Onko kaikki käyneet baareissa juomassa viinaa ja löytäneet kumppanin niin eivät ehdi palstalla olla enää?
Miksi palsta on niin tylsä nykyään?
64
382
Vastaukset
Tai sitten tämä palstan toimimattomuus ahdistaa väkeä. Monihan sanoi, että nyt riittää, kun ei enää nuo ilmoituksetkaan toimi rekattuna kunnolla. Eikä niitä näytä kukaan korjaavan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä juttujen vähyys ja laatu ovat se syy.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juttujen vähyys ja laatu ovat se syy.
No sitä voi itse parantaa juttujaan jokainen, ja luoda kontenttia. Ilmeisesti eivät enää jaksa.
- AnonyymiUUSI
Seuraajat on vihdoinkin (!) hankkineet oman Elämän.
- AnonyymiUUSI
Apua! 🤯
Palstalla ei enää voi Be somebody!🤡
Persoonallisuus hukassa. Olemattomuus! Kriisi! 😵💫
Otamme osaa kaikille rekkautuneille! 😌😇 - AnonyymiUUSI
Näin on käynyt, baarit kiinnostaa enemmän kuin kämänen palsta.
No tuttu juttu mulle
Kun johonkin istuun meen niin pöytä pikkuhiljaa tyhjenee.
Vai miten se meni, klamydian biisiEi ole ollut oikein aloituksia mihin olisin halunnut kommentoida. Toki myös sekin vaikeuttaa, kun ei löydä enää, niin helposti jos joku olis johonkin kommenttiin vastannut.
- AnonyymiUUSI
Elämä on välillä sitä omaa elämää poteva johon ei paljon ulkopuolisia mahdu?
Ihmiset elävät tunteilla, harvoin on olotila jolloin haluaisi päästää itsensä irti ja vapaaksi.
Elämän todellisuus tuottaa rajoja, niin myös palstalla?
Kevättä ja kesää odotellessa...
AV Anonyymi kirjoitti:
Elämä on välillä sitä omaa elämää poteva johon ei paljon ulkopuolisia mahdu?
Ihmiset elävät tunteilla, harvoin on olotila jolloin haluaisi päästää itsensä irti ja vapaaksi.
Elämän todellisuus tuottaa rajoja, niin myös palstalla?
Kevättä ja kesää odotellessa...
AVItsekin odotan kovasti kevättä. Luontoa joka herää talvihorrokseltaan ja linnut laulaa.🎶🎵🎶🐣🐥🐤
Joo. Jotkut omat vanhat ketjut saattaa olla täynnä kommentteja, joita ei ole nähnyt ollenkaan, kun niistä ei ilmoitusta tule.
mustasusi kirjoitti:
Joo. Jotkut omat vanhat ketjut saattaa olla täynnä kommentteja, joita ei ole nähnyt ollenkaan, kun niistä ei ilmoitusta tule.
Tämän mustasuden kommentin kyllä sain vellikelloon. Mut en aiempaa AV:n kommenttia.
En enää edes pysy kärryillä kuinka pitkään tämä rikkinäisyys on jo kestänyt.
Tosiaan jos haluaa tarkkailla omaa aloitusta, niin sitä täytyy ”vahtia” jos haluaa vastata. Toivon kyllä että korjaavat tämän, niin ei ihan kaikki palstalaiset häviä palstalta.🙈Haaveilija39 kirjoitti:
Tämän mustasuden kommentin kyllä sain vellikelloon. Mut en aiempaa AV:n kommenttia.
Tosiaan jos haluaa tarkkailla omaa aloitusta, niin sitä täytyy ”vahtia” jos haluaa vastata. Toivon kyllä että korjaavat tämän, niin ei ihan kaikki palstalaiset häviä palstalta.🙈No mä en saanut tästä sun kommentista enää viestiä vellikelloon. Jos en olisi tullu katsomaan, niin ohi olisi menny kokonaan. Ja näitä on varmaan paljon mennyki.
Haaveilija39 kirjoitti:
Tosiaan jos haluaa tarkkailla omaa aloitusta, niin sitä täytyy ”vahtia” jos haluaa vastata. Toivon kyllä että korjaavat tämän, niin ei ihan kaikki palstalaiset häviä palstalta.🙈Taitaa olla tarkoituskin karkoittaa täältä kaikki. Vähän luulen jo näin.
mustasusi kirjoitti:
Taitaa olla tarkoituskin karkoittaa täältä kaikki. Vähän luulen jo näin.
