Jovain,kläpit hurjastelevat samalla reitillä missä myös hiihtäjät hiihtävät,kotoa pitäisi saada kurinpalautusta tai vähintäänkin ohjeita omille kullannupuille että ottaisivat huomioon myös muut reitinkäyttäjät,muutenhan siitä rapsahtaa pienoinen menoerä vanhemmille,joopati joo,..eikä ihan pienoinen olekhan
Kelkkailu lipesi sivuraiteille
14
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Onkhan se vanhempien malliesimerkki mennny liika lujasti sinne pikkupäähän
- Anonyymi
Sosiaalisessa mediassa kaikilla kelkkavideot kuvattu muualla kun virallisella reitillä.
Sieltähän se malli tulee että ei tarvitse välittää. Vaarojen/tuntureiden kylkiä revitellään ylös, jänkillä/taimikoissa pyöritellään kylkimöyryä. Eipä siinä enää hiihtoladut paljoa merkitse.
Sakkoja vain kaikille jotka väärää toimintaa kuvaavat nettiin.
Poliisillahan on se nettipoliisi.- Anonyymi
No niinhän se on mutta kun reitillä kulkee muitakin ihmisiä ja se on turvallisuuskysymys,
hiihtäen tuskin törmää muihin mutta kelkalla tulee pahaa jälkeä,se on se malli ja vauhdin huuma, kuvitelma että näin sitä ajetaan kun pappakin painaa kaasua,näin pienet perässä....
, - Anonyymi
Porotöille iso harmi reittien ulkopuolella kelkkailijat. Aina kun näkee asiattomia kulkijoita ja saa rekisterin ylös niin ilmotusta poliisille tai erävalvontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porotöille iso harmi reittien ulkopuolella kelkkailijat. Aina kun näkee asiattomia kulkijoita ja saa rekisterin ylös niin ilmotusta poliisille tai erävalvontaan.
Registderi ottajilta voip hampaat tippuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Registderi ottajilta voip hampaat tippuu
Kato kun tekee poliisien kanssa yhteistyötä,olen käräyttänyt jo 8 kelkkailijaa.Ei kannatte olla ylimielinen,ei sitä kelkkailla ajella missä huvittaa.Käräytän rankasti jos aihetta.Rekkarit vaan ylös minä en pelkää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato kun tekee poliisien kanssa yhteistyötä,olen käräyttänyt jo 8 kelkkailijaa.Ei kannatte olla ylimielinen,ei sitä kelkkailla ajella missä huvittaa.Käräytän rankasti jos aihetta.Rekkarit vaan ylös minä en pelkää mitään.
Samaa mieltä. Nämä ounastunturin kelvottomat "poromiehet" ei näköjään osaa ku latua pitkin tunturiin. Ei mitään oikeutta turmella juuri tehtyjä baanoja, kun ei porojakaan moneen kilometriin. Rekkari ylös ja lasku perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattottaan ku kohdataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Nämä ounastunturin kelvottomat "poromiehet" ei näköjään osaa ku latua pitkin tunturiin. Ei mitään oikeutta turmella juuri tehtyjä baanoja, kun ei porojakaan moneen kilometriin. Rekkari ylös ja lasku perään.
Eivätkä taatusti selvinpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä otat ylös jos ei ole rekisterissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä otat ylös jos ei ole rekisterissä..
Keinot on monet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet just niitä, joilla ei ole omassa elämässä mitään sisältöä, niin häävyt kytätä mitä muut tekee ja kajehit niitä jotka liikkuvat ja joilla sitä tekemistä piisaa. Niillä rällääjillä on varmasti enemmän omia maita ko sulla. Soittele sie vain poka poliisille, hommahan son seki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet just niitä, joilla ei ole omassa elämässä mitään sisältöä, niin häävyt kytätä mitä muut tekee ja kajehit niitä jotka liikkuvat ja joilla sitä tekemistä piisaa. Niillä rällääjillä on varmasti enemmän omia maita ko sulla. Soittele sie vain poka poliisille, hommahan son seki.
Erehdyt pahemman kerran,sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Tänään EI OLE karkkipäivä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881