Eduskunnassa

Anonyymi-ap

Huumeita. "Natsit ja narkkarit." Heh ;D! Äänestäkää arvon hyvät ihmiset! Äänestäkää! Huumetestit jokaiselle tästä lähtien joka siihen laitokseen astuu? Ei kait siinä muuta kuin kansalaisaloitteita spämmäilemään. - Terv. Sodomiittivastaisen sekä 5Gei-vaikutusten aloitteisiin nimensä listannut urhokainen ;).

48

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viher- vasemmisto ei kestä elämää ilman päihteitä !

• Anonyymi

Olihan siellä uutisoinnin mukaan kaikenkarvaista väkeä :). Olisi hyvä olla jokin roti siinä hommassa eli jättää käyttönsä ennemmin korpeen. Mä käytän. Mitä? No vaikka pyyhettä just nyt. Kirjaimellisesti, eli tämä ei ole mitään hörhöjen koodikieltä. - AP.

• Anonyymi

Persut siellä narkkaa.

• Huumeet laillisiksi. Ihan turhaa pelleilyä kieltolain kanssa. Kukaan ei pysty sitä valvomaan.

• Anonyymi

Niin, mutta se kertoo päättäjien moraalin ja etiikan taantuneisuudesta. Ero ymmärrystä vailla oleviin ihmisiin on häilyvä käsite niillä ketkä ovat vaikutuksen alaisina. En oo muutes koskaan äänestänyt vaikka äänioikeuteni on ollut olemassa jo enemmän kuin muutaman vuoden ;). Eiköhän linnanjuhlat ole olleet kauttaaltaan täyttä yhtenäistä pölypiliveä. - AP.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta se kertoo päättäjien moraalin ja etiikan taantuneisuudesta. Ero ymmärrystä vailla oleviin ihmisiin on häilyvä käsite niillä ketkä ovat vaikutuksen alaisina. En oo muutes koskaan äänestänyt vaikka äänioikeuteni on ollut olemassa jo enemmän kuin muutaman vuoden ;). Eiköhän linnanjuhlat ole olleet kauttaaltaan täyttä yhtenäistä pölypiliveä. - AP.

Mä en ole järkytttnyt, enkä edes yllättynyt tuosta uutisesta. Kaikkialla niitä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Pikkujouluissa olivat käyttäneet, extaasia, amfetamiinia ja kokaiinia. Ei ole näillä rahasta kiinni tällaisten saaminen. Ei muuta ku apteekkiin vaan myyntiin luvanvaraisesti.

• Jos joskus vielä hankin koiran, niin sen olisi hyvä olla sellainen, joka suhtautuu kaikkiin vastaantuleviin ystävällisen kiinnostuneesti.
      Sitten hankkisin sille liivin, jossa lukee isolla "HUUMEKOIRA" ja lähtisin ulkoiluttamaan sitä pitkin Kallion katuja ja ajelisimme myös busseissa pitkin kaupunkia.
      Jekku
      ;)

• Anonyymi

Sehän alkaisi pyörimään piruettia siellä kaduilla ;D. Jätevesijäämät. Kyllähän ne tiedetään. Mitäs Kekkonen tähän fiaskoon suhtautuisi? Kaivetaanko ylös? Ihan varmaan se pyörisi siellä kuin porsas vartaassa konsanaan. Eli tämä on symboliikkaa sille kuinka joku henkilö saattaa "kääntyä haudassaan". Oon kuulemma etäistä sukua sille.

R*ssänsukuisia esi-isiä löytyy noin toissavuosisadalta, joten pakko kai tässä on olla eräänlainen tr0lli. Olosuhteiden, tässä tapauksessa genetiikan uhri. Uhriudutaan sitten kun se sopii tähän agendaan :). - AP.

• Anonyymi

🤣 ai samperi!

xLiner

• Anonyymi

Wuh !

• Enemmän olen huolissani eduskuntatalon saniteettitilojen siisteydestä.
      Ovatko pytyt vielä puhtaat ja lattia kuiva.

Salin puolella on sellaista sikailua että hävettää.

Ennen vanhaa osattiin olla arvokkaita, osattiin käyttäytyä niin kuin kansakunnan kermalta odotettiin.

Sitten tuli ryhmä vihaisia miehiä ja kusivat kermakkoon.

• Anonyymi

Otin kerran kuvan missä etualalla kädessäni oli lonkkutölkki ja taustalla eduskuntatalo. Ne jokka käyttää, käyttää varmaan huolella ja useampiakin substansseja. Jos omassa suvussa on päihderiippuvaisia niin silloin henkilöllä itsellään on kohonnut riski sekoiluille. Kemikaalin taikka sairaalan aromi mikä leijuu ihmisen ympärillä on luotettava todiste siitä että se käyttää huumehia. - AP.

• Viihdekäyttö on aika eri asia, kuin päihderiippuvuus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Viihdekäyttö on aika eri asia, kuin päihderiippuvuus.

Yksikään päihderiippuvainen ei ole aloittanut ilman viihdekäyttöä. Jos on geenilotossa huono tuuri ja elämäntilanne vielä otollinen, viihdekäyttö voi jäädä varsin lyhyeksi ja korvautua riippuvuudella.

Osalla viihdekäytön ja riippuvuuden raja on epäselvä ja tyypillisesti riippuvainen itse kutsuu myös päihderiippuvuutta viihdekäytöksi. Jos pystyy olemaan vaivatta 3-6kk kokonaan ilman päihteitä omatoimisesti, sitten riippuvuutta tuskin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Yksikään päihderiippuvainen ei ole aloittanut ilman viihdekäyttöä. Jos on geenilotossa huono tuuri ja elämäntilanne vielä otollinen, viihdekäyttö voi jäädä varsin lyhyeksi ja korvautua riippuvuudella.

Osalla viihdekäytön ja riippuvuuden raja on epäselvä ja tyypillisesti riippuvainen itse kutsuu myös päihderiippuvuutta viihdekäytöksi. Jos pystyy olemaan vaivatta 3-6kk kokonaan ilman päihteitä omatoimisesti, sitten riippuvuutta tuskin on.

Jotkut koukuttuu melkein mihin tahansa, mistä tulee hyvä olo ja sitten on niitä jotka ei jää koukkuun helpolla mihinkään. Itse kuulun niihin jotka pystyy olemaan ilmankin.

• Anonyymi

Otin minä joskus selfienkin. Olin kastellut simpan mainostamaa natriumbikarbonaattia ja sivellyt sitä ylähuuleeni. Lisäksi käteni nurjalla puolella oli kasa sitä itseään. Ilmeeni oli kuin tillintallin. Tällainen stoori tällä kertaa. Voisin lähettää eduskuntaan vapaamuotoisen hakemuksen hovinarrin virkaan. Saataisiin sinnekin sitten menoa ja meininkiä. P3rhana nehän nukkuu siellä kun niillä on niin tylsää! Vai opioideistako se nuokkuminen ja "pilkkiminen" johtuu?- AP.

• Anonyymi

Jatkuu. Piristeillä voi lääkitä niin synteettisesti hankittua kuin myös luonnollista väsymystä. Vieläkö toisen mm-sodan P-varastoja on saatavilla? Polkaisisi muuten päivä kunnolla käyntiin. - AP.

• Anonyymi

Persut taas.

• Anonyymi

Niin ri ne ihmistä kummempia sielläkään ole. Voi ne etiketit taas tässäkin kohtaa työntää perrssiisseen. Ihan sama mitä virkaa ihminen toimittaa, se on efelleen vaan ihminen ja toilailee jos on taipumuksia toilailuun. Asema sitä mihkään muuta. Helpottaa vaan.

Jasu

• Anonyymi

Eduskunnassakin on viinamiehiä ja huumenaisia.

• Olen antanut itseni ymmärtää, että näiden kansanedustajien ja luottamustehtävissä olevien henkilöiden tulisi olla aina "ajokunnossa".

Oliko tuo vain yhden juhlaillan ylilyönti? Tuskin. Olen skeptikko.

• Anonyymi

Niin, onhan maamme poliittisella näyttämöllä esiintynyt ennenkin arveluttavia tapahtumia. Muistan erään jo meemiksi nousseen videon. Vältän silti mainitsemasta liikoja yksityiskohtia. Nimet jääköön mainitsematta. Tässä on ainakin yksi hyvä puoli eli se että tämä avaa mahdollisuuden julkiselle dialogille sen suhteen että kuinka asioita pitäisi alkaa ylipäätään hoitamaan. - AP:si.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, onhan maamme poliittisella näyttämöllä esiintynyt ennenkin arveluttavia tapahtumia. Muistan erään jo meemiksi nousseen videon. Vältän silti mainitsemasta liikoja yksityiskohtia. Nimet jääköön mainitsematta. Tässä on ainakin yksi hyvä puoli eli se että tämä avaa mahdollisuuden julkiselle dialogille sen suhteen että kuinka asioita pitäisi alkaa ylipäätään hoitamaan. - AP:si.

Olisiko mahdollista määrätä kaikki kansanedustajat ja heidän avustajansa pakolliseen huumetestiin? Onhan eri työpaikoilla tehty tällaista seulontaa.

Nuo tyypit ovat töissä kansalle ja me veronmaksajat maksamme heidän palkkansa. Olisi hyvä tietää, kuka hilluu työpaikalla huumehörhöissä. Eihän tuollaisia voi laittaa luottamustehtäviin ja päättämään tärkeistä asioista.

Minulla on ehdoton asenne tähän. koska näiden edustajien työ vaikuttaa suoraan päätöksien tekoon ja kansalaisiin.

• Tuskinpa on ollut vain yhteen iltaan rajoittunut juttu. Nyt vaan sattuivat kärähtämään. Varmaan 80-luvulla jo koksua vedetty nassuun juhlissa. Rokkarit ja näyttelijät järestään kaikki on jo tunnustanut tämän tosiasian.

• mustasusi kirjoitti:

Tuskinpa on ollut vain yhteen iltaan rajoittunut juttu. Nyt vaan sattuivat kärähtämään. Varmaan 80-luvulla jo koksua vedetty nassuun juhlissa. Rokkarit ja näyttelijät järestään kaikki on jo tunnustanut tämän tosiasian.

Ihan hyvä, että kärähtivät. Kyllä kansalaisten täytyy tietää minkälainen joukko heitä siellä Arkadianmäellä edustaa. Jokainen harkitkoon valintoja mielessään.
        Uusiin vaaleihin on vielä aikaa

• tosi.typy kirjoitti:

Ihan hyvä, että kärähtivät. Kyllä kansalaisten täytyy tietää minkälainen joukko heitä siellä Arkadianmäellä edustaa. Jokainen harkitkoon valintoja mielessään.
        Uusiin vaaleihin on vielä aikaa

En usko että se mitään muuttaa. Huumeet on tulleet jäädäkseen. Pitäis muuttaa vanhentuneita ja toimimattomia lakeja.

• mustasusi kirjoitti:

En usko että se mitään muuttaa. Huumeet on tulleet jäädäkseen. Pitäis muuttaa vanhentuneita ja toimimattomia lakeja.

Varsinkin luottamustehtävissä olevien henkilöiden tulisi tarkistaa omia asenteita ja valintoja, ettei joudu katumaan jälkikäteen.
        Niistä valinnoista pitäisi olla myös rehellinen omille kannattajille ja äänestäjille.
        Epärehelliset eivät nauti kansan luottamusta.

• tosi.typy kirjoitti:

Varsinkin luottamustehtävissä olevien henkilöiden tulisi tarkistaa omia asenteita ja valintoja, ettei joudu katumaan jälkikäteen.
        Niistä valinnoista pitäisi olla myös rehellinen omille kannattajille ja äänestäjille.
        Epärehelliset eivät nauti kansan luottamusta.

Eihän ne päihteitä ole töissä käyttäneet, vaan juhlissa, pikkujouluissa.

• mustasusi kirjoitti:

Eihän ne päihteitä ole töissä käyttäneet, vaan juhlissa, pikkujouluissa.

Oletko aivan varma? Pystytkö todistamaan tuon väitteen? Suhtaudun skeptisesti.
        Itse olen epäilevällä kannalla. Luottamuspula on jo syntynyt.

• tosi.typy kirjoitti:

Olisiko mahdollista määrätä kaikki kansanedustajat ja heidän avustajansa pakolliseen huumetestiin? Onhan eri työpaikoilla tehty tällaista seulontaa.

Nuo tyypit ovat töissä kansalle ja me veronmaksajat maksamme heidän palkkansa. Olisi hyvä tietää, kuka hilluu työpaikalla huumehörhöissä. Eihän tuollaisia voi laittaa luottamustehtäviin ja päättämään tärkeistä asioista.

Minulla on ehdoton asenne tähän. koska näiden edustajien työ vaikuttaa suoraan päätöksien tekoon ja kansalaisiin.

Minusta jo ehdokkaat pitäisi testata ja iso merkintä kuviin jokaisen kiinni jääneen kohdalle.
        Samoin tietysti testejä myös eduskuntaan ja lisäksi pakollinen alkometriin puhallus aina ennen kuin äänestys alkaa.

• tosi.typy kirjoitti:

Oletko aivan varma? Pystytkö todistamaan tuon väitteen? Suhtaudun skeptisesti.
        Itse olen epäilevällä kannalla. Luottamuspula on jo syntynyt.

En varma tietysti ole, mutta näin ne uutiset väittää joista tuota luin että on jäämiä löytynyt vessasta pikkujoulujen aikana. Ei kaikki huumeita käyttävät niihin aina koukussa ole, ja pakolla käytä joka päivä. Voi verrata alkoholin käyttöön.

• mustasusi kirjoitti:

En varma tietysti ole, mutta näin ne uutiset väittää joista tuota luin että on jäämiä löytynyt vessasta pikkujoulujen aikana. Ei kaikki huumeita käyttävät niihin aina koukussa ole, ja pakolla käytä joka päivä. Voi verrata alkoholin käyttöön.

Mutta onhan se huvittavaa lukea tällaista, kaksinaismoralistista, paasaavat huumevastaisia eduskunnassa, ja ovat sitten itse kokkelit nokassa bilettämässä.

• buddy-love kirjoitti:

Minusta jo ehdokkaat pitäisi testata ja iso merkintä kuviin jokaisen kiinni jääneen kohdalle.
        Samoin tietysti testejä myös eduskuntaan ja lisäksi pakollinen alkometriin puhallus aina ennen kuin äänestys alkaa.

Se sinun Jekku-huumekoirasi voisi kiertää siellä säännöllisesti ympäri taloa ja tehdä myös pistokokeita työhuoneisiin.

Olen avoinen ilmoittamisen kannalla. Jokainen kiinni jäänyt poistetaan välittömästi luottamustehtävistä. Olisi mielenkiintoista nähdä, missä puolueessa alkaa rivit harventua äänestysten alkaessa?

• mustasusi kirjoitti:

Mutta onhan se huvittavaa lukea tällaista, kaksinaismoralistista, paasaavat huumevastaisia eduskunnassa, ja ovat sitten itse kokkelit nokassa bilettämässä.

Tämä kaksinaismoraali on mielenkiintoinen ilmiö. Kaikki ovat kovin suoraselk ja kirkasotsaisia, kunnes naamiot putoavat ja totuus paljastuu. Kun maine menee, siinä lähtee myös kannustus ja äänestäjät.

Uskon, että pian siellä alkaa ns. "kootut meriselitykset" ja useampien puolueiden mustamaalaus.

• tosi.typy kirjoitti:

Tämä kaksinaismoraali on mielenkiintoinen ilmiö. Kaikki ovat kovin suoraselk ja kirkasotsaisia, kunnes naamiot putoavat ja totuus paljastuu. Kun maine menee, siinä lähtee myös kannustus ja äänestäjät.

Uskon, että pian siellä alkaa ns. "kootut meriselitykset" ja useampien puolueiden mustamaalaus.

Niinpä. Tai sitten on hys hys, ja yritetään unohtaa koko juttu.

• mustasusi kirjoitti:

Niinpä. Tai sitten on hys hys, ja yritetään unohtaa koko juttu.

Täytyy katsoa, jättääko media asian sikseen, vai jatkuuko spekulointi. Mikäli juttu haudataan, on siellä isompia puoluevoimia taustalla huseeraamassa. Näin hiljennetään suuret ongelmat.

• tosi.typy kirjoitti:

Täytyy katsoa, jättääko media asian sikseen, vai jatkuuko spekulointi. Mikäli juttu haudataan, on siellä isompia puoluevoimia taustalla huseeraamassa. Näin hiljennetään suuret ongelmat.

Se ei olis ollenkaan ihmeellistä.

• tosi.typy kirjoitti:

Se sinun Jekku-huumekoirasi voisi kiertää siellä säännöllisesti ympäri taloa ja tehdä myös pistokokeita työhuoneisiin.

Olen avoinen ilmoittamisen kannalla. Jokainen kiinni jäänyt poistetaan välittömästi luottamustehtävistä. Olisi mielenkiintoista nähdä, missä puolueessa alkaa rivit harventua äänestysten alkaessa?

Veikkaan, että kristillisten joukossa olisi vähiten karsintaa, ja vihreiden joukosta eniten.

• buddy-love kirjoitti:

Veikkaan, että kristillisten joukossa olisi vähiten karsintaa, ja vihreiden joukosta eniten.

Tuo on myös oma veikkaukseni.
        Mielenkiintoista nähdä, miten media tulee käsittelemään tätä juttua lähipäivinä. Tuleeko totuus esiin, vai unohdetaanko tämä asia hiljaa muiden uutisten jalkoihin?

• tosi.typy kirjoitti:

Tuo on myös oma veikkaukseni.
        Mielenkiintoista nähdä, miten media tulee käsittelemään tätä juttua lähipäivinä. Tuleeko totuus esiin, vai unohdetaanko tämä asia hiljaa muiden uutisten jalkoihin?

Unohdetaan tietenkin, sillä toimittajien parissa on kuitenkin sen verran monta huumeiden "viihdekäyttäjää", että eivät halua pitää sitä esillä.

• buddy-love kirjoitti:

Unohdetaan tietenkin, sillä toimittajien parissa on kuitenkin sen verran monta huumeiden "viihdekäyttäjää", että eivät halua pitää sitä esillä.

Tätä olen itsekin veikannut, koska sieltä nousee taustalta vahvoja puolueita ja poliittisia johtajia, jotka huseeraavat jutun pois päiväjärjestyksestä. Monet näistä toimittajista on helposti suostuteltavissa, tai lahjottavissa.
        Tutkiva journalismi ei ole enää kuin ennen.

• Anonyymi

Arkadianmäen käyttöhuonekokeilu.

Herää muuten kysymys, mistä YLE sai päähänsä mennä etsimään huumejäämiä vessoista?
      Ihan vain yhtäkkiä keksivät kahvitauolla Pasilassa vai?

Kyllä toimittajat tietävät, ketkä siellä vetävät ja tässä on vähän sellaistakin makua, että joku "viihdekäyttäjä" (lue: nisti) on vittuillut jollekulle toimittajalle tai useammalle ja nyt on kosto käynnissä.

Huumetestit, metallinpaljastimet ja puhalluskoe eduskunnan oville.
      Jokainen talossa töissä oleva nyt aluksi huumeseulaan.
      Ne, jotka eivät mene, ovat selviä tapauksia.

Surullista, että kenenkään pitää saada pää sekaisin, sen enempää viinalla kuin muillakaan aineilla.
      Jos elämä on niin raskasta ilman kemikaaleja, kannattaisi ehkä hakeutua hoitoon tai toinen vaihtoehto on....no tiedätte kyllä mikä.....

• Anonyymi

Olisit katsonut ylen puoli yhdeksän uutiset. Siellä kerrottiin syy.

• Ihminen on kautta historian halunnut päihdyttää itseään kaikilla tavoin. Ei tule koskaan muuttumaan sekään tarve.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ihminen on kautta historian halunnut päihdyttää itseään kaikilla tavoin. Ei tule koskaan muuttumaan sekään tarve.

Tämä on kyllä täysin totta. Itsekin läträän säännöllisesti viinan kanssa. Tässähän alkaa mietityttämään miksen itse ole joutunut työpaikallani edes alkometrin syyniin :D. Harvoin näistä asioista puhutaan, tai ehkä puhutaankin. - AP (a.k.a. statukseltani työtön).

• Anonyymi

Aika happamaksi vetää. Sama joukko joka halusi marinin pihalle, yritti kampittaa sillä, mikä itselleen jokapäiväistä 😡 hvetti stana

• Sitähän se on. Kovaa kilpailua valta-asemista ja eduista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2716
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1176
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe