Taviksilta. Ihmiset laittavat eri ryhmiin kuvia kuusta ja Venuksesta. Kyllä se on Mars siinä kuun lähellä joka on nyt hieman normaalia kirkkaampi. Ei Venus.
Venus ja Mars menee nyt pahasti sekaisin..
Anonyymi-ap
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
Höpsistä, Mars ole tuolla päinkään nyt, Saturnus ja kirkas Venus kylläkin. Itseasiassa Kuu meni Saturnuksen editse 4 tammikuuta illalla. Kuu oli Marsin lähellä 18 joulukuuta ja seuraavan kerran 14 tammikuuta. Ensimmäisestä otin videokuvaa.
- Anonyymi
miten läheltä meni. Oliko vaarassa törmätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten läheltä meni. Oliko vaarassa törmätä?
Venus törmää Marsiin 21.5.2054. Näin olen laskenut niiden radoista. Joskus iltapäivällä, ennen klo 15. Tarkka törmäysaika selviää muutaman vuoden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849