tylsyys tuo ennalta arvattavuutta ja vakautta. Mikä on mulle tärkeämpää, kun jatkuva duracell ohjelmiston laatiminen. Mä laadin itse sitten ohjelmaa, kun tympii kökkiä rutiineissa.
Jasu- Anonyymi
Ainoo asia mitä toivoisin lisää on tilannetaju. Huomaa kun apukädet olis tarpeen ja arkiset jutut helpottuisi kaksin. Jos molemmat hoitaa velvoitteet yhteistuumin samalla menttaliteetilla, näin homma hyvin hoituu. Eikä kumpikaan kuormitu liikaa siksi, ettei toinen älyä tarttua toimeen itsenäisesti. Vaan pitää huomauttaa että päässä säteilee.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoo asia mitä toivoisin lisää on tilannetaju. Huomaa kun apukädet olis tarpeen ja arkiset jutut helpottuisi kaksin. Jos molemmat hoitaa velvoitteet yhteistuumin samalla menttaliteetilla, näin homma hyvin hoituu. Eikä kumpikaan kuormitu liikaa siksi, ettei toinen älyä tarttua toimeen itsenäisesti. Vaan pitää huomauttaa että päässä säteilee.
JasuMyönnän, en itse nopeasti kiihtyvänä suorasuihkuna oikein aina jaksa vanhanajan dieseleitä ihmisiä. Mä kun oon vähän, aa tekemätön homma, hihat ylös ja toimeen. Niin noi starttaus ongelmaiset köhijät välillä kyrpii.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän, en itse nopeasti kiihtyvänä suorasuihkuna oikein aina jaksa vanhanajan dieseleitä ihmisiä. Mä kun oon vähän, aa tekemätön homma, hihat ylös ja toimeen. Niin noi starttaus ongelmaiset köhijät välillä kyrpii.
JasuSun pitää antaa nosselle ryyppy (choke) kuten ennenvanhasissa autoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää antaa nosselle ryyppy (choke) kuten ennenvanhasissa autoissa.
Heh, luulen ettei auta. Perusluonteet ja temperamentti hällä ja mulla aikalailla vastakkaiset. Häntä taas raivostuttaa minussa mun adhd tyylinen jatkuva touhuuminen. Ja toi kun pomppaan pystyyn ja vipellän heti jonkun tekemisen pariin. On kyllä muakin vilkkaampia ihmisiä. En ole vilkkaimmasta päästä, mutta kun etanaan vertaa niin sitten.
Eli kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset piirteet. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, luulen ettei auta. Perusluonteet ja temperamentti hällä ja mulla aikalailla vastakkaiset. Häntä taas raivostuttaa minussa mun adhd tyylinen jatkuva touhuuminen. Ja toi kun pomppaan pystyyn ja vipellän heti jonkun tekemisen pariin. On kyllä muakin vilkkaampia ihmisiä. En ole vilkkaimmasta päästä, mutta kun etanaan vertaa niin sitten.
Eli kumpaakin ärsyttää toistensa vastakkaiset piirteet. 😅
JasuOon miettinyt sitäkin, että jos me yhdessä aiheutetaan toisillemme sitä, että ennestään jo hidas tempoinen ja nopea tempoinen kärjistyy ennestään, toisen ollessa vastakohta? Mies kattoo, aa toi riuhtoo menee ja taantuu ennestään ja mä katon aa, toi ei saa persettään ylös tehdäkseen mitään ja juoksen kahta kauheemmin siksi?
Jasu - Anonyymi
Luin että kuvaputkitöllöä jo 14 vuotta ja ohjelmaopas on muuttumaton. Oliko asetelma tuo jo lähtöviivalla, elioliko hän matalaviritteinen diesel ja teikäläinen krossipyörä. En oikein usko vastapäitten yhteenliittymään mutta jos noin pitkä aika, niin kait se on uskottava. - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin että kuvaputkitöllöä jo 14 vuotta ja ohjelmaopas on muuttumaton. Oliko asetelma tuo jo lähtöviivalla, elioliko hän matalaviritteinen diesel ja teikäläinen krossipyörä. En oikein usko vastapäitten yhteenliittymään mutta jos noin pitkä aika, niin kait se on uskottava. - cu-
Ei lähtöviivalla ollut diesel. Se alkuhuuma nääs. Eikä ollut lapsia ja omakotitaloakaan. On hän aina ollut hitaampi liikkeissään mitä minä, tulee varmaan olemaankin.
