Miten naiset suhtautuu pieneen kaluun

skyrä

Voivatko naiset olla oikeasti niin julmia että nauraisivat nähdessään miehen pienen elimimen (vaikka vaan lepo tilassa). Tämähän on melkeinpä ilkeintä mitä miehelle voi nainen tehdä. Miksi naiset sitten tekevät tälläistä, saatteko siitä jotain kieroa tyydytystä, vai onko kyseessä enemmänkin urbaanilegenda. Kokemuksia kenellekään?

19

8841

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N77

Yleensä vain selän miehen takana tyttöjen kesken,
      ei koskaan päin naamaa.

• miehetkin

nauretaan selän takaa niitä väljiä vittujanne "tuntui samalta kuin ämpärissä huljuttelisi mulkkua".

• Mitäs tuolla nyt sitten on väliä?Kunhan olet oma itsesi!

• tekniikkaa

Tekniikka laji, ei koolla merkitystä...

• Lissu

Kun noita alle 15 centtisiä pätkiä vastaan tulee, niin toisinaan on vaikea naurua pidätellä, mutta välillä tekisi myös mieli itkeä - se vähän riippuu. Mutta kyllä tavallisesti pienimunat ovat ymmärtäneet yskän syyn ja osanneet suhtautua ymmärtäväisesti.

• koskaan saanut

turpaasi kunnolla. Sellainen voi hyvinkin odottaa sinua kun seuraavan kerran alat tirskua pienimunalle joka ei ymmärräkään yskääsi. Se olisi sinulle ihan oikein.

• voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...

• hei.
        yrmio kirjoitti:

voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...

Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.

• naisiinkin
        hei. kirjoitti:

Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.

Ei se määrä vaan laatu. Kusipäiseen kana-aivoon ei kannata koskea vaikka olisi niin pitkä tikku että ei edes naurattaisi.

• hei. kirjoitti:

naureskelet myös vammaisille,kääpiöille (anteeksi,lyhytkasvuisille) ja kaikille normeista poikkeaville vastaantulijoille.Eikä sillä että mulla itellä ois edes mitenkään normaalia pienempi dickki,silti omaan siitä jonku sortin munakompleksi jtn voin kuvitella elämää jonku vitun 10 senttisen kanssa.Pitääkin varmaan seuraavan kerran kun matkaan sattuu joku 30v parhaat päivänsä nähnyt baariruusu (sellainen epäilen sun olevan) muistaa mainita kaikista vioista mitä hänestä sattuu löytymään,sen jälkeen nauraa ja lopuksi tirauttaa vielä muutama kyynelkin.

• skyrä
        hei. kirjoitti:

Eli kun miehellä paljastuu pieni penis ja nainen rupeaa nauramaan tälle niin miehen itsekkin pitäisi rueta hihittelemään pienelle kalulleen?
        Peniksen koko on miehelle herkkäasia ja jos nainen ei halua antaa tälle edes mahdollisuutta voisi asian ehkä ilmaista muutenkin kun murskaamalla miehen itsetunnon täysin nauramalla kullin koolle. Eipä miehetkään nauruskele tai muutenkaan pilkkaa naisia joilla on pienet tissit.

• Rautakankii

Lissu. Eihän 15 senttinen kalu ole pieni. Epäilen ettet isompaa ole nähnytkään. Et älä tule tänne egoasi parantamaan. 10 sentin kohdalla voidaan puhua pienestä mutta se jo toinen juttu.

• Possososo
        yrmio kirjoitti:

voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...

vetää dunkkuun, vaan panna väkisin perseeseen niin menee hiljaiseksi.

• emmioiemmi

kappas kun naiset on aika kanalauma keskenään kähisemään päästessään. joten voi kertapanojen munakoot päästä keskustelunaiheeksi. vakituisten, tuskin, paitsi huonona päivänä.

ei se muna autuutta tee, itse olen onnellinen kun miehellä on herkät sormet ja vikkelä kieli. hänellä on lepoasennossa hyvinkin pikkuinen joka kyllä kasvaa ihan sopivaksi viisitoistasenttiseksi kun sitä houkuttelen.

• kokemus vastaa

Ex-miehelläni oli surkean pieni. Avantouinnin jälkeen ei näkynyt kiveksien lisäksi mitään muuta! Aktissa koko kasvoi huomattavasti, ja saimme kaksi ihanaa tytärtä. Ex-mieheni oli erittäin huomioonottava sängyssä (hyvä) enkä koskaan kaivannut mitään muuta. Eromme johtui ihan muista syistä! Siis ota selvää miten naisen anatomia toimii, ja miellytä täysillä, hoida ja helli niin koolla ei ole merkitystä.

• Silkkiuikku75

hassua miten miehillä voi olla kauheita komplikaatioita sen koosta. Itselläni kaksi parasta on ollut aika pieni vehkeisiä. Mutta ehdottomasti kaikista parhaita. Ettekö te tiedä, että naisen tuntoherkimmät alueet ei todellakaan ole siellä "syvällä". Nautintoon tarvitaan muutakin kun vain jyystöä!!!

• se pienikin

kyrpä, kun se on vain tarpeeksi vikkelässä perseessä!!

• kaipaan..

mun ex- miehel oli PARAS mulkku.. ei mikää jööti,mut ei mikää nakkikaa.. semmone 16-17 cm.. ja se TAITO miten se käytti sitä.. ahh.. ja lisäks ne ain PEHMEET,PUHTAAT ja VIKKELÄT sormet mukana.. parempaaa EI löydy kok maalimasta vaik sanotte mitä...

• spetsen
        kaipaan.. kirjoitti:

mun ex- miehel oli PARAS mulkku.. ei mikää jööti,mut ei mikää nakkikaa.. semmone 16-17 cm.. ja se TAITO miten se käytti sitä.. ahh.. ja lisäks ne ain PEHMEET,PUHTAAT ja VIKKELÄT sormet mukana.. parempaaa EI löydy kok maalimasta vaik sanotte mitä...

Entäpä se paksuus? Yleensä aina vain jankutetaan pituudesta, mutta moni nainen selittää paksuuden olevan koossa se oleellinen puoli. Miehen näkökulmasta asia on juuri näin - ei naisenkaan elimessä oleellista ole pituus, vaan puristus. Minulla kun on tuommoinen nippa nappa 15 cm pötkö, niin kieltämättä muutama sentti lisää ei olisi pahitteeksi, mutta 13,5 cm ympärysmitan tilastojen mukaan pitäisi kai riittää, ellei lakanoihin nyt kovin vaativainen leidi satu. Ihan hyvältä itsestä ainakin tuntuu, ja jokunen nainenkin on olettaakseni kohtuumäärän riemua sänkypainista saanut, semmingin kun muutaman arvion mukaan olen hommassa ihan pätevä, noin moukkamaisesti sanottuna.

Eivät naisten jorinat miesten vehkeistä muuten mitään kummempaa ole kuin miesten juorut naisten vastaavista. Sama julmuus kukkii aidan molemmin puolin, jos neitejä tieto kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5247
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3498
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2854
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2031
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1596
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1115
    Aihe