Moi! Täällä kirjottelee yks lentopalloa harrastava nuori, joka haluis tulla lajissaan paremmaksi. Oon siis pelannu 1,5 vuotta ja en oo mikään tasollisesti paras mutta kehitystä oon silti huomannu, onneks. Ajattelin alkaa käymään salilla jotta saisin jalkoihin voimaa enemmän, koska torjunta voisi mennä paremmin. Käsivoimaa mulla ois kans olla hyvä enemmän, jotta esim. hyökkäys ja syöttö olisivat kovia. Mulla oikeesti on motivaatiota treenata tätä lajia ja tulla paremmaksi siinä, joten voisko joku lentopalloilija tai lajin tunteva kertoa, mitä siellä salilla kannattaisi tehdä(: Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, koska en oo mitenkään hyvä lentopallossa mutta oisko mulla mitenkään mahollista päästä vaikka parin vuoden päästä johonkin nuorten maajoukkueeseen? Vai onko niitä ees? Ja jos on, ni mihin ikään asti? Miten sellaseen vois yrittää päästä? Mä oikeesti tiiän, että mun täytyis treenata ihan sikana jos haluisin johonki tollaseen ja sillonkaan se ei välttämättä riittäs mutta onko mulla ees mitään mahollisuuksia vaikka treenaisin? Ja oon siis 13.
oisin niin kiitollinen jos joku vastais ees johonki mun kysymykseen(:
Kysymyksiä lentopallosta!
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata treenata liikaa yläkroppa, hyökkäys ja syöttö on paljon enemmän tekniikasta kiinni kun voimasta. En toki meinaa että ei kannata yhtään treenata yläkroppaa. Itse teken paljon keskivartaloa, ja sitten jonki verran muuta yläkroppaa mutta ei liian isolla painolla. Teen paljon maastavetoa ja kyykkyä. Rinnalleveto on myös erinomainen lentopalloon.
Kannattaa myös muistaa että pitää harjoutella räjähtävyyttä usein että ei tule voimakkaat mutta hitaat lihakset.
On pieni mahdollisuus päästä vielä nuorten maajoukkueeseen, en suoralla kädellä muista mihin ikään asti mutta vois olla et U20 on viimeinen. Kannattaa yrittää joka vuosi päästä alue-SM kisoihin mukaan koska niissä yleensä tärkeimmät valmentajat löytävät nuoret ja lahjakkaat pelaajat ketä otetaan Kuortaneen lentopallo kouluun ja ehkä maajoukkueeseen. Se on myös erittäin hauskaa kilpailla alua-SM kisoissa ja itellä on monta hyvää muistia siitä.
T. 22 vuotias 1-sarja pelaajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726368- 1415834
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4923693Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202109- 391371
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4041360- 741185
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471044Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110962Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56960