Sano kohteliaisuus/kehu palstalaiselle, entiselle tai nykyiselle. Negatiivisuuden vastaisessa hengessä.
Kohteliaisuus
47
689
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen nimimerkillä kirjoittava on mielestäni rohkea. Tykkään erilaisista persoonista täällä ja yhdestä randomista :)
- Anonyymi
Kenestä muka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä muka
Oikeasta miehestä eli väliksen vastakohdasta.
- Anonyymi
Mielestäni kaikki kirjoittavat ovat kivoja. Nekään jotka käsien puutteessa eivät kirjoita, ovat kivasti hengessä mukana.
Olen saanut kivasti tukea palstalaisilta ihan Porvoosta Hankoon asti.
>simiti<- Anonyymi
Jopa Utsjoella kerran joku eli myötätuntoa kipujeni kanssa.
Hyvin ovat homman hoitaneet kun itselläni ei nykyään ole enää kipuja. Kerran meinasi olla hammas kipiä. Menin hammaslääkärille ja havahduin yliopistollisessa sairaalassa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa Utsjoella kerran joku eli myötätuntoa kipujeni kanssa.
Hyvin ovat homman hoitaneet kun itselläni ei nykyään ole enää kipuja. Kerran meinasi olla hammas kipiä. Menin hammaslääkärille ja havahduin yliopistollisessa sairaalassa.
>simiti<Laita ne hirveet kuteet päälles
- Anonyymi
Ei ole mitään hyvää sanottavaa kenellekään täällä! Eikä palstan ulkopuolellakaan! Niin repivät minut rikki, etten löydä yhtään hyvää sanaa itsestäni heille!
- Anonyymi
En halua lähteä tietyn henkilön kanssa minnekkään, en edes kauas pohjoiseen!
- Anonyymi
No lopeta palstan setä tämä joutava tuherrus, niin sillähän siitä pääsee kun kerran niin huonoa tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua lähteä tietyn henkilön kanssa minnekkään, en edes kauas pohjoiseen!
Toiset on kaukana pohjoisessa hoitamassa oikeita perheasioita sillä aikaa kun jonkun joutavan gollumin mikroskooppinen maailma pyörii keskustelupalstan ympärillä. No ei yllätä, ettei edes sellaisena aikana voida jättää rauhaan kun joulut uudenvuoden menee juoniessa, eikä juhliessa perheen tai edes ystävien kesken. Sääliks käy krimien ”elämää”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset on kaukana pohjoisessa hoitamassa oikeita perheasioita sillä aikaa kun jonkun joutavan gollumin mikroskooppinen maailma pyörii keskustelupalstan ympärillä. No ei yllätä, ettei edes sellaisena aikana voida jättää rauhaan kun joulut uudenvuoden menee juoniessa, eikä juhliessa perheen tai edes ystävien kesken. Sääliks käy krimien ”elämää”
Ehkä jotkut sitä ajattelee, että itse olisi samassa tilanteessa mumisemassa keskustelupalstalla kun esim oma äiti haudataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotkut sitä ajattelee, että itse olisi samassa tilanteessa mumisemassa keskustelupalstalla kun esim oma äiti haudataan
Mauttomuutta ei vissiin koskaan voi viedä vielä pohjemmalle🤮
- Anonyymi
Ai. Taas tällainen.
Sä oot kiva, olenhan mäkin kiva.
Vilma- Anonyymi
Mikä kohteliaisuuksissa ottaa niin vastakarvaan? Iso osa ihmisistä antaa positiivista palautetta aidosti koko sydämestä eikä palautetta anneta tavan vuoksi eikä koko ajan. Miksi tähän maailmaan ei mahtuisi kauniita sanoja? Miksi niitä ei olisi valmis sallimaan muille (itse voi jättää lukematta, jos ärsyttää)?
Myönnän, että kehuminen voi olla myös toksista, mutta vain jossain erityistapauksissa. Silloin kehu ei koskaan ole aito, ja kehumalla yritetään saada (yleensä huono itsetuntoinen) omalle ”puolelle” tarkoituksena myöhemmin saada ihminen omaan ”ohjaukseensa” tai muulla tavoin manipuloidaan. Epäaito kehuminen voi myös yritys olla kaveri, miellyttämisen tarvetta tunteakseen itsensä hyväksi (jotain on tarvetta sisäisesti kompensoida) tai yritys saada itse vastakehuja, Epäaidot, väkinäiset ja tarkoitushakuiset kehut on tyypillisiä ihmisillä, jotka vuoroin ylistää ja vuoroin haukkuu. Iso osa huomaa kyllä, kun kehuilla haetaan jotain sen sijaan, että sanat olisi aitoja. Palstalla tämä ei ole kovin yleistä toimintaa (vai onko mielestäsi?) eikä ilmiön olemassa olon takia kannata jättää kauniita sanoja sanomatta… Luterilainen moittimalla kasvatus ja siihen liittyvä kehujen pihtaaminen ei ole yhteiskunnalle hyväksi. Jokaisessa on varmasti jotain hyvää ja jotain huonoa, on kyse siitå kumman puolen halua nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kohteliaisuuksissa ottaa niin vastakarvaan? Iso osa ihmisistä antaa positiivista palautetta aidosti koko sydämestä eikä palautetta anneta tavan vuoksi eikä koko ajan. Miksi tähän maailmaan ei mahtuisi kauniita sanoja? Miksi niitä ei olisi valmis sallimaan muille (itse voi jättää lukematta, jos ärsyttää)?
Myönnän, että kehuminen voi olla myös toksista, mutta vain jossain erityistapauksissa. Silloin kehu ei koskaan ole aito, ja kehumalla yritetään saada (yleensä huono itsetuntoinen) omalle ”puolelle” tarkoituksena myöhemmin saada ihminen omaan ”ohjaukseensa” tai muulla tavoin manipuloidaan. Epäaito kehuminen voi myös yritys olla kaveri, miellyttämisen tarvetta tunteakseen itsensä hyväksi (jotain on tarvetta sisäisesti kompensoida) tai yritys saada itse vastakehuja, Epäaidot, väkinäiset ja tarkoitushakuiset kehut on tyypillisiä ihmisillä, jotka vuoroin ylistää ja vuoroin haukkuu. Iso osa huomaa kyllä, kun kehuilla haetaan jotain sen sijaan, että sanat olisi aitoja. Palstalla tämä ei ole kovin yleistä toimintaa (vai onko mielestäsi?) eikä ilmiön olemassa olon takia kannata jättää kauniita sanoja sanomatta… Luterilainen moittimalla kasvatus ja siihen liittyvä kehujen pihtaaminen ei ole yhteiskunnalle hyväksi. Jokaisessa on varmasti jotain hyvää ja jotain huonoa, on kyse siitå kumman puolen halua nähdä.Mä tykkään runoista tosi paljon.
Vilma
Öhöm - Anonyymi
Vilma on ihku ja kiva. Vilmalla on varmasti perunamuusia ja ruskeaa kastiketta. Lisäksi vilmalla on raejuustoa ja tonnikalaa.
Kun sekään ei riitä, niin Vilmalla on uusia perunoita ja sinappisilliä.
Mulla ei ole muuta kuin viinaa ja aivovaurio.
>simiti<
- Anonyymi
En tiedä kenenkään kaipaavan kehujani täällä, mutta kaikille yhteisesti. Kiitos kun ootte täällä vaihtamassa ajatuksianne mm. kanssani. 🤗
Se on mukavaa, näin kotiin jumittavalle ajatustenvaihdosta kuitenkin kiinnostuneelle tapaukselle.
Jasu- Anonyymi
Ja nyt laittamaan aamupalaksi uunilenkkiä 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt laittamaan aamupalaksi uunilenkkiä 🤤
No popsihan lenkkiä. Mä herättelen mukelot kouluun, ruokin hipsuvarpaat, popsin aamupalani näkkäriä särpimillä ja luen vielä kerran kaiken okahiiristä. Sitten pitääkin rientää asioille. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt laittamaan aamupalaksi uunilenkkiä 🤤
Ja sitten pyörällä lenkkiä, kuitenkin ilman sitä penkkiä?
- Anonyymi
En katso ollenkaan kuka on kirjoittaja. Ei ole yhdenkään kirjoittajan persoonasta minkäänlaista kuvaa. Luen ja kommentoin vain kirjoitusta. Joten kiitos viesteistä ja kirjoituksista riippumatta siitä kuka ne on laatinut. Ihan viihdyttävä ja joskus jopa jotain asiaa opettava palsta muiden puuhailujeni joukossa.
- Anonyymi
Mitä sä olet täältä oppinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä olet täältä oppinut?
Ei tämä palstan setämies ole oppinut yhtään mitään, kuten et sinäkään kenestäkään luonnollisesta henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä olet täältä oppinut?
Olen oppinut ihmissuhteista aika paljon. Olen ollut pitkässä suhteessa ja jäänyt, sanotaan nyt vaikka sinkuksi. Ylipäätään saanut tietoa yksinelävistä ihmisistä, miten toimivat, mitä mieltä maailman menosta ovat. Miten iskevät ja seurustelevat ja juopottelevatkin ketään arvostelematta, sivusta seuraten ja jotain oppien. Ei sinkkuja tunne kun on parisuhteessa nuoresta lähtien useita vuosia, ystävinä on pääasiassa toisia pariskuntia.
- Anonyymi
Sori, liian tekopirteää tönkkökökköä mulle. Eiköhän jokainen täällä pärjää ilman tuotakin mielistelyä (- hei, tuohan oli kehu jokaiselle palstalaiselle! Ihka vahinko, mutta ottakaa sellaisena 😜)
xLiner - Anonyymi
Tämä sensuroidaan varmaan heti, vaikka ei todellakaan ole minun vastaus tähän viestiin!!!
Mutta siis, olen rakastunut Jasuun ja haluan tiedustella haluaisiko hän olla miesystäväni tulevaisuudessa?
Ätmyli- Anonyymi
Side bitch Ok
Jasu
- Anonyymi
Ihania palstalaisia jasu pirpana sheena eksliineri dissikka no laav juu so meni
- Anonyymi
Kehun Disseä, jolla ei hönössä sormi osu vahingossakaan aahan, vaan aina tulee ässä 😄
Kiitos kaikille kirjoittajille, joiden viesteissä välittyy lämmin inhimillisyys.
Silloin sitä muistaa, että täällä on myös aikuisia ihmisiä.Tommoinen osui silmiin, eilinen aloitus, hauska. Sai hymyilemään 🙂
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18781298/ponttopaaaaaaa- Anonyymi
Joku ytni kirjoitti tuon ja tahallaan kiusaa meitä ätmejä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Joku ytni kirjoitti tuon ja tahallaan kiusaa meitä ätmejä.
>simiti<Ehkä, huvittaa vain suunnattomasti kuvitella henkilön mielentilaa tuota kirjoitettaessa
- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Ehkä, huvittaa vain suunnattomasti kuvitella henkilön mielentilaa tuota kirjoitettaessa
Mä kehun tätä karvaturkkia,
mukava tuhinatyyppi.
🤗
- Anonyymi
JeroP on fiksu, kohtelias ja symppis.
- Anonyymi
Jero on oikeesti mukava 😊
ja kaikkee muutakin posia!!!
Sellasen ku Jero on tarttis jokainen elämäänsä. 🧡 - Anonyymi
Onko oma asunto pysynyt. Onko vuokrat maksettu ja sähkö hoidettu. Ihme hyypiö.
- Anonyymi
Ahaa, tällainen aloitus.
Ööö.. pidän miehistä 🤭.. Eiköhän siinä ollut jo riittävästi postiivisia palautetta palstalaista 😂
Tietysti pidän myös naisten kirjoituksista, kun ne ovat huomattavasti älykkäämpia kuin miesten aloitukset😀
...No ei vainkaan, mutta monesti. En lue sitä heikkoudeksesi 🤣
Hyvää yötä. Voikaa Hyvin :) - Anonyymi
Kaappihomo.
J. P.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368