Muinainen planeetta Marsin ja Maan välissä

Anonyymi-ap

Siellä asuivat Kiinalaiset ja Japanilaiset jotka pakenivat maahan.

Tämä on Suomalaisen tähtitieteilijän kirjasta.

Ja miksi ei olisi. Nyt Marsin ja Maan välissä on muistona siitä asteroidivyöhyke.

10

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko mahdollisesti Marsin ja Jupiterin välillä? Maa on aika lähellä Marsia eikä se taida olla kovin suotuisaa asteroidivyön kannalta.

• Anonyymi

Marsin ja Jupiterin välissä on se asteroidivyöhyke ja siitä on se salaliittoteoria että se olisi ollut planeetta joskus.

• Anonyymi

Meiltä kysytään, Mikä on Kiova-coctail?
        Me vastaamme: Otetaan lasi ja kaadetaan siihen puolet vettä ja puolet sinolia.
        Juodaan puolet. Täytetään lasi sinolilla. Juodaan puolet. Näin jatketaan kunnes aivoissa sanoo piip piip piip. Että olet yhtä sekaisin kuin Zelenskyi ja tunnet itsesi Diktaattoriksia tai jopa mailman Keisariksi.

T. Pyllymajan vinkkinurkka.

Purra lähettää rahasi Ukrainaan!

• Anonyymi

Siellä on UFOJA!

• Anonyymi

Phaedon, Mutta kai Marssin ja Jupiterin välissä!

• Anonyymi

Siihen väliin kuuluu majoneesia!

Ole nyt huoleti. Zelenski lähtee pian Ukrainasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei vaan Marsin ja Maan välissä:

Kiinalaiset ja japanilaiset ja muut vinosilmät on puolestaan tulleet toiselta planeetalta. Sellaiselta planeetalta, joka oli maan ja Marsin välissä, joka räjähti ja josta on enää jäljellä vain asteroidivyöhyke."

Näin sanoi mestari ja johtaja Siitoin, lukekaa hänen tähtitieteellisiä teoksiaan

• Anonyymi

Ja taas kerran unohtuivat aloittajalta ne lähdetiedot, kirjan nimi jne?

• Anonyymi

Tämä on keskustelupalsta missä ei tarvitse mitään lähdetietoja, mutta koska et osaa ilmeisesti käyttää edes googlehakua niin tässä on..

Hesiodos Foinixin teoksessa Yhteys ufoihin ja henkimaailmaan asia selitetään tähtitieteellisesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe