Palsta rikki edelleen.

Ihan tyhmää. Kokonaisvaltaisesti.

79

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvinhän tää toimii?

xLiner

• Niin anolle.. 🙄

En mä osaa plärätä noita ketjuja. Vellikello ei toimi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin anolle.. 🙄

En mä osaa plärätä noita ketjuja. Vellikello ei toimi.

Meillä anoilla on helppoa jättää mennyt taakse 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä anoilla on helppoa jättää mennyt taakse 😄

xLiner

Mulla meni pasmat sekaisi tuon oman aloitukseni kanssa. Ei pysy kärryillä ilman vellikelloa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mulla meni pasmat sekaisi tuon oman aloitukseni kanssa. Ei pysy kärryillä ilman vellikelloa.

Ei kai kukaan loukkaannu vaikket kaikille vastaisikaan. Älä ressaa 🙂

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kukaan loukkaannu vaikket kaikille vastaisikaan. Älä ressaa 🙂

xLiner

En mä ressaa.. jää vaan hyvät kommentit välistä...
        Ja se on niin iso harmitus, ettet uskokaan. 😁

• Anonyymi

Etkö ylety näppikselle?

• Anonyymi

😄😄😄😄😄 Pikkupirpana on kuinka pieni

• En. Pitää varvistella.

• Anonyymi

Pirpana ei näe näyttöä, kun on uusi pöytä?

>simiti<

• Juu ja niin iso nenä, ettei sen takaa näe mitään. 🤣

• Anonyymi

😄😄😄😄😄😄😄😄

• Kiva nähdä sua täällä😊

Vellikello on niin kiva🤪 Pientä laiskuutta siis olen havainnut itsessäni… Eli nyt voi vaan lähinnä roiskasta kommentin ja jättää sen lojumaan… jos ei muista mihin kommentoi.

• Tässä ollut aikasta paljon elämää välissä ja hitokseltaan töitä. Ei ole saanut aikaiseksi palstailla.

Olet muuten käynyt ajatuksissani muutamaan otteeseen. Onko kaikki ok?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Tässä ollut aikasta paljon elämää välissä ja hitokseltaan töitä. Ei ole saanut aikaiseksi palstailla.

Olet muuten käynyt ajatuksissani muutamaan otteeseen. Onko kaikki ok?

Tästä sentään sain ilmoituksen😄

On kaikki ok. Oliskos sulla tulevana viikonloppuna vapaata?🤔

• Haaveilija39 kirjoitti:

Tästä sentään sain ilmoituksen😄

On kaikki ok. Oliskos sulla tulevana viikonloppuna vapaata?🤔

Olen kaksi seuraavaa viikonloppua kiinni.. mutta loma viikolla kymmenen. Voisin päiväseltään piipahtaa.. jos sulle sopii?
        Jonakin päivänä silloin.
        5.3. on sovittua menoa mutta muuten on vielä auki.

Olen kaksi seuraavaa viikonloppua kiinni.. mutta loma viikolla kymmenen. Voisin päiväseltään piipahtaa.. jos sulle sopii?
        Jonakin päivänä silloin.
        5.3. on sovittua menoa mutta muuten on vielä auki.

Juu, tuo kuulostaa hyvältä🙌🏻 Ei ole vielä mitään ohjelmaa juuri siksi viikoksi.

• Anonyymi

Mistä tämä on rikki?

(reps)

• No ei ainakaan sun kommenteista. 😁
        Hyvä et oot back.

• Anonyymi

Olisikohan sun omassa asenteessa jokin vinoutuma, jota ruokit täällä harva se päivä.
      Sukua ätmi-jamkulle?
      Vilma

• Ehei tuo ole vielä loukkaus, kertonee vain Vilma-tädin omista asenne vamm.. vaikeuksistaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ehei tuo ole vielä loukkaus, kertonee vain Vilma-tädin omista asenne vamm.. vaikeuksistaan.

Eikö ole jännää, kun täällä käyt moitiskelemassa ja teet samankaltaisia aloituksia ja hyökkäyksiä alat muistuttaa....
        Kun sinua osoittaa hyökkäät ja akat häiriköimään.
        Mikä on ongelmasi.
        Vilma
        Minä osoitan sormella sinua. Sinä olet rikkoja. Ymmärrätkö? Auts.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole jännää, kun täällä käyt moitiskelemassa ja teet samankaltaisia aloituksia ja hyökkäyksiä alat muistuttaa....
        Kun sinua osoittaa hyökkäät ja akat häiriköimään.
        Mikä on ongelmasi.
        Vilma
        Minä osoitan sormella sinua. Sinä olet rikkoja. Ymmärrätkö? Auts.

Vilmalla on _taas_ ollut huono ilta 😅

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilmalla on _taas_ ollut huono ilta 😅

xLiner

6:03
        Ehei mitään huonoa.
        Mutta joillain on huono ihmistuntemus.
        En minä sille mitään voi?
        Joko kerho on koossa?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

6:03
        Ehei mitään huonoa.
        Mutta joillain on huono ihmistuntemus.
        En minä sille mitään voi?
        Joko kerho on koossa?
        Vilma

Ihan yhtä väärinkäsitystä.?. 🤷🏻‍♀️ Vaikuttaa näin sivullisesta, että Wilman on vaan vaikea hyväksyä, että tämä on aika tiivis yhteisö ja monet ”tuntevat” toisensa monen vuoden takaa. Kaivaa siis ihan selvästi verta nänästään. Mikä on mielestäni hyvin ikävää. 😕 Muuten ihan hauska höpöttäjä. Ei täällä pidä ottaa, niin henkilökohtaisesti yhtään mitään.. 😉 Itseäni siis ainakin ketuttaa, että tämä palsta ei toimi juuri tällä hetkellä rekatuille samalla tavalla kuin ennen.

• Anonyymi

Mä en oo mikään ätmi!

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ihan yhtä väärinkäsitystä.?. 🤷🏻‍♀️ Vaikuttaa näin sivullisesta, että Wilman on vaan vaikea hyväksyä, että tämä on aika tiivis yhteisö ja monet ”tuntevat” toisensa monen vuoden takaa. Kaivaa siis ihan selvästi verta nänästään. Mikä on mielestäni hyvin ikävää. 😕 Muuten ihan hauska höpöttäjä. Ei täällä pidä ottaa, niin henkilökohtaisesti yhtään mitään.. 😉 Itseäni siis ainakin ketuttaa, että tämä palsta ei toimi juuri tällä hetkellä rekatuille samalla tavalla kuin ennen.

9:47
        Et näköjään osaa lukea rivien välistä.
        Eikös ole hieman lapsellista osoittaa solidaarisuutta 'tutulle', vaikka hän on hyvin ärsyyntynyt muissa ketjuissa eikä h ä n käyttäydy hyvin.
        Minulla ei ole mitään rekkautujen historiaa eikä hirveästi kiinnosta.
        En kaiva mitään nenästä vaan tuon kantani selväksi sopii se 'kerholle' tai ei.
        Korostan edelleen, että olen asia-edellä ajatteleva ja toimiva välillä huvitteleva.
        Inhoan itsekorostusta yli kaiken ha tulen jatkossakin siitä kertomaan.
        Vilma
        Kaatakaa ihan itsellenne. Teillä menee hirveästi aikaa muiden arviointiin eikä niinkään asioihin. Blondeja? Tuollainen asennehan ei paljasta, tiedättekö mistään mitään vai oletteko ilkeitä, vanhentuneita ikävästi.
        Ennen ja ennen ja ennen. Oih.

• Anonyymi kirjoitti:

9:47
        Et näköjään osaa lukea rivien välistä.
        Eikös ole hieman lapsellista osoittaa solidaarisuutta 'tutulle', vaikka hän on hyvin ärsyyntynyt muissa ketjuissa eikä h ä n käyttäydy hyvin.
        Minulla ei ole mitään rekkautujen historiaa eikä hirveästi kiinnosta.
        En kaiva mitään nenästä vaan tuon kantani selväksi sopii se 'kerholle' tai ei.
        Korostan edelleen, että olen asia-edellä ajatteleva ja toimiva välillä huvitteleva.
        Inhoan itsekorostusta yli kaiken ha tulen jatkossakin siitä kertomaan.
        Vilma
        Kaatakaa ihan itsellenne. Teillä menee hirveästi aikaa muiden arviointiin eikä niinkään asioihin. Blondeja? Tuollainen asennehan ei paljasta, tiedättekö mistään mitään vai oletteko ilkeitä, vanhentuneita ikävästi.
        Ennen ja ennen ja ennen. Oih.

Siis mitä väliä tietääkö täällä yhtään ketään mitään😁 Kyllä tämä on enemmänkin harrastus palsta. 🤪Eikä sinun täydy olla samanlainen pohtija kuin moni muu täällä on. Ainakin itse vähän väkisinkin tulee pohdittua kanssa kirjoittajista edes jotain.

Ole vaan juuri tuollainen oma itsesi. Kyllä tänne mahtuu.😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis mitä väliä tietääkö täällä yhtään ketään mitään😁 Kyllä tämä on enemmänkin harrastus palsta. 🤪Eikä sinun täydy olla samanlainen pohtija kuin moni muu täällä on. Ainakin itse vähän väkisinkin tulee pohdittua kanssa kirjoittajista edes jotain.

Kuulepas. Ethän sinä m ä ä r ä ä yhtään mitään. Ole vain plaap plaap....
        Mukava höpöttäjä....
        Kylläpä sanavalinnat ovat laskelmoidun ilkeitä ja niiden välistä tulee taas tuo itsekorostus.
        Vilma

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tämä hahmosi haaveilija39 taisi saada myöskin gubbe aikoinaan roskasakilta huomiota

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Voi gubbeparka kun sulla ei ole mitään muuta elämää kuin höpöttää näistä fiktiivisistä henkilöistä itseksesi. Sulla on satavarmasti oikeasti skitsofrenia, mikä ei itsessään tee kenestäkään pahaa, mutta kun sulla tuota oireistoa riittää ja voimakasta antipatiaa naisia kohtaan, minkä pitäisi olla normaaliälyiselle täysin selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi gubbeparka kun sulla ei ole mitään muuta elämää kuin höpöttää näistä fiktiivisistä henkilöistä itseksesi. Sulla on satavarmasti oikeasti skitsofrenia, mikä ei itsessään tee kenestäkään pahaa, mutta kun sulla tuota oireistoa riittää ja voimakasta antipatiaa naisia kohtaan, minkä pitäisi olla normaaliälyiselle täysin selvää.

😂 luepa tuo sama itsellesi peilin ääressä, kuuntele ja katso. Lopuksi nyökkää peilikuvallesi ymmärtävästi ja sano ääneen "kyllä"

• Minun vellikello aloittaa laskemisen numerosta 8. Sitten 9 on 1 ja niin edelleen.

• Anonyymi

Istuitko palstan päälle ja se räsähti rikki?

• Anonyymi kirjoitti:

Istuitko palstan päälle ja se räsähti rikki?

Minun pienen persaukseni allako?

• Kuulostaa tosi harmilliselta. Mitähän on tapahtunut?

• Anonyymi

Mjaa

Jos pitää pienen tauon palavassa halussaan olla mediapersoona, niin on yllätys se että toimintaympäristö ei ole muuttunut miksikään, kun jälleen palaat rikospaikalle.

Olen vahvasti sitä mieltä, että kompleksiset ajatelmamme ajan ja paikan suhteen ovat esimerkillisen hölmöjä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Jos pitää pienen tauon palavassa halussaan olla mediapersoona, niin on yllätys se että toimintaympäristö ei ole muuttunut miksikään, kun jälleen palaat rikospaikalle.

Olen vahvasti sitä mieltä, että kompleksiset ajatelmamme ajan ja paikan suhteen ovat esimerkillisen hölmöjä.

(hihitystä)

Esimerkki

Kun tapaan ystävän, jota en ole nähnyt vuosiin, aloitan siitä mihin jäin.

Toimii

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkki

Kun tapaan ystävän, jota en ole nähnyt vuosiin, aloitan siitä mihin jäin.

Toimii

(hirn)

Ah! Olen ainakin unohtanut, kuinka Sinun kanssasi keskustellaan. Jos koskaan edes osasin... 🤔 Tuntuu koko ajan siltä, että minä puhun aidasta ja sinun aidan seipääsi leijailee jossakin sfääreissä.. - Tyhmä minä. 😄

Mutta niin.., minulla on rakas ystävä, jonka kanssa olemme olleet läheiset 13-vuotiaista saakka. Tarkkaan ottaen kaksi päivää sen jälkeen, kun täytimme 13 vuotta. - Korona-aikaan hän työskenteli sellaisissa tehtävissä, että meillä ei ollut pitkiin aikoihin yhteyttä. Välillä useisiin kuukausiin tai jopa vuoteen. - Minusta on todella ihanaa se, että nyt yhteys on taas palannut ja todellakin jatkoimme ihan siitä mihin ennen jäimme. Ihan ilman mitään vierauden tunnetta.

Mutta tämä palsta? Jos ainoa ongelma on se, että ihmiset muuttuvat, kirjoittajat vaihtuvat ja aiheet pysyvät samoina, niin siinä ei ole mitään uutta auringon alla. 😁

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ah! Olen ainakin unohtanut, kuinka Sinun kanssasi keskustellaan. Jos koskaan edes osasin... 🤔 Tuntuu koko ajan siltä, että minä puhun aidasta ja sinun aidan seipääsi leijailee jossakin sfääreissä.. - Tyhmä minä. 😄

Mutta niin.., minulla on rakas ystävä, jonka kanssa olemme olleet läheiset 13-vuotiaista saakka. Tarkkaan ottaen kaksi päivää sen jälkeen, kun täytimme 13 vuotta. - Korona-aikaan hän työskenteli sellaisissa tehtävissä, että meillä ei ollut pitkiin aikoihin yhteyttä. Välillä useisiin kuukausiin tai jopa vuoteen. - Minusta on todella ihanaa se, että nyt yhteys on taas palannut ja todellakin jatkoimme ihan siitä mihin ennen jäimme. Ihan ilman mitään vierauden tunnetta.

Mutta tämä palsta? Jos ainoa ongelma on se, että ihmiset muuttuvat, kirjoittajat vaihtuvat ja aiheet pysyvät samoina, niin siinä ei ole mitään uutta auringon alla. 😁

Putinin ja Muskin botit häiriköivät.

• Xena-183 kirjoitti:

Eikun nyt vasta hokasin. Siis eikö tosiaan tuolla profiilissa näy mikään omat kommenttini eivätkä toisten vastauksetkaan sen jälkeen, kun olet ne kerran lukenut? 😳

Onpas typerää.. 😒

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Oliko gubbe tämä Xena sinun voimaannutushahmo? Muistan ajan kun joku yksinkertainen kirppu oli juuri tästä hahmosta tulessa

• Niin on. Ei tätä näköjään enää osata korjatakaan. Nyt ei näy enää historiassa omat ketjutkaan. Viimeisin joka näkyy on 5. päivä. Ei ole keskustelujen seuraaminen enää helppoa eikä vaivatonta. Moni juttu jää vastaamatta ihan sillä, kun ei tiedä kenenkään kommentoineenkaan mitään, ellei vahingossa huomaa. Kai lykkäävät tämän koko sivuston kohta romukoppaan.

• Anonyymi

Mun puolesta koko Suomi24 sais loppua.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Miksi se olis sun mielestä hyvä sitten?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jaa. Miksi se olis sun mielestä hyvä sitten?

Ei tää oo hyvä sivu kellekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tää oo hyvä sivu kellekään.

Täällä on ihmeen paljon ihmisiä siihen nähden.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täällä on ihmeen paljon ihmisiä siihen nähden.

Oikeastaan tosi vähän jos tuijotetaan kokonaisuutta, eikä ihme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä tästä täysin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä tästä täysin

Te voitte itse lopettaa täällä käynnin.

• Anonyymi

Itse taas koen helpottavana, ettei enää ole rakattu. Ei tarvitse reagoida kaikkiin mutinoihin. Helposti vellikellosta vaan luki kaiken ja reagoi. Nyt voi ihan hyvillä mielin unohtaa osan kokonaan.

Jasu

• Anonyymi

No ei tosiaan vellikello stressaa nykyisin mitenkään, toimii miten sattuu jos toimii ja vielä kun sattuisi muutenkin sellainen ihme täällä että juttua syntyisi 😁

• Anonyymi

Sinähän palstagubbe suorastaan rakastat feiluttaa ihmisiä näillä rekatuilla profiileillas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän palstagubbe suorastaan rakastat feiluttaa ihmisiä näillä rekatuilla profiileillas

...menettelee :D
        terveisin multinikkimies

• Anonyymi

Mä heivasin viikoiks koko palstan. Poistin rekkauksen ja mietin, että tää on nähty.

Vielä joku pisti kurkkaamaan, kun ei oo oikein muuta just nyt.

Ei tää palsta oo rikki. Joo, voi jotkut systeemit vellikellossa olla tms. Mutta ei ne mua ois haitanneet.

Mä en kuulu tälläselle sivustolle enää. En halua olla joku vaan, vaan haluun olla minä. Minä itse ja näyttää naamani, vastata sanomisistani ja niin poispäin.

Jos haluaa suoraselkäisyyttä muilta, ole suoraselkäinen itsekin.

Ei mulla muuta. Morjentes. 🙂

• Miks noin vihanen? Mitä pahaa me ollaan tehty?

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Miks noin vihanen? Mitä pahaa me ollaan tehty?

Miten noin ymmärrät?

Haluan olla joku jossain joka on oikeasti joku...en anonyymi nobody täällä. Ihan kuin nyt ja tässä...

Tarvitsen selkärankani, minuuteni.

Mutta se ei tule olemaan täällä. Täällä tulisin olemaan jalkamatto, sylkykuppi, oksennuspönttö...

En voi täällä vaatia mitään keneltäkään, mihin itse suostun... muualla se vaaditaan kaikilta. 🙂

Siksi menen sinne.

• Itse totesin Suomi24.n vioittuneen 19.1.2025 ja lähetin palautetta suoraan Suomi24:lle 27.1.2025.

Eipä taida ketään kiinnostaa, kun ongelma ei koske anomuumeja...

• Anonyymi

Pyh. Kerran ei ollut pallsta rikki. En muista kenen kanssa, mutta kirjoittelimme niin pitkän viestiketjun chatissa, että joku huusi lopettakaa jo.

>simiti<

• Anonyymi

Minun aloituksistani tällä palstalla kaikki poistuvat, mutta ei muualla.

• Palsta menee rikki, kun kaikki hyväntahtoiset kirjoittelijat ajetaan muualle.

• Tässä komppaan sinua jossakin määrin. Toki saa olla sitä mieötä mitä mistäkin on, mutta onko pakko purkaa angstiaan muiden niskaan..?
        Jos ei jostakusta tykkää, se on ihan ok, mutta täytyykö se julistaa ja yrittää päteä? Ilmeisesti.

Täällä oli todella hyvä fiilinki jossakin vaiheessa ja kivoja keskusteluja eri ihmisten kesken. Nyt ei ole. Tulee melkein paskan maku suuhun kun tänne tulee. Melkein.

Täällä on todella erilaista ja hyvää porukkaa. Siitä minä tykkään. Erilaisuuksista ja kannanotoista asioihin eri kanteilta. Palstan parasta antia.

Nyt tästä on tullut jonkinlainen sairas versio koulun ala-asteesta, jossa tytöt puukottavat selkään ja pojat työntää toisen päätä pyttyyn.

No.. on täällä viksujakin. Siksi jaksan piipahdella täällä toisinaan.

Tässä komppaan sinua jossakin määrin. Toki saa olla sitä mieötä mitä mistäkin on, mutta onko pakko purkaa angstiaan muiden niskaan..?
        Jos ei jostakusta tykkää, se on ihan ok, mutta täytyykö se julistaa ja yrittää päteä? Ilmeisesti.

Täällä oli todella hyvä fiilinki jossakin vaiheessa ja kivoja keskusteluja eri ihmisten kesken. Nyt ei ole. Tulee melkein paskan maku suuhun kun tänne tulee. Melkein.

Täällä on todella erilaista ja hyvää porukkaa. Siitä minä tykkään. Erilaisuuksista ja kannanotoista asioihin eri kanteilta. Palstan parasta antia.

Nyt tästä on tullut jonkinlainen sairas versio koulun ala-asteesta, jossa tytöt puukottavat selkään ja pojat työntää toisen päätä pyttyyn.

Hyvin muotoiltu.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tässä komppaan sinua jossakin määrin. Toki saa olla sitä mieötä mitä mistäkin on, mutta onko pakko purkaa angstiaan muiden niskaan..?

17:08
        Itsehän PP mariset useissa ketjuissa.
        S i n ä olet turhautunein ja tyytymättömin.
        Lopeta jo.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:08
        Itsehän PP mariset useissa ketjuissa.
        S i n ä olet turhautunein ja tyytymättömin.
        Lopeta jo.
        Vilma

Taas on Vilmalla ollut huono ilta.

