Mistä se kertoo?
Mistä kertoo että ei osaa viheltää nuotilleen?
Anonyymi-ap
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kaikki osaa kaikkea ei sen takia kukaan oo tyhmä
- Anonyymi
Niin mutta mistä se kertoo olen kuullut että se on yhteydessä kongnitiivisiin kykyihin
- Anonyymi
Mitä kertoo jos ei osaa laulaa nuotilleen?
Sibelius ei osannut. Hänellä lauloi täysin nuotin vierestä ja isosti. Sävelsi silti ihan hyvin.
Kumpi kertoo hänen kyvyistään se että lauloi aina nuotin vierrestä vain se että sävelsi mm. Finlandian?
- Anonyymi
Se kertoo siitä että tietää että nuotin vieressä on paljon enemmän tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845