Mitä kaikille ihan oikeasti kuuluu?
Nyt ei saa vastata
7
308
Vastaukset
- söin
ihteni ähkyyn ja pitäis jaksaa viel töitähii tehä
että söin ja nyt ramasee.....:)
- tässä
vaan, että oikein hyvää. ;d
- Nikkilä :-<
Ihan hyv...ööö eiku siis oikein mukavaa kuuluu vaikka ilma onki ihan surkee tai rehellisesti sanottuna tämmönen kurja ilma vaikuttaa meikäläiseen niin paljon,että suoraan sanottuna v.t.t..
Mut silleen laajemmin ajateltuna asia on jotakuinkin ok...tietys rahaa sais olla enemmän..siitä on aina pula eli siis ei suurempia valittamisia jos ei pahemmin hurraa huutojakaan eli päivä kerrallaan mennään lomaa eteenpäin...- §misu
luen vikaan tenttiin , pojat soutaa ja huopaa treffeissä. Muuten kiva kun on kesä!
- Nikkilä :->
§misu kirjoitti:
luen vikaan tenttiin , pojat soutaa ja huopaa treffeissä. Muuten kiva kun on kesä!
....kiva kun on kesä ja kyl nuo ilmatkin tosta paranee kuhanse Pouta jää lomalle.:->
Tarkotitsä vastata mulle vai tuliko huti..??
- Hartte-Vainaa
Tasaisen rytmikäs kahden sormen tanssahtelu näppäimistöllä, auton (pienikokoinen henkilöauto, kenties Toyota Yaris) ääni naapuritalon pihasta, koiran (keskikokoinen, kenties kultainen noutaja, äänestä päätellen kolmivuotias narttu, hyväkuntoinen) haukahtelu 182:n metrin päästä, tietokoneen vieno hurina ja kahden kärpäsen hermojaraastava pörinä.
Siinäpä nuo kuulumiset suurin piirtein olivatkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865