Avaruuden langolieerit

Anonyymi-ap

Eli mustat aukot ovat kaikkea muuta mitä mistään mitään tietämättömät tutkijat luulevat.

Kun ensimmäinen musta aukko puhkesi, maailmanloppu alkoi.

Niitä syntyy universumin "kalvoon" kuin sienä sateella.
Mustat aukot imevät itseensä ympärillä olevaa avaruutta. Kaikki mitä siinä on. Mitä enemmän mustia aukkoja syntyy, sitä enemmän ne imevät itseensä universumia. Mitä enemmän mustia aukkoja, sen enemmän ne yhdistyvät supermassiivisiksi mustiksi aukoiksi ja nämä taas yhdistyvät keskenään megasuperhypersuuriksi mustiksi aukoiksi ja nämä taas yhdistyvät jne jne. Pikku hiljaa koko universumi on vain yksi musta aukko. Ei mitään muuta. satojen valovuosien kokoinen. Tämä musta aukko alkaa sitten tiivistyä kun mitään muuta ei ole. tiivistyy ja tiivistyy niin tiiviiksi että enää ei voi tiivistyvä. Sen jälkeen supertiivis, muutaman millin läpimittainen musta aukko räjähtää, päästäen taas tyhjyyteen kaikki mitä on itseensä imenyt. Eli koko universumin. Ja näin universumi syntyy uudestaan. Tätä samaa on jatkunut ikuisuuden. Käsitteen mikä ei ihminen ei ymmärrä.

Minäkin synnyn silloin uudestaan johonkin ja joksikin. Minun informaationi on siinä mustassa tiivissä pisteessä siinä missä muidenkin.

Olen puhunut ja vaadin tästä kaiken teoriastani itselleni nobelin tmv.

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
        Maailman menoa
        94
        4125
      2. 66
        3393
      3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
        Maailman menoa
        72
        3044
      4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
        Maailman menoa
        81
        2519
      5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
        Maailman menoa
        5
        2326
      6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
        Maailman menoa
        198
        2092
      7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
        Maailman menoa
        30
        2041
      8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
        Ikävä
        41
        820
      9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
        Ikävä
        52
        726
      10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
        Ikävä
        70
        725
      Aihe