Olin syömässä kuopiolaisessa kebapizzeriassa, pizzerian nimi on Kebab pizzeria Quatro, osoite pyörönkaari 9 70820 KUOPIO, jonka omistaa YTJ-tietojärjestelmän mukaan Pizzeria Da Yagli Oy. Sain tilaamani ruoan ihan asiallisesti, mutta juuri silloin sisään purjehti (romani)seurue, jolla oli koiria mukana, odotin hämmästyneenä, pizzerian henkilökunta poistaisi koirat ulos ravintolasta, mutta viiden-kymmnenen minuutin kuluttua mitään ei tapahtunut. Olen kyllä erittäin eläinystävällinen, mutta minulla on erittäin paha allergia ja astma, joka varsinkin kesän tässä vaiheessa on erittäin vaikea, niinpä jouduin poistumaan pizzeriasta ilman että olisin voinut rauhassa ruokailla tilaamani ja maksamani aterian loppuun. Jouduin menemään välittömästi lääkäriin oireitteni johdosta joka antoi hengistystä helpottavan pistoksen. Otin yhteyttä ko yritykseen ja tiedustelin syytä heidän käytökseensä, odotin että he olisivat edes korvanneet aterian saati kuluja mitä minulle tämä asia aiheutti, mutta he eivät olleet edes pahoillaan asiasta.
kokemus kuopon petosen keba pizzeria Quatron palvelusta
3
1361
Vastaukset
- on astma
ja olen asunutkin Kuopiossa yli vuoden....tosin astmojakin on monenlaisia......mutta....en näiden yli 30 v. aikana ole vielä tiennyt astmanhoidosta, että hengitystäkin voidaan helpottaa pistoksilla.....joten voinet siirtyä tuonne terveyspalsta- keskusteluun !! tahi suoraan johonkin terapeutille !!-- Romaanit ihan jees sekä koirat, vaikka samassa paikassa!!! Kerro tohtorilles, jos ois rokotetta em. asioille !!Vai _-joskos Sinua vaan uunotettiin, että rauhoitut, ehkä sait B-vitamiinipiikin, että selviät humalastasi ?? - kuka tietää?
- Timbe
Olin tuolloin autolla liikenteessä, alkoholia en käyttänyt 20 vuoteen ja tupakkaa polttanut en ole koskaan.
Painotan että en ole rasisti ja en vihaa romaaneja, mutta heidän käytöksensä oli sen verran törkeää että tämä piti (romani) sana piti mainita.
En tiedä oletko joskus kuullut adrenaliiniruiskeesta joka voidaan antaa hätäpiikkinä itsekin allergisiin reaktioihin, minulla valitettavasti tuota piikkiä ei ollut mukana tuolloin, joten eikun heti lähimpään sairalaan.
Toimenpiteet äkillisessä kohtauksessa
Hengenvaaralliseen allergiareaktioon eli anafylaktiseen sokkiin pitää käyttää adrenaliinia pistoksena. Potilasta opetetaan käyttämään kertakäyttöistä adrenaliiniruisketta. Astmakohtauksessa lääkkeenä käytetään keuhkoputkia avaavaa lääkettä. Varalla pitää olla myös kortisonitabletti (esim. prednisoloni 20 mg), joka otetaan suun kautta, jos kohtaus on voimakas. Antihistamiinitableteista on myös apua. Lähimpään hoitopaikkaan otetaan yhteys.
Lähde: http://www.allergia.com/index.phtml?menu_id=85&lang=1 - pelle
voi vittu mikä juntti! jos et ole vielä tiennyt niin elintarvikkeita valmistavissa tiloissa ei saa olla eläimiä siis ei koiria eikä manneja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950