Mutta veikkaan myös väsymistä. Väsymistä arkeen, josta yrittää selviytyä voimiaan säästellen työhön, joka imasee mehut. Hän varmasti laskee asian niin, että se työtulo on pakko, meidän talous heittää muuten perseelleen. Ja ihan oikeassa onkin. Minä en millään työllä mihin pätevyys riittää saa sellaisia rahoja työstä mitä hän saa työstään. Enkä pystyisi ikinä mitään tämmöistä elintasoa ylläpitämään.
Hän varmasti koittaa pitää siitä kiinni.
Yritän olla ymmärtäväinen, kun väsyn itsekin. Minulla vaan on erilainen tapa hoitaa vastuut pois väsyneenäkin. En säästele itseäni, vaikka se voi olla nyt hyvä, joskus ehkä kostautuu. Palan loppuun.
Mutta joo. Kaikissa suhteissa on asioita mitkä voi ärsyttää, vaikkei suhde huono oliskaan. Inhimillistä. 😅
Mä tuskin löytäisin ketäön josta en jotain ärsyttävää vuosien saatossa huomaisi.
Vika voi olla siis minussakin.
Jasu
- Anonyymi
Myhäilevät kuuntelija on kaikkein jännin.
Sellainen, joka vie keskustelussa kuin pässiä narusta.
Jännin hetki, kun myhäilijästä kuoriutuu ajallaan ihan muuta. Ota tai jätä tai yritä ymmärtää.
Vilma- Anonyymi
Heitä löytynee todennäköisimmin huoltoasemien kahvipöydistä. - cu-
- Anonyymi
Kyky ajatella ja parhaassa tapauksessa myös kyky jakaa ajatuksiaan. Jännää...
- Anonyymi
Se ettei jämähdä sohvalle kalja kädessä katsomaan urheilua. Tai odota milloin saa pllua. Ei ole ennalta arvattavan tylsää seuraa. Arvostaa naista ja kysyy mitä nainen tahtoisi tehdä!
- Anonyymi
Myllertää naisensa kanssa vaikka puutarhatöissä,tekee linnunpöntön,virittelee puutarhaan valot,sytyttää notskin ja soittaa siinä kitaraa,tanssii kanssani nuotion räiskeessä. Onko paljon vaadittu?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myllertää naisensa kanssa vaikka puutarhatöissä,tekee linnunpöntön,virittelee puutarhaan valot,sytyttää notskin ja soittaa siinä kitaraa,tanssii kanssani nuotion räiskeessä. Onko paljon vaadittu?🤷♀️
Kuka hullu nuotiossa soittaa kitaraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuskin on Suomalainen mies tai ei ainakaan säännöllisessä työelämässä. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu nuotiossa soittaa kitaraa?
Fakiiri! 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuskin on Suomalainen mies tai ei ainakaan säännöllisessä työelämässä. 😂
JasuKatsotteko koskaan ,unelmia italiassa. On käynyt Ellenillä tsägä✌.Tuollainen mies olis lottopotti🤗.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotteko koskaan ,unelmia italiassa. On käynyt Ellenillä tsägä✌.Tuollainen mies olis lottopotti🤗.🤷♀️
Myönnän, en katsele telkkaa ollenkaan, telkkaohjelmiakaan. 🙂
Aattelin, että tämän maan miehet on jurompia, paitsi alkuhuumassa, kännissä tai työttöminä tai vastuuttomina töistä eläke tms. helpotus, ne jaksaa villiintyä ja olla reippaita.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelin, että tämän maan miehet on jurompia, paitsi alkuhuumassa, kännissä tai työttöminä tai vastuuttomina töistä eläke tms. helpotus, ne jaksaa villiintyä ja olla reippaita.
JasuNo kuules. Katsoppas . Lupaan ettet menetä siinä mitään✌🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMaamme miehet on vastuun nujertamia, eipä ne jaksa paljon Italiailaisten tapaan elää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maamme miehet on vastuun nujertamia, eipä ne jaksa paljon Italiailaisten tapaan elää.
JasuEllenin Jari on ihan suomea puhuva söpöliini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellenin Jari on ihan suomea puhuva söpöliini
Juurikin näin. Ihana naisensa kanssa yhdessä tekevä,huumorintajuinen ja elossa oleva,eikä puolikuollut tsombi😁.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Ihana naisensa kanssa yhdessä tekevä,huumorintajuinen ja elossa oleva,eikä puolikuollut tsombi😁.🤷♀️
Italiastako nämä pätkät tulee?
Jos näin, niin se on: ilmasto.
Tammikuisessa pakkassuomessa haluttaa vetää vaan viltti niskaan ja neuvoa naistaan tekemään saman.
Kattellaan sitte kevväämmällä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammikuisessa pakkassuomessa haluttaa vetää vaan viltti niskaan ja neuvoa naistaan tekemään saman.
-keinovaginamies-Ihan kuin se talvella toimeton olisi välttämättö jesälä yhtäön sen toimeliaampi. Mun eksäni oli tasaisesti yhtä aikaansaamaton talvet ja kesät ja silti hänen piti väkipakolla saada omakotitalo.
Anonyymi kirjoitti:
JasuAika hyvä yhteenveto 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-keinovaginamies-Ihan suomalaisia ovat. Italiassa toinen koti.Ja ihan ok vaikka välillä värjötellä suomenmaassa saman peiton alla kunhan intressit on samat.ei sitä että toinen on marssista ja toinen venuksesta.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin se talvella toimeton olisi välttämättö jesälä yhtäön sen toimeliaampi. Mun eksäni oli tasaisesti yhtä aikaansaamaton talvet ja kesät ja silti hänen piti väkipakolla saada omakotitalo.
Varmasti näissä on merkki- ja mallikohtaisia eroja. Voi olla jopa vuosimallien välillä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellenin Jari on ihan suomea puhuva söpöliini
Okei, mikä mahtaa olla hänen vastuun määrä kotimaassa, että jatkuuko se söpöliiniys vielä talvipakkasissakin työpäivien jälkeen väsyneenä?
Jasu - Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Aika hyvä yhteenveto 🙂
Heh, kokemuksesta puhun. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mikä mahtaa olla hänen vastuun määrä kotimaassa, että jatkuuko se söpöliiniys vielä talvipakkasissakin työpäivien jälkeen väsyneenä?
JasuJa kuvausryhmä saa miehen kun miehen vähän ojentamaan rankaa. Onko se Jari siis Jokikunnaksen ukko vai?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin se talvella toimeton olisi välttämättö jesälä yhtäön sen toimeliaampi. Mun eksäni oli tasaisesti yhtä aikaansaamaton talvet ja kesät ja silti hänen piti väkipakolla saada omakotitalo.
Ja sä teit suuren vaikutuksen sillä talolla?
Mihin hän katosi? Ei oo pakko vastata.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Heh, kokemuksesta puhun. 😂
JasuJotain tutunomaista tuli tuossa tosiaankin vastaan 😁. Toleranssit suomimiehellä kun tuppaavat olemaan just noin
- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Jotain tutunomaista tuli tuossa tosiaankin vastaan 😁. Toleranssit suomimiehellä kun tuppaavat olemaan just noin
Juu, latelen omia totuuksiani, toivottavasti kukaan ei loukkaannu kun se ei tosiaan ole tarkoitukseni. En vaan jaksa muotoilla sanomisiani niin sievään pakettiin kun moni muu täällä jaksaa. Mutta havaintoja on tehty.
Onhan tää pimeä aikakin kelle vaan raskas, ei huvita heilua kuten auringon loisteessa. Eikä silloinkaan kun liian kuumaa. 😃
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juu, latelen omia totuuksiani, toivottavasti kukaan ei loukkaannu kun se ei tosiaan ole tarkoitukseni. En vaan jaksa muotoilla sanomisiani niin sievään pakettiin kun moni muu täällä jaksaa. Mutta havaintoja on tehty.
Onhan tää pimeä aikakin kelle vaan raskas, ei huvita heilua kuten auringon loisteessa. Eikä silloinkaan kun liian kuumaa. 😃
JasuHälläväliä vaikka loukkaantuisikin, vain hölmöt loukkaantuvat totuusperäisten asioiden kuulemisesta 🙂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä teit suuren vaikutuksen sillä talolla?
