Kaikki meni. Vaimo, lapset, koti, kunnia ja naapurin koirakin.
Noh, jos nyt totuudessa pysytään, niin uhkapelasin 15€ ja voitin 300€. MUTTA, koska kohtuus ei riitä, niin pelasin sen voiton. 😳
Teoriassa kuitenkin voitin. Sitäpaitsi olisin kuitenkin ostanut koko voitolla kaljaa, eli pöntöstä alas. Nyt vain jäi se välivaihe pois.
Kirjoittakaa nyt tekin jotain, kun trollitkin on löytänyt uuden palstan.
>simiti<
Uhkapelasin kaiken
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
🤦♂️. Kun on voitolla niin pitää asettaa mielessään raja että jos alan häviämään niin jos massit kohtaavat tämän rajan niin sitten ne ulostetaan sieltä koneesta. Tuohan on mahtava idea! Voisin pistää vaikka naapurini pantiksi kun pelaan pimeitä uhkapelejä heidän kohtaloillaan 😅. En mä kuitenkaan häviäisi tosipaikan tullen, enhän 🤭?
- Anonyymi
Kukaan ei koskaan häviä mitään. Kaikki ovat aina niiiiin paljon voitolla, että töissäkin käydään harrastusmielessä. 🤣
Mitähän naapuri tuumaisi, kun ulosotto tulisi kolkuttelemaan?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei koskaan häviä mitään. Kaikki ovat aina niiiiin paljon voitolla, että töissäkin käydään harrastusmielessä. 🤣
Mitähän naapuri tuumaisi, kun ulosotto tulisi kolkuttelemaan?
>simiti<Ai niin, mä voitin kerran eurolla ainakin 500 euroa kun pelasin muutaman urheilumatsin tuloksen kaikki x:ää. Se oli kyllä makea voitto. Nekin rahat on jo ryypätty/uhkapelattu 😁. Kun olympialätkässä oli finaali Saksan ja Venäjän välillä niin Saksan ja x:än kertoimet oli yli kaheksaa ja yheksää. Bettasin silloin niitä isolla rahalla ja voitin useita satkuja. Tasuriin se päättyi.
Haha. Vain voitot muistetaan ja tappiot unohdetaan.
- Anonyymi
Totta turiset. Eli voitin 300€. Kaikki muut tapahtumat on sivuseikkoja. 😁
>simiti<
- Anonyymi
Täällä on ollut hyviä aloituksia ja surullisia uutisia, muualta tulleiden ikävien lisäksi. En olisi enempää tänään ehtinyt.
Areenan tallenne kesti melkein tunnin, mutta oli hyvä.
Jos joku laittaa joskus musaa, niin saattaa unohtua tuubiinkin tunniksi.
Ei kannata tehdä aloituksia, jos ei ehdi vastauksia lukea. Piti kuitenkin vähän siivota, lenkkeillä, leipoa ja käydä suihkussa.
Ja nyt olisi nukuttava.- Anonyymi
..Ja leipomisista piti laittaa buddylle, mutta ehdin myöhemmln.
Trollejahan ollaan me kaikki, enemmässä tai vähemmässä mittakaavassa.
- Anonyymi
Kerran vitutti kun nainen jätti minut joten laitoin 400 euroa pitkävetoon ja voitin yllättäen yli 19300 euroa. Laitoin yhden trio lapun 5 kohdetta ja 30 euroa panos ja minulla oli lapussa kaikki 5 kohdetta oikein.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430