No aika pitkäkestoinen ongelma. Että niin taitaa olla. 😬
Siis itsehän olen vaan laiska etsimään mihin olen kommentoinut. Siis voin ihan hyvin hihhuloida täällä täysin anonyyminä jos tuo vika ei korjaannu. Rekisteröitymisen merkitys jotenkin täysin häviää tuosta siinä tilanteessa jos tämä vika jää päälle.Haaveilija39 kirjoitti:
No aika pitkäkestoinen ongelma. Että niin taitaa olla. 😬
Siis itsehän olen vaan laiska etsimään mihin olen kommentoinut. Siis voin ihan hyvin hihhuloida täällä täysin anonyyminä jos tuo vika ei korjaannu. Rekisteröitymisen merkitys jotenkin täysin häviää tuosta siinä tilanteessa jos tämä vika jää päälle.Joo, kyllä tästä rekkautumisesta on pointti mennyt. No tietty vielä tunnistaa kuka kirjottaa, mutta ei enää pysy viestien mukana eikä perässä, niin tuntuu hankalalta käyttää.
mustasusi kirjoitti:
Joo, kyllä tästä rekkautumisesta on pointti mennyt. No tietty vielä tunnistaa kuka kirjottaa, mutta ei enää pysy viestien mukana eikä perässä, niin tuntuu hankalalta käyttää.
Ja aivan turha mitään palautettakaan laittaa ja korjauspyyntöjä. Sieltä tulee vaan, että olemme pahoillamme, jollekin korjaustiimille on välitetty viesti... Ja sitten ei ikinä kuule, että tehdäänkö asialle mitään oikeasti?
mustasusi kirjoitti:
Ja aivan turha mitään palautettakaan laittaa ja korjauspyyntöjä. Sieltä tulee vaan, että olemme pahoillamme, jollekin korjaustiimille on välitetty viesti... Ja sitten ei ikinä kuule, että tehdäänkö asialle mitään oikeasti?
Se on kyllä kurjaa, ettei saa tietää tehdäänkö ongelmalle jotain vai onko täysin ylitsepääsemätön ongelma mille ei kannata tehdä mitään.
Kannattaa varmaan mennä ikävään.
mustasusi kirjoitti:
Sielläkin vaan kaipaillaan jotain, mistä ei tiedä kuka ja ketä...
Pakkohan sitä on jotain kaivata, vaikka vaan parempaa elämää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sielläkin vaan kaipaillaan jotain, mistä ei tiedä kuka ja ketä...
21:-41
Vähänkö naurattaa....
Joskus lukaissut joitain ketjuja.
Kuvauksesi osuu. Just noin.
Mitä missä milloin....
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähänkö naurattaa....
Mitä missä milloin....
VilmaSiellä on aina joku vakio kaipaamassa. Kävisi lähes kriisipuhelimesta 🤡 ☎️.
JeroP kirjoitti:
Pakkohan sitä on jotain kaivata, vaikka vaan parempaa elämää.
Niin. Sitä voi kaivata kyllä aina. Maailmanmeno vaan on sellaista välillä, että toivottomalta tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Vähänkö naurattaa....
Mitä missä milloin....
VilmaSitten ne joilla on ihastus päällänsä pahasti, tarttuu niihin kuin oljen korteen ja kuvittelee mielessään kaikenlaista. Ikävä totuus voi paljastua vasta vuosia myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on aina joku vakio kaipaamassa. Kävisi lähes kriisipuhelimesta 🤡 ☎️.
Kriisipuhelin sinänsä mielenkiintoinen käytäntönä turha jos ei joku ole tavoitettavissa 24/7 itse en moiseen työhön ryhtys niihin soittaa niin vitusti niitä toivottomia runkkareitakin joihin on ihan turha uhrata hetkeäkään
https://youtu.be/C8fIuY0rP34?si=xaE2hKwuKSp7bsEr
Onneksi kai on niitäkin jotka heitä jaksaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kriisipuhelin sinänsä mielenkiintoinen käytäntönä turha jos ei joku ole tavoitettavissa 24/7 itse en moiseen työhön ryhtys niihin soittaa niin vitusti niitä toivottomia runkkareitakin joihin on ihan turha uhrata hetkeäkään
https://youtu.be/C8fIuY0rP34?si=xaE2hKwuKSp7bsEr
Onneksi kai on niitäkin jotka heitä jaksaaSiis on se kummallista, että melkein 24/7 sieltä voi tavoittaa jonkun.
Käy melkein aina huimaamaan, kun käyn siellä kääntymässä. On kuin voisi tarttuisi jonkun käteen ja yhtä aikaa käsiä pystyssä liian monta. Ihan kuin voisin tervehtiä häntä ja saada sivulta kärryllisen päälle sontaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis on se kummallista, että melkein 24/7 sieltä voi tavoittaa jonkun.
Käy melkein aina huimaamaan, kun käyn siellä kääntymässä. On kuin voisi tarttuisi jonkun käteen ja yhtä aikaa käsiä pystyssä liian monta. Ihan kuin voisin tervehtiä häntä ja saada sivulta kärryllisen päälle sontaa.Kaikkein eniten mua ihmetyttää sellainen ilmiö tai oikeastaan odotus, että jos joku on ihastunut johonkuhun, niin miksi ihmeessä ei uskalla kauniisti siitä kertoa.
Kuplat puhkeaisivat.
Tämähän koskee niin miehiä kuin naisia.
Ihmiset tekevät vääriä valintojakin ihastuessaan.
Onko jotenkin häpeällinen ja nolo asia, jos valinnoissaan epäonnistuu?
Ei minusta.
Elämä on elettäväksi ei haikailtavaksi.
Tekisi mieli ravistella ihmisiä.
Taustallahan on aitoja tunteita.
Toinen kuppi kahvia.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Kuollut kuin hengetön
- AnonyymiUUSI
Ei tuu paljoo oltua täällä paristakin syystä,
vaik haluaiskin niin joku ei oikein sitä suvaitse.
Muutamien kanssa kirjoitella kaipaan hitosti...
Kaipa mä kaipailen jatkossa niitä tuolla ikävässä.
Ilmoitukset tai siis niiden epäkunto oikestaan,
ei mua edes haittaa...
Anona on oikestaa ihan hyvä olla.
Toki tää mahdollistaa vaan
entistä enemmän sitä kiusaus ja huijaus meininkiä. Matkintaa/toisen esittämistä...
Mut eipä tässä enää oo mitään välejä
mitä saisivat tuhottua.
Ja mukamas ei ole s24 kiusaamista,
vainoa, vedätyksiä, ja muuta sellasta mukavaa.
Tv. pieninainen
Ps 🤗😉🌬
Onneksi on musiikkia maailmassa ❤
Samallavoi kaipaillessa rentoutua ja unelmoida taivaallisen musan kera ❤- AnonyymiUUSI
Datingissä olen jutellut nätin 28-vuotiaan naisen kanssa ja sekin on saanut minua vähentämään täällä käymistä 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Datingissä olen jutellut nätin 28-vuotiaan naisen kanssa ja sekin on saanut minua vähentämään täällä käymistä 🥰
Eikös hän ole jo 67-vuotias?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän ole jo 67-vuotias?
Ei ole Irma, jonka kanssa olen jutellut! Lopeta toi sairas pila!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Irma, jonka kanssa olen jutellut! Lopeta toi sairas pila!
S ei ätmiä huoli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S ei ätmiä huoli
Mä en oo ätmi, usko jo! Sä et tiedä musta mitään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S ei ätmiä huoli
Mä vedän sun kurkkus auki, ätmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S ei ätmiä huoli
Totuus on, että sinä olet ainoa ätmi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S ei ätmiä huoli
Ei mun tartte sun puheista välittää, ätmi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu sulle.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä olen naisen löytänyt mutta en siitä huutele kylillä.
- AnonyymiUUSI
Joo ei kannata.
Ketähän meitä tänne oikeestaan sitten enää jää?
- AnonyymiUUSI
Jos ei ketään jää, koko palsta on turha.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ketään jää, koko palsta on turha.
Aina tänne joku tulee ihmettelemään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, uusia tulee. Minusta se, jos joku tykkää datingissä ja itse aloittaa juttelun, se herättää ainakin toivoa. Olen siis saanut todisteen, että väitteet minusta ovat pelkkää valhetta, vaikka itse olen tiennyt sen koko ajan.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, uusia tulee. Minusta se, jos joku tykkää datingissä ja itse aloittaa juttelun, se herättää ainakin toivoa. Olen siis saanut todisteen, että väitteet minusta ovat pelkkää valhetta, vaikka itse olen tiennyt sen koko ajan.
Kannattaa varmistua, ettei ole joku valeprofiilikyseessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todiste on se jos pääset seurustelemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todiste on se jos pääset seurustelemaan.
Kyllä vielä pääsenkin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vielä pääsenkin!
Hih 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hih 🤭
Se on totuus, sun on ihan turha nauraa! Hän tykkää minusta etkä sinä voi asialle mitään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hih 🤭
Mä lyön sua puukolla selkään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hih 🤭
Sun puheista mun ei tartte välittää. Miltä tuntuu, kun musta joku tykkää ja susta ei kukaan? Ei varmaan kivalta, mutta se on sun kohdalla raaka totuus. Naurat vain, koska yrität peittää katkeruutesi, mutta valitettavasti ei onnistu.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tutkin dating osumani Facebook profiilia ja siinä luki, missä on opiskellut. Lisäksi seuraamme toisiamme nyt Instagramissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hih 🤭
Sä et tiedä mitään! Oot vain katkera ätmi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jankutitko samalla tavalla kuin palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä aiokaan jankuttaa, floodaaja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä aiokaan jankuttaa, floodaaja!
Mihinkä tiikeri raidoistaan pääsisi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä tiikeri raidoistaan pääsisi
Se koskee vain ja ainostaan sua.
- AnonyymiUUSI
Kenties siksi että ehkä joidenkin kohdalla tästä psykiatrisesta avohoidosta on ollut apuakin
https://youtu.be/RL3ZIqU3K8I?si=Q-KrX0on2ODVCnWz
Sen opin jo kauan sitten miksi kirjoituksiani joku haluaa poistaa poistattaa täältä siihenkin on monia syitä mu tämä ei ole minulle ainoa kanava olla yhteydessä ihmisiin - AnonyymiUUSI
Mua kiusataan, vaikka 28-vuotias nainen on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Ette tietenkään voi sietää ajatusta, että olisin onnellinen, koska itse olette jääneet sinkuiksi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No nauti siitä naisesta, äläkä välitä muista ja muiden mielipiteistä.
Juu en välitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385465Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,372802Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2061821Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621512Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1421465Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi281366- 1871212
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2821057Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24973- 200862