Oma mielipiteeni.
1. Esko Valtaoja
2. Heino Uurinmäki
3. Juha Af Grann
Näistä Grann on tunnetuin ja tehnyt Nasan johtavien tutkijoiden kanssa yhteistyötä.
Suomen parhaat tähtitietelijät top 3
7
750
Vastaukset
- Anonyymi
Juha Gran ei todellakaan ole tähtitieteilijä, ja vielä vähemmän tehnyt yhteistyötä NASA:n kanssa.
- Anonyymi
Juhan Af Grann ei ole millään tavalla tieteilijä ja ei ole tehnyt minkäänlaista yhteistyötä NASAn kanssa.
- Anonyymi
... ja aloitus on tietenkin trolli. Ruokkikaa sitä huomiolla!
- Anonyymi
No ainakin on tehnyt yhteistyötä useiden Nasassa olevien korkearvoisten henkilöiden kanssa. Haastatellut tiedeelokuvissaan lukuisia nasan henkilöitä
- Anonyymi
Uskottavampihan on se naislääkäri Lapista joka on käynyt ja ollut Siriuksessakin monta kertaa.
- Anonyymi
myönnän että Valtaoja on oman alansa pioneeri mutta oon aika yllättynyt siitä mitä hän on kertonut nykymaailmasta että hän on minusta naiivi niissä mielipiteissään kun on kehunut nykymaailmaa. Osittain on oikeassa mutta osittain ei, että sitä oon eniten kummastellut kun on puheenvuoroissaan sivuuttanut nykymaailman pahat ongelmat että minusta aika kummallista että onkohan niin että ei ole niissä asioiden pohdiskelussa niin älykäs?? Että parhaiten osaa kommentoida avaruusaiheisista asioista.
- Anonyymi
Höpö höpö, Esko ei sivuuta maailman ongelmia. Mutta hän muistuttaa, että *kaikki* asiat eivät ole huonommin kuin ennen, vaan itse asiassa aika moni asia on paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203