Juoksija lehen mainosvideo kertoo Alisa on Asics lähettiläs.
Mitä ajatuksia herättää?
Alisa Vainio ja Asics
20
455
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sanon hoka.
- Anonyymi
Hoka vai Asics, Itkonen vai Alisa? Kumpaan luotat?
- Anonyymi
Tuleeko Alisalta kontsaa youtubeen?
- Anonyymi
Löysin Nimbuksesta trail version. Pitääkö lumella?
- Anonyymi
Tekisi mieli hankkia superblastit, mutta ei ole kokoja.
- Anonyymi
Sperblast on hyvä, hyvin toimi 12h radalla
- Anonyymi
ostanko asicin vai hokan nastat kysyn?
- Anonyymi
Ai että mitä kuvii instassa
- Anonyymi
Hotsittaisiko ukkelia aamulenkki Alisan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestääkö yhteislenkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestääkö yhteislenkkejä?
Liekö juoksee Lipiäisen kanssa yhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta ja aamulenkki
- Anonyymi
Alisa on perinteinen kunnon suomi-juoksija. Ei mitään ulkomaiden leirityksiä, koko talven juossut kotonaan.
- Anonyymi
Miksei Alisa jaa kuvvii enemmänkin. Katselijoita riittäisi. Of tulille.
- Anonyymi
Alisalla ollut raskasta https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/72867ee2-adb0-46f6-a37e-5ea5c4885e75
Kaikkea hyvää Alisalle. Muista levätä.- Anonyymi
Muisto lepää
- Anonyymi
Jo kymmenen vuotta siitä kun nousi voittajaksi Kalevan kisoissa. Ei ole nykyään anorektisen näköinen ja silti mennyt kovaa. Vaik nyt on vaikeeta niin voi muistella menneitä onnistumisia.
- Anonyymi
Jos haluaa juosta tosi kovaa pitää olla hoikka, mutta kuitenkaan dieetillä ei juoksu kulje ja tulee vammoja. Vaikeaa urheilla ilman testopiikkejä.
- AnonyymiUUSI
Alisa Vainio, 27, on palannut pitkän kisatauon jälkeen. Hän voitti naisten puolimaratonin Turun Paavo Nurmi Marathon -tapahtumassa ajalla 1.10,51.
- AnonyymiUUSI
Onnittelut Alisalle. On ilo silmälle katsoa sopusuhtaista ja upeaa juoksijatarta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031