En kai minä siitä ala valittamaan hoviin

Anonyymi-ap

Jos kunniansa loukanneet vaatimalla vaati, että MINÄ ALAN THERIANIKSI.
KUVITTELEEKO HE, ETTÄ MINÄ HYVÄKSYN SITÄ ETTÄ IHMISET MURHAAVAT MINUN YSTÄVIÄ NIIN SAAVAT RAHAA!?
En minäkään tarvi, kuin YHDEN KALAN jos NÄLKÄ ON JA EN MINÄ SIIHEN TARVI EDES MOOTTORIVENETTÄ, MOOTTORIKELKKAA, MÖNKIJÄÄ ENKÄ EDES LENTOKONETTA.
Meillä vene toimii VANHAN KANSAN KAURAMOOTTORILLA ja jos PIERU PÄÄSEE NIIN SE ON TURBO JOKA UJELTAA!

Kyllä minä OSAAN YSTÄVIÄNI PUOLUSTAA, koska HE OVAT MINUN KANSAA JA MEITÄ PITÄÄ MYÖS KUNNIOITTAA!
KANSAN TAPPO ON RIKOLLISTA JA JOS ELÄIMET EI OLE TEHNEET MITÄÄN PAHAA NIIN EI HEITÄ ALETA MURHAAMAAN.

Minä kyllä nämä THERIAN ASIAT TIEDÄN MITEN NE MENEVÄT!

KIITOS KUNNIASTA vaikka ASIA ON VIELÄ KESKEN!

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista vanhan saamelais miehen nimeä joka aikoinaan laittoi minulle Facebookissa, että: Sie taijat olla niitä Haltijoita jotka eivät anna lupaa mihinkään.
      Minä vastasin hänelle, että: Ihan miten vaan haluat ja kaikki sopii minulle, kun vain sopu ja rauha pysyy.
      Hän ilmoitti tuon jälkeen, että: SUOJATKAA IHMISET ITSENNE!

Ihmiset ovat varmaan SUOJANNEET ITSENSÄ.
      Kyllähän me kaikki jo tiedetään, että HARVA SAAMELAINEN USKOO MITÄ VANHA SAAMELAIS MIES SANOO.

Minä ainakin uskon ja minulla on tapana myös katsoa KUUSTA onko tulossa lahjoja.
      Vanha saamelais mies oli opettanut tuon eräälle tutulle joka kuoli, mutta hän ehti kertoa KUUN TAIAN MYÖS.

Kyllä minä saan ottaa mitä vaan, koska MINÄ SENTÄÄN OLIN HÄN JOKA USKO MITÄ VANHA SAAMELAIS MIES SANOI JA EN MINÄ OLLUT SIINÄKÄÄN KESKUSTELUSSA IHMINEN VAAN HALTIJA eli THERIAN.

Kyllä siinä keskustelussa oli muitakin, mutta heillä oli joku riita päällä joten me keskusteltiin HENKISTÄ ASIOISTA jotka liittyvät LUONTOON.
      Meille molemmille LUONTO sekä luonnossa olevat eläimet ovat paljon TÄRKEÄMPIÄ mitä tuollaiset HUURU-PÄIDEN TAPPELUT AIHEESTA KUKA ON PAREMPI IHMISENÄ.

Ei KARHU minua kyllä syö joten ei minua haittaa vaikka LÄHTEE KAIKILTA ASEET, koska eräät alkoivat UHKAILEMAAN SEKÄ VIELÄ KIRISTÄMÄÄN RAHAA MINULTA JA SAMALLA PAKOTTI ALKAMAAN THERIANIKSI.
      Oli ilmoittanut että hän ei tapa ihmisiä, mutta MINÄ EN OLE ENÄÄN IHMINEN VAAN THERIAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1995
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1707
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1676
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1453
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1228
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1092
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      882
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      877
    Aihe