Kannattaiskohan pitää sivut kiinni iltaisin, niin ei tulis noita ylilyöntejä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas on Vilmalla ollut huono ilta.

Kannattaiskohan pitää sivut kiinni iltaisin, niin ei tulis noita ylilyöntejä.

xLiner

Nämä sinun feikkidraamat on gubbe todella uskottavia ja miljöö elää

• Anonyymi

En ole paljon enää tänne kirjoitellut.

• Tiistai on täällä aina ollu tylsä päivä. Ei oikeen saa kehenkään yhteyttä. Tiistait kannattaa tehdä jotain muuta, vaikka siivota. Viikonloppukin on vielä toivottoman kaukana. Tiistai on oikeesti pahempi kuin maanantai.

• Anonyymi

Jotkut palstat ovat yleensä rauhallisia.

• Nyt vellikelloni toimii siten, että en saa poistettua viestiä. En pääse lukemaankaan sitä, sillä ilmeisesti se ketju on mennyt poistoon.

Hyvin toimii siis.. NOT!

• Mulla on sama. Pari viestiä jääny kelloon kummittelemaan, poistetuista aloituksista. Ei tälle varmaan enää kukaan tee mitään. Ihme että toimii ollenkaan. 😅

• mustasusi kirjoitti:

Mulla on sama. Pari viestiä jääny kelloon kummittelemaan, poistetuista aloituksista. Ei tälle varmaan enää kukaan tee mitään. Ihme että toimii ollenkaan. 😅

Kyllä noita ilmoja nyt tulee vellikelloon mutta just hokasin sen, että kun ketjun kommenttiin tulee alakommentteja ne näkyvät määrinä vellikellossa ja kun avaat yhden viestin, ne muutkin häipyy kuin köntsänä.

Eli yrittääkö ylläpito ajaa uudistusta että alakommentit voisi lukea kerrallaan, eikä tarvitsisi jokaista avata yksitellen..?
        Ei vaan skulaa oikein vielä.
        Tämä sinun kommenttisi ei ollut alakommentti ja silti se katosi kun avasin vellikellosta toisen kommentin alakommentteineen.

Oikeastaan se olisi EHKÄ aila hyvä uudistus jos se toimisi.

Ja jäin kaipaamaan niitä vihreitä uusi kylttejä, joilla oli helppo seurata ketjuun tulleita uusia viestejä.

• Mulla on palautunut toi kuva tonne sivun yläreunaan. Oli se varmaan vuoden poissa. Siinä oli välillä anonyymi ja välillä vaan sellanen kansiomerkki.

• Juu. Sama oli mulla aikasta pitkään, ettei profiilikuva näkynyt.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Sama oli mulla aikasta pitkään, ettei profiilikuva näkynyt.

Käytätkö gubbe näissä humpuukiprofiileissasi luonnollisten henkilöiden kuvia? Näitä porn hubista imuroituja mainosbannereita ei lasketa, sillä kuva on jaettu jostain lahden takaa. Kaikkea ne äijät on valmiita uskomaan kun vähän pintaa näkyy kyykkykuvassa tms. Hymähdys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö gubbe näissä humpuukiprofiileissasi luonnollisten henkilöiden kuvia? Näitä porn hubista imuroituja mainosbannereita ei lasketa, sillä kuva on jaettu jostain lahden takaa. Kaikkea ne äijät on valmiita uskomaan kun vähän pintaa näkyy kyykkykuvassa tms. Hymähdys.

Tuo väriä harmaaseen elämään nääs jonnekin tuppukylään etenkin, kenties

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo väriä harmaaseen elämään nääs jonnekin tuppukylään etenkin, kenties

Onko se sitten ihme, että jotkut naiset tai rikollisorganisatiot (en jaksa selittää selittää enää romanssihuijausten maailmaa auki innokkaille epeliä leikiville) osaavat tai ovat osanneet käyttää tätä ns akilleenkantapäätä myös hyödykseen sun muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida olla mielen tasapainoa kuvastava kuvio mitenkään tuttu siellä, eihän? :D

• Anonyymi

harri taavetinpoika -ihmisiä siiskin harley davisoan, voi olukwe liiviaaä wrrä: Layjaab Lusiferit..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3303
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2242
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1675
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1624
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1570
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1438
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1398
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1371
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      37
      1343
    Aihe