No ei tosiaan no te lähinnä
Ärsyttääkö mikään
12
287
Vastaukset
- Anonyymi
Päänsärky vähän ärsyttää.
Joku mua kyttää.
Se on siili, joka silliä syö.- Anonyymi
Eilen tuli joku ihme juttu. Näin asiat kahtena.
- Anonyymi
Joskus ärsyttää, mutta se on inhimillistä. Kun ei ole lobotomiaa tehty, silloin ärsyttääkin joskus.
https://youtu.be/pTuoxqZweNw?si=4VWAS2P2LFGFkACZ
Mutta musiikki lepyttää nopeasti. Ja lämmin ruutupaita tekee mukavan olon.
Jasu No toi kylmyys, yritä nyt ulkona mitään tehdä. Mikä meissä ärsyttää. Joskus hyvä kertoo, voidaanko korjata, useimmiten ei. Mutta pikkuasioista jos vaikka kahvinjuonti ärsyttää, niin miksen vois tällä kertaa juoda vaikka teetä, vaikka se nyt helvetin pahaa onkin.
- Anonyymi
Teikä puhuu meikän kieltä
- Anonyymi
No nyt ärsyttää. Olin tilaisuudessa jossa esittelijän aihe oli hyvin mielenkiintoinen. Joku hemmetin turvenuijatorvelo ei vastannut puhelimeen vaan antoi kahteen kertaan soida loppuun asti. Juuri oli tärkeä kohta meneillään. Miten voi olla noin itsekkäitä tolloja.
Mulla kävi kerran niin, kun menin kuunteleen jotain, niin laitoin puhelimen tietenkin äänettömälle. Ja mulle kun käy niin, että jos laitan puhelimen äänettömälle, niin sehän jää äänettömälle ja sitten monen päivän päästä ihmettelen mitäs viestejä ja puheluita tänne on tullu. No mä käytän sitten määräaikaisia mykistyksiä ja laitoin tunnin. Ja sitten kun oli tosi hiljanen hetki. Niin se äänettömyys päätty ja kuulu kauhee blub ääni. Ihan vaan sen merkiks että äänettömyys päätty ja se kaiku siellä tilassa, kun jossain kirkossa, mutta eise siis kirkko ollut, kun en niin uskonnollinen sentäs oo.
- Anonyymi
Tottakai aina välillä ärsyttää.
- Sheena "Tunteita tulee ja tunteita menee, mutta rock n' roll forever man." Tsemppiä!
Eipä ärsytä. En oikeastaan ärsyynny herkästi. Tänään dösä jätti tulematta ja seisoin puoli tuntia venaamassa seuraavaa, eikä ärsyttänyt. Ei siinä, myöhästyin jatkoyhteydestä puoli minuuttia ja seisomisen jatkoksi jouduin venaamaan toisen puoli tuntia jatkoyhteyttä. Eikä ärsyttänyt vaikka kylmetyin ihan kiitettävästi.
Ärsyyntyminen on merkki siitä, että omassa asenteessa on jotakin pikkuisen pielessä. En pidä ärsyyntymisen tunteesta, sillä se on.. no.. niin ärsyttävä. Niinpä en juuri koskaan ärsyynny. Sitäpaitsi se aiheuttaa minulla närästystä, enkä halua poltetta mahaani.
Viimeksi olen ärsyyntynyt töissä ollessani pari vuotta sitten. Oli huono päivä, enkä jaksanut kuunnellä työkaverin kailottavaa naurua.- Anonyymi
vattu juu, koetan olla kiltti mutta tuottaa pieniä ongelmia tällä hetkellä. valintajuttu joo tiedän eli pidän pääni kiinni enkä räiskää vielä ovea kiinni :D
- Anonyymi
Trump vähän ärsyttää ja persut, jotka väittävät, että olen kommunisti, viherpiipertäjä ja pössyttelijä kun en hyväksy Trumpin nerokkaita vetoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666331
- 645717
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334878- 623995
- 143865
- 363277
- 693051
- 622911
- 772689
- 482015