Tsaari Lenin antoi Kankkuselle käskyn, että valtuusto on täytettävä uudestaan nassukoilla.
Tsaarin apupoika, suuri venäjän oligarkkien takapuolen nuolija, päätti, että ainakin perskankkuja tulee paljon. Ryhmä perspylly aktivoitui ja haali listan täyteen hienoja perskankkuja.
Myös vihreät ja vasemmalla olevat uskoivat tsaaria ja oligarkkien suurta ystävää.
Mutta nuo Kepulit, kiertolaisuuden suuret vastustajat. He menivät ja uhmasivat tsaarin suurta käskyä ja ottivat yhden liikaa.(Tämä käy usein pyllyköiden baarireissulla ja seurauksena on kamaia kankkunen)
Onneksi perspyllyillä on kuitenkin oma suuritrolliarmeija, joka käynnisti oikean hybridi-operaation, niinpä saatiin kepulitkin ruotuun ja lukumäärä oikeaksi.
Toisin kuin tsaari putlerilla, ei täällä ole kerrostaloja, joissa olisi ikkunoita.
Keltaisen kerrostalon purkukin on aiheuttanut kovaa riitelyä, asian töpeksineet ovat perustelleet, että ylimmän kerroksen ikkunatkin, olivat kovin matalalla.
Joka tapauksessa nyt on tsaarin suuri unelma toteutunut.
Nyt ei tarvita äänestää, saatiin sopeva määrä nassukoita, joista enemmistö vielä pyllyköitä, niin saamme jatkaa entiseen malliin ja oikeus päättää jatkossakin rakennusluvista.
Tapahtui niinä päivinä
Anonyymi-ap
1
233
Vastaukset
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelliteline on minulla tekemättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020