Presidentti meillä tai vastaava ministeri vois ottaa ayliikeen hallintaansa USA mallia noudattaen. Meillä kommunismi voidaan siten kuopata.
" ulkoministeri Marco Rubio on ilmoittanut nyt olevansa USAidin virallinen johtaja"
”USAid on rikollisjärjestö. Sen on aika kuolla”, Musk kirjoitti.
USAid-avustusjärjestön sulkemisesta herättävät niin ikään hämmennystä Washingtonissa.
USAid perustettiin vuonna 1961 presidentti John F. Kennedyn määräyksellä. Virallisesti siitä tuli liittovaltion virasto kongressin päätöksellä vuonna 1998. On siksi epäselvää, riittääkö Trumpin valta sen yksipuoliseen lakkauttamiseen.
Siitä huolimatta ulkoministeri Marco Rubio on ilmoittanut nyt olevansa USAidin virallinen johtaja, vaikka järjestö on toiminut itsenäisesti jo kuusi vuosikymmentä, kertoo uutistoimisto Associated Press.
The Washington Postin mukaan kaksi USAidin turvallisuuspäällikköä lomautettiin, koska he kieltäytyivät antamasta salaiseksi luokiteltuja materiaaleja Elon Muskin tiimille. Lopulta doge-meemikryptovaluutan mukaan nimetty Muskin tiimi pääsi kuitenkin käsiksi tietoihin.
”USAid on rikollisjärjestö. Sen on aika kuolla”, Musk kirjoitti.
Ayliikkeen on aika kuolla, ei sovi suomeen
6
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ai sulla on kiljut sekaisin . USA ssa on vahva Ay liike . Trump ja Biden kävivät tukemassa USA n autotehdas lakkoilaisiia . Muuta Venäjälle siellä ei ole ikinä lakkoja .
- AnonyymiUUSI
Persuil on hätä käes ku ei enää vaalivalhe petosjytky onnistu !
- AnonyymiUUSI
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan
- AnonyymiUUSI
Kommunismi mainittu, siis persutrolli asialla
- AnonyymiUUSI
Akava on Ay-liike. Siinä olevat "Bättre Folk" ihmiset ovat sitoutuneet eniten BBC Ay:hyn.
Lääkärit juristit ekonomit opettajat insinöörit ja psykologit yms ovat yli 90% Ay:ssä.
Vain Persureppana roikkuu jossakin takahikiän Teboil baarin olutkuppilassa.
Säälittää nämä Persu reppanat!!? - AnonyymiUUSI
Aisa katkes, kärry kaatui, huuto kuului, kuolo saapui.
Ayliike kommunnisti johdossa aikansa elänyt. Naurettava jo olemassa olollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.16417295Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2053814Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k202873- 692004
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2551779- 831718
- 2611239
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371125Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11095Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421093