Pakko ottaa exä ja hänen kunniallinen vaimo avuksi.

Anonyymi-ap

Mitä ovat tehneet minusta ENKELIN ja en minä ole edes ollut kenenkään miehen kanssa tuon KÄRÄJÄN jälkeen.
Ei ENKELIT JUO VIINAA eikä käy miehissä.
ENKELI on nainen joka hyvin on kiltti ja uskollinen miehelle joka on myös ENKELI.
En minä kyllä tiedä, että onko TUOLLAISTA ENKELI MIESTÄ EDES OLEMASSA.

Minä olen vielä mennyt värjäämään hiukset ja tilannut vielä lisää hiuksia niin minä voin kokeilla UUTTA TYYLIÄ.
Helvetti minä tilasin vielä SEMMOSET HOUSUT JOITA ENKELIT ei edes käytä.

Minä katsoin, että ne housut sopivat hyvin uuteen tyyliin jossa ei tarvi olla niin KUNNIALLINEN, mutta olin unohtanut koko ENKELI asian.

Ehkä minä voin KOTONA, MÖKILLÄ ja METSÄSSÄ KÄYTTÄÄ, kun menen HILLAAN, MUSTIKKAAN TAI PUOLUKKAAN.

En mene kyllä toista kertaa sinne hillaan jonne helvetti tuli varmaan kaikki RAJAVARTIOLAITOKSEN autot ja miehet jotka oli työvuorossa.
Minä sanoin muoreille, että: Voi vittu minä en kyllä lähe teidän kanssa toista kertaa tänne hillaan, koska minä en edes tiedä oliko joku tuttu ja jos oli niin minun pitää RÄMPIÄ tuonne toiseen päähän jänkää niin minä näytän muka AHKERALTA ja KOVALTA HILLASTAJALTA ja en minä tullut poimimaan, kun sen verran että saan PIIRAKKA MARJAT.
5 litraa jouduin keräämään ja sanoin, että: OLI IHAN TÄYNNÄ KELTAISIA ISOJA HILLOJA!
Korpi hillat on IHAN ERI HILLOJA, kun TAVALLISET HILLAT.
Valakat on myös hilloja, mutta en ole edes ajatellut että olisko niitäkin täällä.

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Presidentti tason hilla-reissu, mutta olenhan minä sentään Presidentti STÅHLBERGIN, RYTIN JA MANNERHEIMIN sukua.
      Harvemmin kyllä 3 Presidentti sukua on samalla mättäällä PERSE PYSTYSSÄ.

• Anonyymi

Kai minä saan käyttää SUVUN MIEHIÄ APUNA, koska STÅHLBERGISTÄ tuli Suomen ensimmäinen Presidentti 100vuotta ennen, kuin MINUSTA TULI VANHEMPI PANOSTAJA.
        RISTO RYTI oli myös PRESIDENTTINÄ tuomittu ja joutui VANKILAAN vähän samasta syystä, kuin minä!
        Mannerheimin KUNNIAKIRJAT ovat KUNNIANLOUKKAUKSIA, koska HÄN EI OLLUT POLIITTINEN HENKILÖ.
        Minä voin EDUSTAA SUKUANI, mutta HEISTÄ EI KYLLÄ KUKAAN VOI EDUSTAA MINUA EIKÄ HE SAA EDES MAINITA, ETTÄ MINÄ OLEN HEILLE SUKUA JOS MINÄ KIELLÄN.
        OLEN HEITÄ YLEMPÄNÄ JA MINÄ EN TYKKÄÄ, ETTÄ ENSIN HAUKKUVAT SELÄN TAKANA JA JOS SAAVAT JOTAIN HYÖTYÄ NIIN OVAT ENSIMMÄISENÄ LEUHKIMASSA, ETTÄ: TUO ON MINUN SUKULAINEN!
        Isä ja äiti kyllä saa sanoa, että: Tuo on meidän VANHIN TYTTÖ.
        Lapset eivät saa SANOA, ETTÄ: TUO ON MINUN ÄITI!
        Eivät saa sanoa, koska EN HALUA ETTÄ MINUT YHDISTETÄÄN HEIDÄN ISIIN JA HEIDÄN SUKUIHINSA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe