Pelkosenniemen valtuuston kokouspöytäkirja on täyttä valhetta. Perjantaina kokouksessa tapahtui asioita, jotka ovat täysin ristiriidassa Lauri Lehtisen laatiman pöytäkirjan kanssa. Puheenjohtaja Nenonen ei olisi saanut hyväksyä tahallaan väärää pöytäkirjaa. Kokouksessa kyse oli kunnanjohtajan vaalista. Varalle esitettiin Laura Laksoa, jonka puheenjohtaja esti vaikka oli henkilövaali. Kallio ei esittänyt lisäystä vaan varalle Laksoa. Lisäksi oleellinen virhe oli että Kallio esitti Merikannon (Hirvonen) vastaehdokkaaksi Laura Laksoa. Tätä esitystä Nenonen ei edes ottanut käsittelyyn. Tämä toiminta jota Pelkosenniemen kunta ja erityisesti Lauri Lehtinen esittää on moraalitonta. Varma valituksen paikka. Vaaleissa vaihtuu Kankaanranta ja vaalien jälkeen lähtee Merikanto ja Lehtinen. Se on vähintä mitä Pelkosenniemellä voi tapahtua. Lehtinen ei ymmärrä että tämä porukka ei enää ole vallassa kolmen kuukauden kulttua.
Valtuuston pöytäkirja ei ole tästä maailmasta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203