Omasta mielestäni valkosipulipatongin tekeminen itse on aina parempi vaihtoehto kuin valmiin tuotteen ostaminen. Itse tehtynä lopputuloksesta saa juuri sellaisen kuin haluaa. Rapean kuoren ja sopivan voimakkaan valkosipulin maun.
Olen kokeillut monia reseptejä, mutta tämä on ehdottomasti suosikkini, ja käytänkin aina tätä luottoreseptiä https://reseptirobo.fi/valkosipulipatonki/ . Suosittelen kokeilemaan sillä itse tehtynä lopputulos on aina parempi kun kaupasta ostettu.
Onko parempaa leipää kuin valkosipulipatonki?
8
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on. Omatekoinen focaccia ilman valkosipulia ja omatekoinen ciabatta myöskin ilman valkosipulia.
- Anonyymi
Kaikkein parasta leipää on ruisleipä, palaeivät tai limppu.
Päälle aitoa voita, sipuliteetä, gotleria tai launtaimakkaraa.
- Anonyymi
Patonki on roskaruokaa, pelkkää kuorittua vehnää.
- Anonyymi
Odotin itse tehtyä patonkia, mutta olikin valmispatonki.
- Anonyymi
Kokeilin joskus tehdä patonkia, kun olen innokas kotileipuri. Totesin, ettei kotiuunissa onnistu. Ihan syötävä vehnäleipä tuli, muttei mikään patonki.
- Anonyymi
Leivän ensisijainen tehtävä on että se on tuoretta, lisäaineet minimissään,terveellistä ja niin ollen erittäin maukasta itse tehtynä. T.onnellinen lande työtön
- Anonyymi
Myös reilut ruisnäkkileivä ovat herkullisia maitoon kastettuna.
- Anonyymi
Mikä tahansa ilman sipulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924