Olin tehnyt sen virheen, että laitoin kertakäyttö lautasen mikroaaltouuniin leivän kanssa, ja ei mennyt kauaa kunnes huomasin paksua savua olevan mikrossa. Äkkiä sitten vein mikron parvekkeelle ja siellä ollut nyt melkein viikon.
Ei enää haise ja nyt aloin mikron pelastus operaatioon, savu oli todellakin vahvan hajuista tapahtuma hetkellä ja muutaman kaapin päälle mikron paikan kohdalta oli ilmestynyt pieni kerros vähän niinkuin pölyä, mutta ruskean/hieman oranssin värinen kerros.
Tämä haisi samalta kuin savu. Sain tasot pyyhittyä hyvin sitruunalla ja ruokasoodalla ja normaalilla pesunesteellä ja ei enää haise millekään. Samaa "pölyä" oli mikrossa ja mietin että tietääkö joku, voiko mikroa enää käyttää? Kyseessä uusi mikro joka hieman harmittaa. Voiko olla että mikron sisälle olisi pinttynyt joku toksinen kerros ja olisi vaarallista käyttää ruuan lämmittämiseen? Osaako joku tietävä sanoa. Kiitos! :)
Mikroaaltouunissa savua
Anonyymi-ap
1
545
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinne mitään pinty kun tuuletin puhaltaa pois. Samsungissa itsepuhdistuva pinta niin ei ole kertynyt edes rasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184093Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573575
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest382975Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332113UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960