kokemus kuopon petosen keba pizzeria Quatron palvelusta

timbeteus

Olin syömässä kuopiolaisessa kebapizzeriassa, pizzerian nimi on Kebab pizzeria Quatro, osoite pyörönkaari 9 70820 KUOPIO, jonka omistaa YTJ-tietojärjestelmän mukaan Pizzeria Da Yagli Oy. Sain tilaamani ruoan ihan asiallisesti, mutta juuri silloin sisään purjehti (romani)seurue, jolla oli koiria mukana, odotin hämmästyneenä, pizzerian henkilökunta poistaisi koirat ulos ravintolasta, mutta viiden-kymmnenen minuutin kuluttua mitään ei tapahtunut. Olen kyllä erittäin eläinystävällinen, mutta minulla on erittäin paha allergia ja astma, joka varsinkin kesän tässä vaiheessa on erittäin vaikea, niinpä jouduin poistumaan pizzeriasta ilman että olisin voinut rauhassa ruokailla tilaamani ja maksamani aterian loppuun. Jouduin menemään välittömästi lääkäriin oireitteni johdosta joka antoi hengistystä helpottavan pistoksen. Otin yhteyttä ko yritykseen ja tiedustelin syytä heidän käytökseensä, odotin että he olisivat edes korvanneet aterian saati kuluja mitä minulle tämä asia aiheutti, mutta he eivät olleet edes pahoillaan asiasta.

3

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on astma

ja olen asunutkin Kuopiossa yli vuoden....tosin astmojakin on monenlaisia......mutta....en näiden yli 30 v. aikana ole vielä tiennyt astmanhoidosta, että hengitystäkin voidaan helpottaa pistoksilla.....joten voinet siirtyä tuonne terveyspalsta- keskusteluun !! tahi suoraan johonkin terapeutille !!-- Romaanit ihan jees sekä koirat, vaikka samassa paikassa!!! Kerro tohtorilles, jos ois rokotetta em. asioille !!Vai _-joskos Sinua vaan uunotettiin, että rauhoitut, ehkä sait B-vitamiinipiikin, että selviät humalastasi ?? - kuka tietää?

• Timbe

Olin tuolloin autolla liikenteessä, alkoholia en käyttänyt 20 vuoteen ja tupakkaa polttanut en ole koskaan.

Painotan että en ole rasisti ja en vihaa romaaneja, mutta heidän käytöksensä oli sen verran törkeää että tämä piti (romani) sana piti mainita.

En tiedä oletko joskus kuullut adrenaliiniruiskeesta joka voidaan antaa hätäpiikkinä itsekin allergisiin reaktioihin, minulla valitettavasti tuota piikkiä ei ollut mukana tuolloin, joten eikun heti lähimpään sairalaan.

Toimenpiteet äkillisessä kohtauksessa
        Hengenvaaralliseen allergiareaktioon eli anafylaktiseen sokkiin pitää käyttää adrenaliinia pistoksena. Potilasta opetetaan käyttämään kertakäyttöistä adrenaliiniruisketta. Astmakohtauksessa lääkkeenä käytetään keuhkoputkia avaavaa lääkettä. Varalla pitää olla myös kortisonitabletti (esim. prednisoloni 20 mg), joka otetaan suun kautta, jos kohtaus on voimakas. Antihistamiinitableteista on myös apua. Lähimpään hoitopaikkaan otetaan yhteys.
        Lähde: http://www.allergia.com/index.phtml?menu_id=85&lang=1

• pelle

voi vittu mikä juntti! jos et ole vielä tiennyt niin elintarvikkeita valmistavissa tiloissa ei saa olla eläimiä siis ei koiria eikä manneja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2668
    2. 169
      2098
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      123
      1351
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1316
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1311
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      30
      1197
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1129
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe