Toimiiko muilla vellikello?

Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan. Tuurilla saatan löytää itselle suunnatut kommentit.

Noh, pahoittelut, jos en ole kaikkiin kommentteihin vastannut.

Varmaan muilla samaa ongelmaa?

23

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. Sama onkelma..

Randella oli aika kattava tietopaketti aiheesta tuossa muutamia päiviä sitten, oli ollut yhteydessä ylläpitoon. Joku päivitys männy vituiksi. Eivätkä osaa tai kykene korjaamaan sitä.

Palsta voipi olla rikki pitkään.

• Kökkönen homma kyllä. Kaikki ketjut ja kommentit hävinneet, mutta ei kai sille voi mitään. Yrittävät varmasti parhaansa.

• Ymmärsin ehkä Randen jutuista niin, etteivät pysty palauttamaan vanhaa.. mut juu varmasti tekevät parhaansa. Se ei vaan ihan hetkessä tapahdu.

• Nostin tuon ketjun ylös, missä se Randen selonteko.

• Kiitos, minäpä perehdyn siihen. 😊

• Anonyymi

Miksi et vastaa kaikille onko toiset kirjoittajat vähempi arvoisia köyhiä arvottomia eivätkä ole vastauksiesi ja keskustelun arvoisia ja toisille vastaat ja keskustelet miksi aika ikävää

• Ei todellakaan. Olen niin tasapuolinen kuin suinkin osaan. Juurihan sanoin, että en saa ilmoituksia kaikista minulle suunnatuista vastauksista.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei todellakaan. Olen niin tasapuolinen kuin suinkin osaan. Juurihan sanoin, että en saa ilmoituksia kaikista minulle suunnatuista vastauksista.

Hyvä niin testasin vaan ettetkö kaikille vastaa mut sit on katsottava jokainen aloitus ja katsoa onko joku vastannut sinulle tai haluaako keskustella kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin testasin vaan ettetkö kaikille vastaa mut sit on katsottava jokainen aloitus ja katsoa onko joku vastannut sinulle tai haluaako keskustella kanssasi

Juuri näin.

• Anonyymi

Välis on vähempi arvoinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Välis on vähempi arvoinen.

Mun ketjussa kukaan ei ole toista vähempiarvoinen.

• Joo, kiva tietää mistä on ollut kyse. Onhan tää haitannut jo pitkään täällä viestien seuraamista.

• Näin on. Pidin tuossa taannoin kuukauden taukoa täältä, kun keskustelu tökki niin paljon.

• Ei toimi vellikello. Välillä siellä näkyvät tulleet viestit, välillä ei. Enkä enää löydä viestejä, jollen heti vastaa sillä profiilini näyttäytyy minulle täysin tyhjänä.

Pahoittelut siis, jos olen jonkun viestejä missannut.

• Kurjaa, kun ei toimi kunnolla. Voisihan sitä keskustella rekkaamattomanakin, mutta ilmoitusten kanssa on paljon helpompi toimia.

• Aletheias kirjoitti:

Kurjaa, kun ei toimi kunnolla. Voisihan sitä keskustella rekkaamattomanakin, mutta ilmoitusten kanssa on paljon helpompi toimia.

Juuri näin. Tuossa on se rekkautumisen ydinsyy ainakin itselläni.

• Välillä toimii, mutta ei aina.
      Ketjujen uusiin viesteihin ei myöskään tule värimerkintää.

• Olen huomannut saman.

• Laadultaan alkaa olla nimensä veroinen. Ei kai Suomessa mitään muuta ole tehty kuin sutta ja sekundaa viimeiseen neljännesvuosisataan. Samaan aikaan kun Amerikassa ja Kiinassa syntyy tekoälyjuttuja, niin täällä ei saada toimivaa softaa toiminnallisuuksilla, jotka pitäisi syntyä suunnilleen jollain ohjelmoinnin peruskurssilla.

• Mutta ketjut löytyy Googlen avulla, jos tietää mitä etsii. Ja onhan tämä edelleen hintaansa nähden erinomainen.

• Oletan Suomi24:n koodin olevan nykyään sellaista bittisalaattia, ettei siitä saa kukaan enää selvää. Oireilee nimittäin vähän samalla tavalla kuin Windows, ja samasta syystä: vuosien sotkemisen jälkeen jokainen päivitys nostaa sontaa pintaan ja jokainen uusi bugipäivitys synnyttää kolme uutta.

• Voisiko ylläpito ystävällisesti tyhjentää minun vellikellon niin, ettei se aina näyttäisi 8 haamuviestiä joita ei ole olemassakaan. Kiitos.

• Joo ei toimi. Harmi sinänsä. Pistin ton aloituksenkin, niin tulikin pitkää ketjua. Jouduin nyt vähän jo pureskeltavaksi sinne. En tiiä mitä oikein haluavat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe