Tunteeko kukaan teistä tätä naista?

Anonyymi-ap

17

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tunne ei.
      Suomessa on paljon köyhiä ja sanna vaan heitti rahat pois. Ja jutta puhui että loputkin rahat afrikaan että suomalainen köyhä ymmärtää sen.
      Voi HEL*ETTI!!!!

• Anonyymi

Aloin tänään seurata häntä Instagramissa.

• Anonyymi

Kannattaako Sannasta kiinnostua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako Sannasta kiinnostua?

Ei kun siis Suvista.

• Anonyymi

Monessa instagram julkaisussaan on kauniimpi kuin tuossa.

• Anonyymi

Myönnän että tuilla pärjää ihan hyvin ellei hölmöile niillä kuten jotkut muut tekee, että laittaa röökiin, viinaan, rahapeleihin tai lähibubiin. Nuokun osaa jättää pois niin pärjää ihan hyvin, mutta moni muu tuntemani työtön ei vaan osaa jäättää mitään noista pois.Yks toissakäyvä palkansaajakin hölmöilee rahansa noihin. Varmaan tämä on se mistä duunarit ovat katkeria työttömille, että eivät vaan osaa jättää yllämainittuja rahamenoja pois eli heillä on riippuvuus noihin.

• Anonyymi

Ja ikä vaikuttaa myös paljon, jos on 50+ niin harvemmin enää joka viikon loppu ja välilauantait juosta baareissa ym huveissa, nehän ne vastaa syökin rahaa kun pitää pintaliitää!

• Anonyymi

Tallensin hänen Instagram videoitaan ja tein yhdestä GIF-animaatioita.

• Anonyymi

Voi juku

• Anonyymi

Tuo nainen olisi kiva kantaa sänkyyn.

• Anonyymi

Turha tätäkään keskustelua on jatkuvasti kytätä.

• Anonyymi

Ei taida olla seurustelukelpoinen.

• Anonyymi

röökiin, viinaan, rahapeleihin tai lähibubiin.

" lähibubiin." Joo kerran ekysyn tuonne ja sieltähän ne työttömien mollaajat löytyi. Siitä oon ihan varma. En vaan tajua miks tuolla pitää istua tyliin "aina"

• Anonyymi

Hyvää yötä myös tuolle kauniille naiselle ❤️

• Anonyymi

Tuolla naisella on ADHD.

• Anonyymi

Mikä ongelma tässäkin on, miksei ala hyödyntämään maailman vanhinta ammattia

• Anonyymi

Tuo nainen vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe