Kyllä minusta tuntuu, että nyt on joku lähtenyt

Anonyymi-ap

Oikeesti hakemaan itselleen vaimoa ja minä olen tuleva ANOPPI.
Minun tyttö on ennenkin NAKELLUT NISKOJAAN, kun minä olen hänelle löytänyt hyvän miehen.
Me oltiin Rovaniemellä baarissa ja hyvä mies tuli iskemään minua. Minä juttelin hänen kanssa ja sanoin, että: Minun tyttö istuu tuossa vieressä ja hän on ikänsä puolesta sopivampi sinulle mitä minä.
Hän oli niin fiksun oloinen joten minä esittelin hänet tytölle ja sanoin, että: Tässä on kiva mies sinulle ja ei ole edes pahan näköinen joten tehän voisitte tutustua ja jutella niin minä vahdin, että ei kukaan tule häiriköimään.
Ei hän siitä mitään tullut, koska tytön kaverit oli mukana ja minä lähdin lopulta lätkimään, koska ei hänelle kelvannut.

Nyt kyllä pitäisi ONNISTUA, koska merkit viittaavat siihen ja vävy voi olla hyvinkin sellainen, että hän on VARMA, ETTÄ MENEE SEULASTA LÄPI JA TYTTÖ EI VOI EDES NISKOTELLA.
ISÄ MAKSAA HÄÄT JA MINÄ SAAN VARMAAN BESTMANIN KAVERIKSI SUUNNITTELEMAAN HÄITÄ!

IHAN SAMA VAIKKA LÄHTEE KAIKKI, MUTTA ISÄNSÄ MAKSAA!

Minä löysin sentään hyvän kunnia pelin jotka ovat SAAMELAISTEN PERINTEITÄ KUNNIOITTAVAT ja jos VÄVY EI TULE ANOPIN KANSSA TOIMEEN NIIN EI HÄN TULE HÄN TULE MYÖSKÄÄN ANOPIN TYTTÄREN KANSSA!

Minä olen ihan varmasti PITÄJÄN PARAS ANOPPI, koska minulla on sentään POROJAKIN APPIUKON MERKISSÄ.
EI HÄN IKINÄ HOMMANNUT MINULLE OMAA MERKKIÄ VAIKKA HÄN HAKI ERIKOIS-POROJA JA SANOI, ETTÄ: MINÄ MERKKAAN NÄMÄ SINUN ERIKOIS-POROT OMAAN MERKKIIN!

TYTTÖ SAI KUULEMMA LAULU-SAMPAN VANHAN MERKIN MUMMOLTAAN RISTIÄISLAHJAKSI.
Minulle kertoi eräs joka on kuollut, mutta oli elossa tuolloin, että: Laulu-Sampan merkki on hyvä merkki ja siitä kannattaa pitää kiinni.

Minä saan MILJOONAN EUROA, koska EN MINÄ OLE SAANUT EDES ERIKOIS-POROISTA RAHOJA JA KAIKKI POROT MITÄ HÄNELLÄ ON OVAT YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN OLLEET MINUN ERIKOIS-POROJA!

Hänen vaimonsa oli yksi joka halusi YHDENVERTAISUUSLAIN.
Eihän minun tarvi kuin hoitaa kunnialla asia loppuun.

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvällä vävyllä on yleensä hyvä kaveri joka voi olla myös anopin oikein hyvä kaveri ja heillä on lisää hyviä kavereita, koska kyseessä on sentään tyttären ja vävyn lasten tulevaisuus jota tässä aletaan hoitamaan.
      Onhan minulla myös lapsia jotka voivat auttaa ja he saavat omansa perintönä, mutta minä saan LAITTAA EHTOJA ja EI HE SAA EDES SYRJIÄ MINUN KAVERIA EIKÄ HÄN SAA SYRJIÄ HEITÄ. KYLLÄ HYVÄ VÄVY TOIMII TULEVASSA SAMALLA TAVALLA, KOSKA HÄN EI VOI OLLA TYHMÄ JOS ANOPIN KANSSA TOIMEEN TULEE.
      KAIKKI POROT VEDETÄÄN YHTEEN JA EI MINUN TARVI TEHDÄ MITÄÄN, KOSKA MINÄ VAIN SANOIN ETTÄ MITÄ NYT KANNATTAA TEHDÄ NIIN EI KUSTA SENTÄÄN KINTUILLE.

• Anonyymi

Minä osaan vittuilla, mutta en viheltää ja minulla oli ennen tapana sanoa, että: Vihelläppä vittuun siitä tieltä pyörimästä.
        Minä olen aina hyräillyt tai laulanut vaikka en ole mikään hyvä laulaja, mutta minulla hyvä sävelkorva.
        Minä en ole oppinut viheltämään vaikka minua on yritetty opettaa.

Nykyisin sanon jos toinen viheltää minun vieressä, että: Painu muualle niitä piruja kutsumaan, koska minä en niitä kyllä halua!
        Viimeksi oli velipoika ja hän sanoi, että: Ei pirut haittaa häntä.
        Minä sanoin, että: Asia selevä ja minä VEDÄN SINUA PUUKOLLA niin lähet ainakin muualle minun vierestä viheltämästä.
        Isä tietenkin nauro, kun hän kuunteli meidän keskustelua. Kyllä velipoika lähti ja lopetti viheltämisen.
        Hän aloitti seuraavana päivänä Jumalasta puhumisen ja minä sanoin hänelle, että: Etkö sinä saatana taas muuta osaa, kun saarnata Jumalasta!
        Hän lähti taas omaan huoneeseen ja tuli vähän ajan päästä puhumaan Jeesuksesta.

Minä sanoin hänelle, että; Voi vittu ja minä olen kyllä kuullut nämä Jeesus jututkin.
        Minä en ole vielä sanonut, mutta sanon kyllä vielä velipojalle, että: Nyt minä tilaan sinulle JEESUS TAKSIN JA ARKKIENKELI MIKAELI TULEE JA KATKAISEE SINISELLÄ VALOMIEKALLA NÄMÄ JUMALA JA JEESUS ASIAT JA JOS HYVIN KÄY NIIN HE TULEVAT JA LÄHTEVÄT ULINAN KANSSA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5519
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4407
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2634
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1151
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      331
      1048
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      863
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      103
      805
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe