Onko kokemuksia ko.mallista miten kestää käytössä.Takuu näkyisi olevan 5v.poislukien ritilät joille 1v. takuuta.
kokemuksia weber compact hiiligrilli?
6
3764
Vastaukset
- Weberisti
voin kertoa, että minulla ovat ritilätkin kestäneet yli 10 vuotta. Enemmän käytetyssä takapihan pallogrillissä ne tosin ovat paikoitellen jo selvästi ohentuneet.
Emaliosat vaikuttavat ikuisilta.
Compact-mallista sellaisenaan minulla ei ole kokemusta. Pienempi matkagrillini (venegrillini) on mallia Go-Anywhere.- krillaaja
Oletko pitänyt hiiligrilliä sateensuojassa vai ihan taivasalla?
- Weberisti
krillaaja kirjoitti:
Oletko pitänyt hiiligrilliä sateensuojassa vai ihan taivasalla?
Periaatteessa katoksen alla, mutta useimmiten grilli seisoo niin rajoilla katoksen räystään alla että sadevettä pääsee sen niskaan.
Kannessa olevat ilmanvaihtoaukot olen koettanut muistaa sulkea lopettaessani grillaamisen -- siksikin, etteivät ihan kaikki hiilet pala tällöin tuhkaksi vaan jotain jää jäljelle seuraavaksikin kerraksi. - Pekzi
Mistä olet hankkinut Go Anywhere-grillisi? Itse olen hankkimassa kyseistä grilliä nikkarointi työhöni ja netistä ei tunnu löytyvän, ainakaan eivät tunnu pystyvän toimittamaan...
- arjameri
Pekzi kirjoitti:
Mistä olet hankkinut Go Anywhere-grillisi? Itse olen hankkimassa kyseistä grilliä nikkarointi työhöni ja netistä ei tunnu löytyvän, ainakaan eivät tunnu pystyvän toimittamaan...
Etsiskelen itsekin kyseistä (tai juuri tuon tyyppistä) grilliä eli kestävä ja pienessä tilassa mukana kulkeva. Kaikki vinkit tervetulleita!
- ismoq
arjameri kirjoitti:
Etsiskelen itsekin kyseistä (tai juuri tuon tyyppistä) grilliä eli kestävä ja pienessä tilassa mukana kulkeva. Kaikki vinkit tervetulleita!
k-raudasta löytyy noita weberin grillejä ja myöskin tuota go anywere mallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833