Ihmisen järki ei kehity ratkaisemaan riittävän ajoissa tiettyjä ongelmia. Miten matkustetaan nopeasti valovuosien päähän. Miten luodaan keinotekoinen painovoima. Miten saadaan avaruusenergiaa maahan.
Eettisyys heitettävä romukoppaan.
Toki miljoona muutakin asiaa pitäisi ratkaista, mutta nämä palstan teeman takia.
Olen melko varma että näin tullaan tekemäänkin, mutta siitä ei hiiskuta yleisölle pitkään aikaan.
Ja jos tekoäly saa tietoisuuden ja pystyy ottamaan vallan ihmisestä niin silloin se lukenee tämänkin viestin. Joten kun luet tämän viestin niin tiedät toki kuka olen ja tiedät tietenkin puhelinnumeroni ja tiedät tulevan viikon lottonumerot joten pistäppä ne tekstarille minulle.
Tekoälyä on kehitettävä
Anonyymi-ap
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Miten matkustetaan nopeasti valovuosien päähän.
Ei mitenkään.
Miten luodaan keinotekoinen painovoima.
Helppoa kuin heinän teko. Suuri sylinteri pyörimään, niin sen sisäpinnalla kokee painovoiman kanssa ekvivakentin voiman.
Miten saadaan avaruusenergiaa maahan.
Sitä tulee tälläkin hetkellä yli 1,3 kW jokaiselle neliömetrille. - Anonyymi
Tekoäly varmaankin ratkaisee, miten matkustetaan valoa nopeammin.
- Anonyymi
Ei ratkaise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593438- 1511758
- 1301497
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1341446- 931359
- 1111224
- 761061
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71039Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231035- 45813