Mihin hän katosi? Ei oo pakko vastata.
VilmaSiis täh? Miten minä olisin tehnyt sillä vaikutuksen? Kyllä on taas Vilmalta toooooooooodella outoja tulkintoja.
Parisuhteessa ollessamme hänen piti välttämättä saada omakotitalo, joka meidän siis piti ostaa, vaikka minä yritin siinä puhua järkeä ja kertoa miten paljon työtä siinä on. Mä yritin lähinnä uskoa, että hän myös tekisi kaiken mitä väitti, että tekisi. Ei tietenkään tehnyt. Eihän se koskaan niin mene. Ja en tiedä missä hän nyt on. Minä erosi hänestä ja muutin pois.
Ja tietenkään minun ei olisi mikään pakko vastata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh? Miten minä olisin tehnyt sillä vaikutuksen? Kyllä on taas Vilmalta toooooooooodella outoja tulkintoja.
Parisuhteessa ollessamme hänen piti välttämättä saada omakotitalo, joka meidän siis piti ostaa, vaikka minä yritin siinä puhua järkeä ja kertoa miten paljon työtä siinä on. Mä yritin lähinnä uskoa, että hän myös tekisi kaiken mitä väitti, että tekisi. Ei tietenkään tehnyt. Eihän se koskaan niin mene. Ja en tiedä missä hän nyt on. Minä erosi hänestä ja muutin pois.
Ja tietenkään minun ei olisi mikään pakko vastata.20:40
No. Voi kurjuuksien kurjuus.
Ainakin yritit.
Minusta yritit toteuttaa hänen toiveensa, ehkä omaakin.
Vaikutus: minä nyt oletin että tuollainen toiveen toteutus olisi onnellistuttanut naisesi.
Monen olisi.
On niitä kenkkuja, jänniä?, naisiakin kait sitten.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:40
No. Voi kurjuuksien kurjuus.
Ainakin yritit.
Minusta yritit toteuttaa hänen toiveensa, ehkä omaakin.
Vaikutus: minä nyt oletin että tuollainen toiveen toteutus olisi onnellistuttanut naisesi.
Monen olisi.
On niitä kenkkuja, jänniä?, naisiakin kait sitten.
VilmaYritin mitä? En mä mitään hänen toivettaan yrittänyt toteuttaa ja vielä vähemmän omaani. Sen kun nyt vain yritin elää siinä.
"Vaikutus: minä nyt oletin että tuollainen toiveen toteutus olisi onnellistuttanut naisesi."
Minä olen heteronainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin mitä? En mä mitään hänen toivettaan yrittänyt toteuttaa ja vielä vähemmän omaani. Sen kun nyt vain yritin elää siinä.
"Vaikutus: minä nyt oletin että tuollainen toiveen toteutus olisi onnellistuttanut naisesi."
Minä olen heteronainen.No. Nyt pyrsk. Menipä juna raiteilta.
Anteeksi.
Miksi luulin kommenttia, mihin 1. vastasin miehen kirjoittamaksi.
Siksi se vastauskin vaikutti tooooooodella oudolta.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Nyt pyrsk. Menipä juna raiteilta.
Anteeksi.
Miksi luulin kommenttia, mihin 1. vastasin miehen kirjoittamaksi.
Siksi se vastauskin vaikutti tooooooodella oudolta.
VilmaJuu, huomasin kyllä, että nyt on olettamat täysin pielessä.
- Anonyymi
Korkeastikoulutettu jännämies ja jännät touhut on touhua ja tohinaa koko ajan eli käyttää huumeita myy huumeita salakuljettaa huumeita ulkomailta rahaa on ja usein ulkomaan matkoja joihin kuuluu alko huumeet bilettäminen ja huumeiden tuonti suomeen sekä seksitouhut johon kuuluu kaikki eli seksiä naisten kanssa miesten eläinten lapsien ja esineiden kanssa raakaa ja kovaa seksiä raiskauksia eli raiskaa naisia lapsia eläimiä ja suomessa touhuu samaa elijännä elämä tekee mitä ei tule mieleen kuin toisilla korkeastikoulutetuilla käyttää aktiivisesti tinderiä eli ostaa myy seksiä
- Anonyymi
Kotona mökillä ym ei viihdy täytyy mennä joka paikkaan koko ajan ja juhlista saunailloista toiseen ja rahaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona mökillä ym ei viihdy täytyy mennä joka paikkaan koko ajan ja juhlista saunailloista toiseen ja rahaa on
Eikä käytä mitään kräc huumeita vaan kokaiinia ja heroiinia ja marihuanaa niin lsd ja kräc huumeet on köyhien huumeita metamffetamiiniä käyttää myöskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä käytä mitään kräc huumeita vaan kokaiinia ja heroiinia ja marihuanaa niin lsd ja kräc huumeet on köyhien huumeita metamffetamiiniä käyttää myöskin
Eloisa jännä elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eloisa jännä elämä
Sillä on monia firmoja rahanpesua ja konkursseja ja rahaa tulee ja kaikki mitä ostaa firman piikkiin ja pimeää rahaa joita ei pysty pesemään niin sitäkin on ja paljon ja koko ajan tulee lisää rahaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on monia firmoja rahanpesua ja konkursseja ja rahaa tulee ja kaikki mitä ostaa firman piikkiin ja pimeää rahaa joita ei pysty pesemään niin sitäkin on ja paljon ja koko ajan tulee lisää rahaa on
Eikös Janne Nacci Tranberg ole vankilassa? Hän olisi sinulle hyvä löytö. Ja eikös siellä ole tämä toinenkin, hmm, Niko Ranta-aho. Ironista kyllä, molemmilla taisi olla naisseuraa saatavillaan ennen linnatuomiota. Kyllä nainen aina pelimiehen löytää ja aloittaa vaikka suhteen vankilassa istuvan kanssa.
- Anonyymi
Jopas on kyssäri!
Ootko menettänyt kiinnostavuuttasi vai muuten vain epätoivoinen?- Anonyymi
Olen luonteeltani yllättävä. En aina tiedä olenko parisuhteessa piristävä vai rasite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen luonteeltani yllättävä. En aina tiedä olenko parisuhteessa piristävä vai rasite.
Omalla kokemuksellani sanoisin, että rasitse. Tosin kyllä osa varmasti tuostakin tykkää, kunhan ne yllätykset ovat positiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävä luonne on kiva, kunhan yllätykset on positiivisia.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:34
Tämä oli hauska kommentti.
Emme me tosiaan aina tiedä.
Vilma
- Anonyymi
Hörppii punkkua ja örveltää missä örveltää. Kestävä ja ihana :)
Ei mikään.. ainakaan kestävästi. Kaksneljäseiskana ei todellakaan.
Elämä ja sen velvoitteet syövyttää niin naisen kuin miehenkin kestävän kiinnostavuuden.- Anonyymi
Ihmisessä on loputtomasti tasoja, nyansseja, yllätyksiä, näkökulmia, sävyjä, ja kun ihminen muuttuu koko ajan, niin koko ajan löytyy uutta jännää ihmeteltävää.
- Anonyymi
Joo.
16:55
Iän myötä sairaudet. Kun kolottaa.
Vilma
- Anonyymi
Raittius ja eli siis sellainen oman polun kukija ei mikään lauma lammas
- Anonyymi
Pidän miehistä, jotka rakastavat elämää ja nauttivat siitä, niin vapaa-ajasta kuin työstä. Syövät ja juovat, eivät pingota. Tutkiva asenne elämää ja sen ilmiöitä kohtaan, ihmettely ja ajatteleminen. Kyynisyyden tunnistaminen itsessä. Uskallus tehdä uusia asioita liiemmittä ennakkoluuloitta. Halu ymmärtää toista ja kyky kuunnella. Halu tarkastella omia puutteita ja oppia niistä. Tarve tuntea läheisyyttä toisen kanssa ja antaa tarvittaessa tilaa. Luovuus ja avoimuus, leikkisyys ja heittäytyminen. Rehellisyys ja aitous. Lahjomattomuus.
En tiedä mitä aloittaja tarkoittaa jännittävyydellä, mutta se ei ole ainakaan ensimmäinen ajatukseni toista kohdatessa.- Anonyymi
Pidin tästä tekstistä. En tiedä onko tuo kyynisyys jollain tavalla sidottu ikään kiinni, mutta en muista että olisin vielä 15 vuotta sitten saanut itseni satimeen kyynisyydestä. Nyt viidenkympin ylittäneenä huomaan että joissain mielipiteissäni on hiukan kyyninen sävy. Soimaan jälkeenpäin itseäni että pitikö sitä taas olla noin kyyninen 🤷♂️ Ja minä kun omaan positiivisen perusluonteen, hemmetti 😃 Mutta kai eletty elämä kokemuksineen tuo omat mausteensa itse kunkin ajatusmaailmaan.
-mies
- Anonyymi
Tykkään sellaisesta, joka on sopivalla tavalla heittäytyjä eli, joka voi laittaa itsensä likoon naisen vuoksi. Toisaalta tykkään, että on järjen ääni, kun itse olen enemmän sellainen tunteella menevä.
- Anonyymi
Ei sentään tarvitse takkia lätäkköön heittää, että sandaalissa varpaat ei kastu.
Vai.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sentään tarvitse takkia lätäkköön heittää, että sandaalissa varpaat ei kastu.
Vai.
VilmaKyllä tarvitsee, mielellään itse heittäytyä lätäkköön 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitsee, mielellään itse heittäytyä lätäkköön 😁
Sinähän ritarilliselta 👑 vaikutat.
Vilma
- Anonyymi
Tom Bradyn vaimo erosi. Ei taviksilla ole mitään mahdollisuuksia mihinkään kestävään jos ei multimiljöönäni supersankarienkaan avioliitot kestä. Nainen vie rahat ja lapset on luonnonlaki, ja kun taviksella on vähemmän jaettavaa, siinä menee koti ja unelmat pankille.
- Anonyymi
Arvostaisin raitista ja omillaan täysin toimeentulevaa, käsistään kätevää miestä, mutta niitä ei ole.
- Anonyymi
Palstan buddy on juuri tuollainen!
- Anonyymi
Jännittävyys on yllättävyyttä ja leikkisyyttä. Asiallisuus on tietysti hyvä asia, mutta liika vakavuus on kuivakkaa purtavaa.
Verrattuna siis sellaiseen tilanteeseen, että mies käy ohjaamaan ja neuvomaan miten eletään arvokkaasti. - Anonyymi
Spontaani, lähtee mukaan hulluimpiinkin ideoihin. Rakastaa ehdoitta minua, kuten minäkin häntä. Uskaltaa kokeilla uutta ja myös kannustaa minua niihin. Hyvä sängyssä... Hmmmm.
- Anonyymi
17:58
Joo. Sponttaanius on hyvä eli terve impulssiivisuus.
Voi sitten hymyillä kiikkustuolissa.
Vilma
Temppuilutsidot hyvä omata....hmmm - Anonyymi
Sulle sopis gentsu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle sopis gentsu.
Kuka? kuulostaa aika gaylta
Naisen oma arvostelukyky.
Periaatteessa naisen ongelma se on, jos on ongelma.
Paras mies on mitä on.Hyvä kysymys.
Ehkä sellainen, että jos taulussa on raamit, niin kangasta ei maalata kokonaan, eli määrätynlainen suunnittelemattomuus.
Tuo kertoo myös jollakin tavalla siitä, että luottaa elämän kantamiseen.
Mielestäni jos jokainen yksityiskohta suunnitellaan esim. lomamatkasta, niin reissusta tulee tylsä. Täytyy jättää tilaa yllätyksille.- Anonyymi
Miksikäs miehen pitäisi olla aina järjestämässä naiselle jännittävää ohjelmaa? Eikö riittäisi, että on mies paikallaan?
- Anonyymi
Mä ottasin Mentalistin.
Tuo on vähän sellainen juttu, että joku voi tuntua tylsältä, kun ei tunne tarpeeksi hyvin. Minäkin olen tuntemattomien seurassa melko pidättyväinen ja varmasti tylsä.
Silti, oikeassa seurassa voin tehdä vaikka mitä hauskaa ja olla spontaani. Voin lähteä yhtäkkiä reissuun yms suunnittelematonta. Se vain tarvii sen oikean seuran.Ja introverteillä yleensä on taipumusta, olla sisäänpäin kääntynyt introspektiivinen, tarkkailija. Kaipaa syvällisiä yhteyksiä enemmän kuin jotain pintaliitoa ja esittämistä. Se ei silti tarkoita sitä, ettei olisi huumorintajua ja halua tehdä jotain hullua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja introverteillä yleensä on taipumusta, olla sisäänpäin kääntynyt introspektiivinen, tarkkailija. Kaipaa syvällisiä yhteyksiä enemmän kuin jotain pintaliitoa ja esittämistä. Se ei silti tarkoita sitä, ettei olisi huumorintajua ja halua tehdä jotain hullua.
Olen introverttinä samaa mieltä.
- Anonyymi
Pois nyt tekopyhyys ja sievistely. Miehestä tekee naiselle kestävän elämänkaverin ja alati kiinnostavan semmoonen *ulukku ja iso kirves, joita taitavasti käyttelee.
- Anonyymi
Itroverttinä totean, etten edes keksisi mitään puhumista naisen kanssa.
Tulee vain tunne, että kaikki asiat on jo puhuttu, vaikkei olisi mitään juurikaan puhuttu.
Miten naiset keksii koko ajan puhumista, olen ihmeissäni sivusta seuranut, kun nainen keskustelee jonkun kanssa, niin suu käy kuin ompelukone, puhetta tulee loputtomasti, eikä nainen keskeytä puhumistaan.
Meikäläiselle on luontaista olla vaikka tuntikausia puhumatta mitään, ei tule vaivautunutta oloa, vajoan omiin ajatuksiini ja olen poissa oleva!- Anonyymi
Mä viihtyisin sun kanssa.
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NMulle tulis kyllä vaivautunut olo naisen kanssa, jos letettaisiin, et nainen tulis mun luo ja alkais saman katon alla oleen.
Menis meikäläisen arki sekasin.
Mun viikko on yleensä sellanen, et 1-2 kertaa käyn kaupassa ostaan ruokaa.
Ruokaa teen yleensä kolmeksi päiväksi, et voi sit lämmittää.
Kerran viikossa siivoan.
Herään klo 9 jälkeen aamuisin, käyn aamusta netissä, kun oon syönyt aamupalan.
Yleensä pääsen tietokoneelle klo 16 jälkeen, mikä vituttaa, koska kaikki muut ihmiset saa tehä sitä hommaa mistä ne eniten tykkää eli menee töihin jo klo 08 ja tulee kotiin, kun meikäläinn vatsa pääsee tekeen mitä tykkään, jotenkin se aika menee kotitöissä, eikä pääse aiaksemmin tekee mitä eniten haluaa tehdä eli pelivideoiden tekoa.
Sit kun viimein pääset tekee pelivideo eli pelaan/editoimaan, niin vitun väsymys iskee päälle klo 15.30-18.30 välisenä aikana ja pilaa koko homman.
Vasta klo 20 jälkeen alka oleen pirteä ja klo 00 jälkeen meen nukkuun, vaikkei yhtään nukuttas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulis kyllä vaivautunut olo naisen kanssa, jos letettaisiin, et nainen tulis mun luo ja alkais saman katon alla oleen.
Menis meikäläisen arki sekasin.
Mun viikko on yleensä sellanen, et 1-2 kertaa käyn kaupassa ostaan ruokaa.
Ruokaa teen yleensä kolmeksi päiväksi, et voi sit lämmittää.
Kerran viikossa siivoan.
Herään klo 9 jälkeen aamuisin, käyn aamusta netissä, kun oon syönyt aamupalan.
Yleensä pääsen tietokoneelle klo 16 jälkeen, mikä vituttaa, koska kaikki muut ihmiset saa tehä sitä hommaa mistä ne eniten tykkää eli menee töihin jo klo 08 ja tulee kotiin, kun meikäläinn vatsa pääsee tekeen mitä tykkään, jotenkin se aika menee kotitöissä, eikä pääse aiaksemmin tekee mitä eniten haluaa tehdä eli pelivideoiden tekoa.
Sit kun viimein pääset tekee pelivideo eli pelaan/editoimaan, niin vitun väsymys iskee päälle klo 15.30-18.30 välisenä aikana ja pilaa koko homman.
Vasta klo 20 jälkeen alka oleen pirteä ja klo 00 jälkeen meen nukkuun, vaikkei yhtään nukuttas.Tuossa on just se idis, et nainen panee sun rytmin kohilleen. Tarviit pienen rytmisiirron ja lempeän ohjauksen arkeen, kyllä se sitten siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N"Mä viihtyisin sun kanssa. N"
En ihan usko. Olen itsekin introvertti mies. Minulla ei ole koko elämäni aikana ollut ainuttakaan tyttöystävää. Ei yhtään "juttua". Ei edes yhden yön juttua. Ei ollut peliä naisten kanssa 15-vuotiaana, ei 25-vuotiaana, ei 35-vuotianaa eikä 45-vuotiaanakaan.
Että kyllä totuus on, 45 vuoden kokemuksella, että hiljainen mies = tylsä mies. On äärimmäisen vaikeaa tai jopa mahdotonta tavata naista, joka voisi kiinnostua miehestä, joka ei keksi mitään puhuttavaa.
Netissä on helppo sanoa, että "Joo, olisin tosi kiinnostunut". Sitten kun ollaan tosielämässä, niin eihän yksikään nainen ole OIKEASTI kiinnostunut inrovertista miehestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mä viihtyisin sun kanssa. N"
En ihan usko. Olen itsekin introvertti mies. Minulla ei ole koko elämäni aikana ollut ainuttakaan tyttöystävää. Ei yhtään "juttua". Ei edes yhden yön juttua. Ei ollut peliä naisten kanssa 15-vuotiaana, ei 25-vuotiaana, ei 35-vuotianaa eikä 45-vuotiaanakaan.
Että kyllä totuus on, 45 vuoden kokemuksella, että hiljainen mies = tylsä mies. On äärimmäisen vaikeaa tai jopa mahdotonta tavata naista, joka voisi kiinnostua miehestä, joka ei keksi mitään puhuttavaa.
Netissä on helppo sanoa, että "Joo, olisin tosi kiinnostunut". Sitten kun ollaan tosielämässä, niin eihän yksikään nainen ole OIKEASTI kiinnostunut inrovertista miehestä.Et ole siis koskaan keskustellut naisen kanssa? Sinun päässäsi ei ole yhden yhtä asiaa, jonka voisit sanallisesti jakaa? Onko sinulla miesten kanssa mitään keskusteltavaa? Ehkä sinulla sitten todellakin on ihan tyhjä pää. En tosin usko niin, koska kirjoitat selkeitä ja ymmärrettäviä lauseita. Tai voihan olla, että tekoäly on luonut ne sinulle tai olet kopioinut tekstin jostain.
Kestävästi kiinnostava, hauskasti muotoiltu 😊
En kaipaa mitään huikentelevaista jännitystä elämääni, mutta kiinnostavan miehestä tekee mielestäni positiivinen elämänasenne, keskustelukyky, hyvä (huono) huumori ja tietynlainen älyllinen haastavuus. Nuo ominaisuudet yhdistettynä eroottiseen jännitteeseen tuovat arkeen sellaista sopivaa kipinää ja säpinää, jotka ylläpitävät jännitystä oikealla tavalla.- Anonyymi
Tuskin mikään ennen kui keksii kuinka saa toisen joka aamu rakastumaan uudelleen
https://youtube.com/shorts/DAt6YysBWpo?si=VLhYzSab6gAtOx_X
Se ny vaan on hyvä oppia ymmärtämään että elämä on pääpiirteittäin melko tylsää ihan sama mitä tekee - Anonyymi
Jännyys ei ole kovin tärkeä, luotettavuus on. Kun saa itse olla jännittämättä, mitä mies selän takana häärää.
- Anonyymi
En halua että mies jotenkin jännä. Vaan tasapainoinen ja vakaa.
- AnonyymiUUSI
Muutamia yhteisiä harrastuksia arjen iloksi. Omiakin saa olla. Yhteiset tavoitteet. Tuo rahat kotiin. Se riittää. Jos lapsia tehdään, niin sitoutuu hoitamaan heitä ylioppilaaksi asti, ja siitä eteenkinpäin. Kuskaa, auttaa koulutehtävissä, mitä nyt eteen tulee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2258934Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.426782Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1694759- 1263051
- 1021848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191297Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751291- 821254