Miten naiset suhtautuu pieneen kaluun

skyrä

Voivatko naiset olla oikeasti niin julmia että nauraisivat nähdessään miehen pienen elimimen (vaikka vaan lepo tilassa). Tämähän on melkeinpä ilkeintä mitä miehelle voi nainen tehdä. Miksi naiset sitten tekevät tälläistä, saatteko siitä jotain kieroa tyydytystä, vai onko kyseessä enemmänkin urbaanilegenda. Kokemuksia kenellekään?

19

8860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N77

      Yleensä vain selän miehen takana tyttöjen kesken,
      ei koskaan päin naamaa.

      • miehetkin

        nauretaan selän takaa niitä väljiä vittujanne "tuntui samalta kuin ämpärissä huljuttelisi mulkkua".


    • Mitäs tuolla nyt sitten on väliä?Kunhan olet oma itsesi!

      • tekniikkaa

        Tekniikka laji, ei koolla merkitystä...


    • Lissu

      Kun noita alle 15 centtisiä pätkiä vastaan tulee, niin toisinaan on vaikea naurua pidätellä, mutta välillä tekisi myös mieli itkeä - se vähän riippuu. Mutta kyllä tavallisesti pienimunat ovat ymmärtäneet yskän syyn ja osanneet suhtautua ymmärtäväisesti.

      • koskaan saanut

        turpaasi kunnolla. Sellainen voi hyvinkin odottaa sinua kun seuraavan kerran alat tirskua pienimunalle joka ei ymmärräkään yskääsi. Se olisi sinulle ihan oikein.


      • voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...


      • hei.
        yrmio kirjoitti:

        voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...

        Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

        Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.


      • naisiinkin
        hei. kirjoitti:

        Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

        Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.

        Ei se määrä vaan laatu. Kusipäiseen kana-aivoon ei kannata koskea vaikka olisi niin pitkä tikku että ei edes naurattaisi.


      • hei. kirjoitti:

        Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

        Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.

        naureskelet myös vammaisille,kääpiöille (anteeksi,lyhytkasvuisille) ja kaikille normeista poikkeaville vastaantulijoille.Eikä sillä että mulla itellä ois edes mitenkään normaalia pienempi dickki,silti omaan siitä jonku sortin munakompleksi jtn voin kuvitella elämää jonku vitun 10 senttisen kanssa.Pitääkin varmaan seuraavan kerran kun matkaan sattuu joku 30v parhaat päivänsä nähnyt baariruusu (sellainen epäilen sun olevan) muistaa mainita kaikista vioista mitä hänestä sattuu löytymään,sen jälkeen nauraa ja lopuksi tirauttaa vielä muutama kyynelkin.


      • skyrä
        hei. kirjoitti:

        Koittakaas nyt ymmärtää, et onhan se aika hupaisaa joku tosi pieni... välillä itkettää välillä naurattaa riipuen tilanteesta ja etteköhän tekin voisi ottaa asiaa hieman löysemmällä ranteella.

        Eiköhän tähänkin päde se, et ei se koko ole pääasia vaan se mitä sillä tekee. Ei se määrä vaan se laatu.

        Eli kun miehellä paljastuu pieni penis ja nainen rupeaa nauramaan tälle niin miehen itsekkin pitäisi rueta hihittelemään pienelle kalulleen?
        Peniksen koko on miehelle herkkäasia ja jos nainen ei halua antaa tälle edes mahdollisuutta voisi asian ehkä ilmaista muutenkin kun murskaamalla miehen itsetunnon täysin nauramalla kullin koolle. Eipä miehetkään nauruskele tai muutenkaan pilkkaa naisia joilla on pienet tissit.


      • Rautakankii

        Lissu. Eihän 15 senttinen kalu ole pieni. Epäilen ettet isompaa ole nähnytkään. Et älä tule tänne egoasi parantamaan. 10 sentin kohdalla voidaan puhua pienestä mutta se jo toinen juttu.


      • Possososo
        yrmio kirjoitti:

        voin sanoa että jos satut joskus mun matkaan baarista niin kannattaa todennäköisesti yrittää pitää se naama peruslukemilla,mä en nimittäin oikeasti tiedä mitä tekisin kännissä tuossa tilanteessa,en ihmettelis hetkeäkään vaikka saisit dunkkuun.Ja tämä ei oo edes mikään provo eikä vitsi...

        vetää dunkkuun, vaan panna väkisin perseeseen niin menee hiljaiseksi.


    • emmioiemmi

      kappas kun naiset on aika kanalauma keskenään kähisemään päästessään. joten voi kertapanojen munakoot päästä keskustelunaiheeksi. vakituisten, tuskin, paitsi huonona päivänä.

      ei se muna autuutta tee, itse olen onnellinen kun miehellä on herkät sormet ja vikkelä kieli. hänellä on lepoasennossa hyvinkin pikkuinen joka kyllä kasvaa ihan sopivaksi viisitoistasenttiseksi kun sitä houkuttelen.

    • kokemus vastaa

      Ex-miehelläni oli surkean pieni. Avantouinnin jälkeen ei näkynyt kiveksien lisäksi mitään muuta! Aktissa koko kasvoi huomattavasti, ja saimme kaksi ihanaa tytärtä. Ex-mieheni oli erittäin huomioonottava sängyssä (hyvä) enkä koskaan kaivannut mitään muuta. Eromme johtui ihan muista syistä! Siis ota selvää miten naisen anatomia toimii, ja miellytä täysillä, hoida ja helli niin koolla ei ole merkitystä.

      • Silkkiuikku75

        hassua miten miehillä voi olla kauheita komplikaatioita sen koosta. Itselläni kaksi parasta on ollut aika pieni vehkeisiä. Mutta ehdottomasti kaikista parhaita. Ettekö te tiedä, että naisen tuntoherkimmät alueet ei todellakaan ole siellä "syvällä". Nautintoon tarvitaan muutakin kun vain jyystöä!!!


    • se pienikin

      kyrpä, kun se on vain tarpeeksi vikkelässä perseessä!!

      • kaipaan..

        mun ex- miehel oli PARAS mulkku.. ei mikää jööti,mut ei mikää nakkikaa.. semmone 16-17 cm.. ja se TAITO miten se käytti sitä.. ahh.. ja lisäks ne ain PEHMEET,PUHTAAT ja VIKKELÄT sormet mukana.. parempaaa EI löydy kok maalimasta vaik sanotte mitä...


      • spetsen
        kaipaan.. kirjoitti:

        mun ex- miehel oli PARAS mulkku.. ei mikää jööti,mut ei mikää nakkikaa.. semmone 16-17 cm.. ja se TAITO miten se käytti sitä.. ahh.. ja lisäks ne ain PEHMEET,PUHTAAT ja VIKKELÄT sormet mukana.. parempaaa EI löydy kok maalimasta vaik sanotte mitä...

        Entäpä se paksuus? Yleensä aina vain jankutetaan pituudesta, mutta moni nainen selittää paksuuden olevan koossa se oleellinen puoli. Miehen näkökulmasta asia on juuri näin - ei naisenkaan elimessä oleellista ole pituus, vaan puristus. Minulla kun on tuommoinen nippa nappa 15 cm pötkö, niin kieltämättä muutama sentti lisää ei olisi pahitteeksi, mutta 13,5 cm ympärysmitan tilastojen mukaan pitäisi kai riittää, ellei lakanoihin nyt kovin vaativainen leidi satu. Ihan hyvältä itsestä ainakin tuntuu, ja jokunen nainenkin on olettaakseni kohtuumäärän riemua sänkypainista saanut, semmingin kun muutaman arvion mukaan olen hommassa ihan pätevä, noin moukkamaisesti sanottuna.

        Eivät naisten jorinat miesten vehkeistä muuten mitään kummempaa ole kuin miesten juorut naisten vastaavista. Sama julmuus kukkii aidan molemmin puolin, jos neitejä tieto kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe