Sano kohteliaisuus/kehu palstalaiselle, entiselle tai nykyiselle. Negatiivisuuden vastaisessa hengessä.
Kohteliaisuus
51
586
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen nimimerkillä kirjoittava on mielestäni rohkea. Tykkään erilaisista persoonista täällä ja yhdestä randomista :)
- Anonyymi
Kenestä muka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä muka
Oikeasta miehestä eli väliksen vastakohdasta.
- Anonyymi
Mielestäni kaikki kirjoittavat ovat kivoja. Nekään jotka käsien puutteessa eivät kirjoita, ovat kivasti hengessä mukana.
Olen saanut kivasti tukea palstalaisilta ihan Porvoosta Hankoon asti.
>simiti<- Anonyymi
Jopa Utsjoella kerran joku eli myötätuntoa kipujeni kanssa.
Hyvin ovat homman hoitaneet kun itselläni ei nykyään ole enää kipuja. Kerran meinasi olla hammas kipiä. Menin hammaslääkärille ja havahduin yliopistollisessa sairaalassa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Utsjoella kerran joku eli myötätuntoa kipujeni kanssa.
Hyvin ovat homman hoitaneet kun itselläni ei nykyään ole enää kipuja. Kerran meinasi olla hammas kipiä. Menin hammaslääkärille ja havahduin yliopistollisessa sairaalassa.
>simiti<Laita ne hirveet kuteet päälles
- Anonyymi
Ei ole mitään hyvää sanottavaa kenellekään täällä! Eikä palstan ulkopuolellakaan! Niin repivät minut rikki, etten löydä yhtään hyvää sanaa itsestäni heille!
- Anonyymi
En halua lähteä tietyn henkilön kanssa minnekkään, en edes kauas pohjoiseen!
- Anonyymi
No lopeta palstan setä tämä joutava tuherrus, niin sillähän siitä pääsee kun kerran niin huonoa tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua lähteä tietyn henkilön kanssa minnekkään, en edes kauas pohjoiseen!
Toiset on kaukana pohjoisessa hoitamassa oikeita perheasioita sillä aikaa kun jonkun joutavan gollumin mikroskooppinen maailma pyörii keskustelupalstan ympärillä. No ei yllätä, ettei edes sellaisena aikana voida jättää rauhaan kun joulut uudenvuoden menee juoniessa, eikä juhliessa perheen tai edes ystävien kesken. Sääliks käy krimien ”elämää”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset on kaukana pohjoisessa hoitamassa oikeita perheasioita sillä aikaa kun jonkun joutavan gollumin mikroskooppinen maailma pyörii keskustelupalstan ympärillä. No ei yllätä, ettei edes sellaisena aikana voida jättää rauhaan kun joulut uudenvuoden menee juoniessa, eikä juhliessa perheen tai edes ystävien kesken. Sääliks käy krimien ”elämää”
Ehkä jotkut sitä ajattelee, että itse olisi samassa tilanteessa mumisemassa keskustelupalstalla kun esim oma äiti haudataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotkut sitä ajattelee, että itse olisi samassa tilanteessa mumisemassa keskustelupalstalla kun esim oma äiti haudataan
Mauttomuutta ei vissiin koskaan voi viedä vielä pohjemmalle🤮
- Anonyymi
Ai. Taas tällainen.
Sä oot kiva, olenhan mäkin kiva.
Vilma- Anonyymi
Mikä kohteliaisuuksissa ottaa niin vastakarvaan? Iso osa ihmisistä antaa positiivista palautetta aidosti koko sydämestä eikä palautetta anneta tavan vuoksi eikä koko ajan. Miksi tähän maailmaan ei mahtuisi kauniita sanoja? Miksi niitä ei olisi valmis sallimaan muille (itse voi jättää lukematta, jos ärsyttää)?
Myönnän, että kehuminen voi olla myös toksista, mutta vain jossain erityistapauksissa. Silloin kehu ei koskaan ole aito, ja kehumalla yritetään saada (yleensä huono itsetuntoinen) omalle ”puolelle” tarkoituksena myöhemmin saada ihminen omaan ”ohjaukseensa” tai muulla tavoin manipuloidaan. Epäaito kehuminen voi myös yritys olla kaveri, miellyttämisen tarvetta tunteakseen itsensä hyväksi (jotain on tarvetta sisäisesti kompensoida) tai yritys saada itse vastakehuja, Epäaidot, väkinäiset ja tarkoitushakuiset kehut on tyypillisiä ihmisillä, jotka vuoroin ylistää ja vuoroin haukkuu. Iso osa huomaa kyllä, kun kehuilla haetaan jotain sen sijaan, että sanat olisi aitoja. Palstalla tämä ei ole kovin yleistä toimintaa (vai onko mielestäsi?) eikä ilmiön olemassa olon takia kannata jättää kauniita sanoja sanomatta… Luterilainen moittimalla kasvatus ja siihen liittyvä kehujen pihtaaminen ei ole yhteiskunnalle hyväksi. Jokaisessa on varmasti jotain hyvää ja jotain huonoa, on kyse siitå kumman puolen halua nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohteliaisuuksissa ottaa niin vastakarvaan? Iso osa ihmisistä antaa positiivista palautetta aidosti koko sydämestä eikä palautetta anneta tavan vuoksi eikä koko ajan. Miksi tähän maailmaan ei mahtuisi kauniita sanoja? Miksi niitä ei olisi valmis sallimaan muille (itse voi jättää lukematta, jos ärsyttää)?
Myönnän, että kehuminen voi olla myös toksista, mutta vain jossain erityistapauksissa. Silloin kehu ei koskaan ole aito, ja kehumalla yritetään saada (yleensä huono itsetuntoinen) omalle ”puolelle” tarkoituksena myöhemmin saada ihminen omaan ”ohjaukseensa” tai muulla tavoin manipuloidaan. Epäaito kehuminen voi myös yritys olla kaveri, miellyttämisen tarvetta tunteakseen itsensä hyväksi (jotain on tarvetta sisäisesti kompensoida) tai yritys saada itse vastakehuja, Epäaidot, väkinäiset ja tarkoitushakuiset kehut on tyypillisiä ihmisillä, jotka vuoroin ylistää ja vuoroin haukkuu. Iso osa huomaa kyllä, kun kehuilla haetaan jotain sen sijaan, että sanat olisi aitoja. Palstalla tämä ei ole kovin yleistä toimintaa (vai onko mielestäsi?) eikä ilmiön olemassa olon takia kannata jättää kauniita sanoja sanomatta… Luterilainen moittimalla kasvatus ja siihen liittyvä kehujen pihtaaminen ei ole yhteiskunnalle hyväksi. Jokaisessa on varmasti jotain hyvää ja jotain huonoa, on kyse siitå kumman puolen halua nähdä.Mä tykkään runoista tosi paljon.
Vilma
Öhöm - Anonyymi
Vilma on ihku ja kiva. Vilmalla on varmasti perunamuusia ja ruskeaa kastiketta. Lisäksi vilmalla on raejuustoa ja tonnikalaa.
Kun sekään ei riitä, niin Vilmalla on uusia perunoita ja sinappisilliä.
Mulla ei ole muuta kuin viinaa ja aivovaurio.
>simiti<
- Anonyymi
En tiedä kenenkään kaipaavan kehujani täällä, mutta kaikille yhteisesti. Kiitos kun ootte täällä vaihtamassa ajatuksianne mm. kanssani. 🤗
Se on mukavaa, näin kotiin jumittavalle ajatustenvaihdosta kuitenkin kiinnostuneelle tapaukselle.
Jasu- Anonyymi
Ja nyt laittamaan aamupalaksi uunilenkkiä 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No popsihan lenkkiä. Mä herättelen mukelot kouluun, ruokin hipsuvarpaat, popsin aamupalani näkkäriä särpimillä ja luen vielä kerran kaiken okahiiristä. Sitten pitääkin rientää asioille. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten pyörällä lenkkiä, kuitenkin ilman sitä penkkiä?
- Anonyymi
En katso ollenkaan kuka on kirjoittaja. Ei ole yhdenkään kirjoittajan persoonasta minkäänlaista kuvaa. Luen ja kommentoin vain kirjoitusta. Joten kiitos viesteistä ja kirjoituksista riippumatta siitä kuka ne on laatinut. Ihan viihdyttävä ja joskus jopa jotain asiaa opettava palsta muiden puuhailujeni joukossa.
- Anonyymi
Mitä sä olet täältä oppinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä palstan setämies ole oppinut yhtään mitään, kuten et sinäkään kenestäkään luonnollisesta henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oppinut ihmissuhteista aika paljon. Olen ollut pitkässä suhteessa ja jäänyt, sanotaan nyt vaikka sinkuksi. Ylipäätään saanut tietoa yksinelävistä ihmisistä, miten toimivat, mitä mieltä maailman menosta ovat. Miten iskevät ja seurustelevat ja juopottelevatkin ketään arvostelematta, sivusta seuraten ja jotain oppien. Ei sinkkuja tunne kun on parisuhteessa nuoresta lähtien useita vuosia, ystävinä on pääasiassa toisia pariskuntia.
- Anonyymi
Sori, liian tekopirteää tönkkökökköä mulle. Eiköhän jokainen täällä pärjää ilman tuotakin mielistelyä (- hei, tuohan oli kehu jokaiselle palstalaiselle! Ihka vahinko, mutta ottakaa sellaisena 😜)
xLiner - Anonyymi
Tämä sensuroidaan varmaan heti, vaikka ei todellakaan ole minun vastaus tähän viestiin!!!
Mutta siis, olen rakastunut Jasuun ja haluan tiedustella haluaisiko hän olla miesystäväni tulevaisuudessa?
Ätmyli- Anonyymi
Side bitch Ok
Jasu
- Anonyymi
Ihania palstalaisia jasu pirpana sheena eksliineri dissikka no laav juu so meni
- Anonyymi
Kehun Disseä, jolla ei hönössä sormi osu vahingossakaan aahan, vaan aina tulee ässä 😄
So called rinkirunkkaus. Joo, ootte kaikki kivoja ja fiksuja ennenkaikkea. Keep on rocking!
- Anonyymi
Keep on rolling stones.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sammaloidu. :)
Ei niin. Kivemurskaamoon?
Arvaa kuka? Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Kivemurskaamoon?
Arvaa kuka?Kuka minut haluaa taas murskata? En tiedä, miksi olet ilkeä minulle? En ole tehnyt sinulle mitään pahaa koskaan....
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuka minut haluaa taas murskata? En tiedä, miksi olet ilkeä minulle? En ole tehnyt sinulle mitään pahaa koskaan....
En minä sinua tarkoita vaan vierivää kiveä.
En minä ole väkivaltainen.
Vilma
Anteeksi, jos niin käsitit. Mä silitän myötäkarvaan, sopiiko? - Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Keep on journey
What do you see when you turn out the light?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What do you see when you turn out the light?
VilmaMää vastaan ite, ihan ite.
Ei niin mittää, ei mitää. Pimmeetä on.
Vilma - Anonyymi
Porukalla vispaaminen kyllä kiinnostaa!
Ätmi, Kankaanpäässä Anonyymi kirjoitti:
En minä sinua tarkoita vaan vierivää kiveä.
En minä ole väkivaltainen.
Vilma
Anteeksi, jos niin käsitit. Mä silitän myötäkarvaan, sopiiko?Sori, mä ajattelin ikävimmän kautta... Saat silitellä.
Kiitos kaikille kirjoittajille, joiden viesteissä välittyy lämmin inhimillisyys.
Silloin sitä muistaa, että täällä on myös aikuisia ihmisiä.Tommoinen osui silmiin, eilinen aloitus, hauska. Sai hymyilemään 🙂
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18781298/ponttopaaaaaaa- Anonyymi
Joku ytni kirjoitti tuon ja tahallaan kiusaa meitä ätmejä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Joku ytni kirjoitti tuon ja tahallaan kiusaa meitä ätmejä.
>simiti<Ehkä, huvittaa vain suunnattomasti kuvitella henkilön mielentilaa tuota kirjoitettaessa
- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Ehkä, huvittaa vain suunnattomasti kuvitella henkilön mielentilaa tuota kirjoitettaessa
Mä kehun tätä karvaturkkia,
mukava tuhinatyyppi.
🤗
- Anonyymi
JeroP on fiksu, kohtelias ja symppis.
- Anonyymi
Jero on oikeesti mukava 😊
ja kaikkee muutakin posia!!!
Sellasen ku Jero on tarttis jokainen elämäänsä. 🧡 - Anonyymi
Onko oma asunto pysynyt. Onko vuokrat maksettu ja sähkö hoidettu. Ihme hyypiö.
- Anonyymi
Ahaa, tällainen aloitus.
Ööö.. pidän miehistä 🤭.. Eiköhän siinä ollut jo riittävästi postiivisia palautetta palstalaista 😂
Tietysti pidän myös naisten kirjoituksista, kun ne ovat huomattavasti älykkäämpia kuin miesten aloitukset😀
...No ei vainkaan, mutta monesti. En lue sitä heikkoudeksesi 🤣
Hyvää yötä. Voikaa Hyvin :) - Anonyymi
Kaappihomo.
J. P.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010