Alko vituttamaan koko sisko ja hänen touhut.

Anonyymi-ap

Minä nostan hänelle, koska HÄNEN TAKIA SAIN VITTU SEN AIHEETTOMAN YLINOPEUS SAKON JA HÄNEN LAPSET OLIS PITÄNYT OTTAA HUOSTAAN.
Minä istuin poliisiautossa ja POLIISI VIELÄ SANO MULLE, ETTÄ: MINÄ OLEN SENTÄÄN ISÄÄ!
Minä jäin miettimään, että mitä hän oikein sanoi minulle siellä autossa.
Hän saatana TENTTAS MINUA niin, kuin olisin ilman lupaa lähtenyt kotoa reissuun ja hän oli muka minun aviomies joka ei ollut edes tiennyt, että minä olen lähtenyt reissuun ilmoittamatta hänelle, koska HÄN OLI TÖISSÄ JA SAI MINUT TIEN PÄÄLTÄ VAHINGOSSA KIINNI.
Kyllä kai minä tietäisin missä minun aviomies olis töissä ja jos hän olisi poliisi ja minä olisin kotoa lähteäny lasten kanssa salaa reissuun niin EN MINÄ SENTÄÄN NIIN TYHMÄ OLE, että minä ajelen kotia reissusta niin, että OMA AVIOMIES AJELEE POLIISIAUTOLLA VASTAAN JA MINUT KIINNI.
En kai minä olis lähtenyt mihinkään vaan sanonut, että: En kyllä viitti lähteä mihinkään, koska minä voin yhtä hyvin istua kotona koska minulla on niin kätevä aviomies, että hän ei kysy missä olet ollut vaan hän sanoo: Voisitko näyttää minulle mitä ostit siitä kaupasta?
Hän sanois, että: Minun vaimo osti oikein SADAN EURON HUULIPUNAN joten minä annan seuraavalla kerralla tonnin, kun lähet Ouluun niin voit vähän parempaa huulipunaa niin voidaan pussailla, kun minulla alkaa vapaat.
Vittuilis vielä päälle, että minä olisin kyllä lähtenyt niin mielelläni johonkin reissuun, mutta onneksi minulla on omatoiminen vaimo joka käy sillä aikaa reissussa, kun minä olen töissä niin hänen kanssa ei tarvi lähteä vapaalla mihinkään vaan ollaan kiltisti kotona minä, vaimo ja hänen uusi huulipuna.
Onneksi minulla EI OLE ENÄÄN TUOTA 100 euron huulipunaa, koska minä epäilen VAHVASTI, että tyttö vie sen.
Minä ostin sen kadonneen tilalle vähän saman sävyisen postimyynnistä ja maksoin RUHTINAALLISET 5 EUROA.
Minä käytän sitä SÄÄSTELIÄÄSTI, koska SE EI OLE PUSSAILU VARTEN VAAN SIKSI JOS MINÄ LÄHDEN JOHONKIN JA LAITAN VÄHÄN MEIKKIÄ.
Minä olen viimeksi ollut Ivalon kirkossa ja sinne lähtö lasten kanssa oli riitaa, koska he alkoivat vittuilemaan minulle.
Siitä, kun minä sanoin: Väistykää niin minä laitan kulmat.
He alkoivat vittuilemaan ja sanovat, että: Meidän äitillä on KAHDET KULMAKARVAT PÄÄLLEKKÄIN!
Minä olin sentään 15 minuutissa valmis ja olin sanonut vielä illalla, kun lapset kysyvät: Mitä meinasit laittaa kirkkoon päälle?
Minä sanoin, että: En tiedä vielä, koska en ole katsonut mitä vaatteita minulla on.
Minä otin kaapista vaalean farkkutakin jota minä voin käyttää myös JUHLATILAISUUKSISSA BLEISERINÄ ja noudatan PUKUKOODEJA.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
        Ikävä
        57
        8827
      2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
        Tunteet
        12
        3479
      3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
        Ikävä
        26
        2680
      4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
        Lieksa
        80
        2060
      5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
        Ikävä
        114
        2030
      6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
        Maailman menoa
        357
        1757
      7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        241
        1442
      8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
        Salo
        0
        1211
      9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
        Ikävä
        10
        1095
      10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
        Suomalaiset julkkikset
        68
        1050
      Aihe