Oletko/oletko ollut naimisissa?

Anonyymi-ap

Muistan, kun menin naimisiin. Tokihan hääpäivän sai töistä vapaaksi. Eräs työkaverini leipoi kakun ja vei sen töihin.

Kun menin seuraavana päivänä töihin niin kaikki kehuivat, kuinka hyvää hääkakkuni oli, mutta valitettavasti mulle ei jäänyt yhtään. 🤣

>simiti<

36

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos se olikin SYNTYMÄPÄIVÄkakku..
      Olipa outo aloitus

• Anonyymi

Olen ollut 4 vuotta naimisissa ja sitä ennen 3 vuotta avoliitossa, kihloissakin ennen avioitumista. Pienet lähipiirin kotijuhlat. Ruokaa ja kaakut muine herkkuineen tarjottiin.

Jasu

• Anonyymi

Vieläkö Simiti meinaa avioitua, jos löytää hyvän emännän? 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö Simiti meinaa avioitua, jos löytää hyvän emännän? 🙂

Jasu

Enpä usko. Ei avioliitto poikkea avoliitosta käytännössä mitenkään, kun on avioehdot ja kaikki.

En toki taida enää ryhtyä edes avoliittoon. Kunhan vain hengailee, niin se riittäkööt.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko. Ei avioliitto poikkea avoliitosta käytännössä mitenkään, kun on avioehdot ja kaikki.

En toki taida enää ryhtyä edes avoliittoon. Kunhan vain hengailee, niin se riittäkööt.

>simiti<

Nojuu, byrokratiaahan se avioliitto on täynnä. On avio-oikeudet ja aviovelvollisuudet, kuten kulloinkin juridiikkaa sovelletaan. Aina voi pienen ihmisen ehtojenkin yli talloa oikeuden päätöksellä, ettei avioehtokaan idioottivarma ole. Porsaareikiä siinäkin on.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojuu, byrokratiaahan se avioliitto on täynnä. On avio-oikeudet ja aviovelvollisuudet, kuten kulloinkin juridiikkaa sovelletaan. Aina voi pienen ihmisen ehtojenkin yli talloa oikeuden päätöksellä, ettei avioehtokaan idioottivarma ole. Porsaareikiä siinäkin on.

Jasu

Ainoa varma asia on ettei joudu kuseen, jos toinen rupee pahasti vaikeaksi, ettei avioidu eikä velkaannu yhdessä, eikä lyö nimiään mihkään papereihin mistä voidaan siirtää vastuu sinulle, jos toinen estyy vastuuta kantamasta tai heittäytyy kusipääksi eikä kanna vastuutaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa varma asia on ettei joudu kuseen, jos toinen rupee pahasti vaikeaksi, ettei avioidu eikä velkaannu yhdessä, eikä lyö nimiään mihkään papereihin mistä voidaan siirtää vastuu sinulle, jos toinen estyy vastuuta kantamasta tai heittäytyy kusipääksi eikä kanna vastuutaan.

Jasu

Ja juu en aio olla itsekkään niin tyhmä enää, että avioituisin tai allekirjottaisin velkaannuttaviin papruihin nimeäni tms.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu en aio olla itsekkään niin tyhmä enää, että avioituisin tai allekirjottaisin velkaannuttaviin papruihin nimeäni tms.

Jasu

Ja en huoli kumppanilta mitään perinnöksikään. Antakoon lapsilleen tai vaikka kodittomille kissoille. En aio olla kenenkään kultalusikka suu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en huoli kumppanilta mitään perinnöksikään. Antakoon lapsilleen tai vaikka kodittomille kissoille. En aio olla kenenkään kultalusikka suu.

Jasu

Niin kun avioero tuli, niin eipä kummallakaan ollut vaatimuksia, vaikka ei avioehtoa ollut.
        Toisella kämppä vuokralla ja toisella paksu nippu pörssiosakkeita.

Sen kummemmin selittämättä kumpikin piti mitä oli ennen liittoa. Yhteinen käyttötili siirrettiin vain mun nimiin ja en muista jaettiinko niitä käyttötilin rahoja. Eipä siellä juuri koskaan mitään isompaa ollutkaan.

Tsi no yhdesti vaimolla tuli valtava tili, kun teki muutaman viikon joka päivä ylitöitä. Itsellä oli vapaata, kun tili tuli.
        Aivan innoissaan menin ostamaan molemmille uudet 4g puhelimet. Ne oli silloin uusinta uutta.

Vaimo vähän möksähti ja kertoi siitä sitten töissänsä. Kaikki oli ruvennut nauramaan.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun avioero tuli, niin eipä kummallakaan ollut vaatimuksia, vaikka ei avioehtoa ollut.
        Toisella kämppä vuokralla ja toisella paksu nippu pörssiosakkeita.

Sen kummemmin selittämättä kumpikin piti mitä oli ennen liittoa. Yhteinen käyttötili siirrettiin vain mun nimiin ja en muista jaettiinko niitä käyttötilin rahoja. Eipä siellä juuri koskaan mitään isompaa ollutkaan.

Tsi no yhdesti vaimolla tuli valtava tili, kun teki muutaman viikon joka päivä ylitöitä. Itsellä oli vapaata, kun tili tuli.
        Aivan innoissaan menin ostamaan molemmille uudet 4g puhelimet. Ne oli silloin uusinta uutta.

Vaimo vähän möksähti ja kertoi siitä sitten töissänsä. Kaikki oli ruvennut nauramaan.

>simiti<

Heh, ehkä olis vaimolta tarvinut kysyä ensin. 😅❤️

Teillä on luottamussuhde ja kunnioitus sitten kuitenkin toiminut, kun erossakin olette kyenneet toimimaan toisianne kohtaan reilusti. Se on aika harvinaista herkkua, kun usein ihmiset repii toisensa riekaleiksi erotessaan. Mun mun mun ja MUN nääkin. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, ehkä olis vaimolta tarvinut kysyä ensin. 😅❤️

Teillä on luottamussuhde ja kunnioitus sitten kuitenkin toiminut, kun erossakin olette kyenneet toimimaan toisianne kohtaan reilusti. Se on aika harvinaista herkkua, kun usein ihmiset repii toisensa riekaleiksi erotessaan. Mun mun mun ja MUN nääkin. 😂

Jasu

Noh yhdessä asiassa emme päässeet yksimielisyyteen. Meillä oli lankamoppi ja sellainen mikrokuitulastamoppi.

Pitkän väittelyn jälkeen arvoimme mopit kolikolla.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh yhdessä asiassa emme päässeet yksimielisyyteen. Meillä oli lankamoppi ja sellainen mikrokuitulastamoppi.

Pitkän väittelyn jälkeen arvoimme mopit kolikolla.

>simiti<

Heh, ei ollu iso murhe. 😅

Mä käytän laitoskäyttöön käypiä moppeja ja varsia. Vähän kalliita mutta kestää elämää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei ollu iso murhe. 😅

Mä käytän laitoskäyttöön käypiä moppeja ja varsia. Vähän kalliita mutta kestää elämää.

Jasu

Vaan kävin tässä välillä hakemassa paketin ja nyt pääsen kyhää mun kaluste terraariota pojilleni kun tuli loputkin tarveaineet.

https://aijaa.com/HLr1Vf

Muksan muikeaa päivää Simiti. 😊

Jasu

• Anonyymi

Olen ollut, muutaman vuoden, hyyyyyyyyvin kauan sitten. Piipahdimme maistraatissa, molemmilla 1 ystävä todistajana ja siinä se. Seuraavana viikonloppuna pidimme kotibileet pienelle kaveriporukalle.

• Anonyymi

Pitkästi olin maistraatin kautta virkamiesten todistamaan ulos takaovesta.
      Yksi avio per elämä.
      Ei se muoto vaan sisältö kuin taiteessa?
      Vilma

• Ääh.. mä en usko avioliittoon. Tai sit uskon siihen liikaa. En voi luvata papin aamenessa ikuisuutta sillä ikuisuus on harhaa.

Aina tiennyt etten avioidu kuin kerran. Eli jos sen virheen olisin joskus tehnyt, niin kituisin siinä edelleen. Myötä- ja vastamäessä...

Eli en ole ollut aviossa. Exä alkoi vaatimaan naimisiinmenoa niin tulin siihen lopputulemaan, että on aika erota. Ja hyvä niin.

• Anonyymi

Meillä oli isot häät kansantalo täynnä väkeä j orkesteri paikalla . Anoppi oli hoitanut ruokapuolesta siis oikea päivällinen ja illemmalla kahvit täytekakkua, yhdessä sitten leikattiin se ensimmäinen pala.
        Lahjoja oli vaikka millä mitalla kahvikalustoja ja ruokakaluatoja. Raha lahjoja myös niin että alkava avioliitto pääsisi alkuun.
        Lyhyt o,li onnemme kesti 10 vuotta ja jäin leskeksi . Joten ei sitä silloin edes ajatellut että jompikumpi voi kuolla nuorena. muisto häistämme putkahtelee aina joskus mieleen.Silloin päätin etten koskaan enää mene avioon sitä voi olla yhdessä ilman papin aamentakin. Kaikilla meillä omat kohtalomme. Siihen on tyytyminen .

• Tästä ollaankin joskus juteltu, mutta sama täällä jos olisin mennyt naimisiin, niin olisin ollut siinä sitten koko loppuelämäni.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tästä ollaankin joskus juteltu, mutta sama täällä jos olisin mennyt naimisiin, niin olisin ollut siinä sitten koko loppuelämäni.

Oletko nyt naimisissa palstan kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt naimisissa palstan kanssa?

Jos olisin, niin olisi kyllä jo pienenpientä ryppyä rakkaudessa. Sen verran huonosti toimii😄

• Haaveilija39 kirjoitti:

Tästä ollaankin joskus juteltu, mutta sama täällä jos olisin mennyt naimisiin, niin olisin ollut siinä sitten koko loppuelämäni.

Tommoinen kertakäyttöavioliitto ei ole meidän juttumme. Siksipä pysytäänkin visusti erossa koko paskasta.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Tommoinen kertakäyttöavioliitto ei ole meidän juttumme. Siksipä pysytäänkin visusti erossa koko paskasta.

Höh meinas mennä ihan ohi koko viesti. 🤯

Ei se naimisiin meneminen mikään välttämättömyys ole tässä yhteiskunnassa. Ainakaan enää nykypäivänä. Ennen vanhaan jo sukukin painosti. Taisi olla vähän pakko mennä.😬

• Anonyymi

Olin kakskyt vee. Ei ikävä oo.🤷‍♀️

• Mäkin muistan olleeni naimisissa, muistan jopa hääpäivämäärän kun oikein pinnistän...ehkä 🤔, no vuoden ainakin 🙂

• Anonyymi

Vuoden ainakin, hmm....
        Mä olin 2vuotta ja 2 päivää aikoinaan.
        🌨😇

• Anonyymi kirjoitti:

Vuoden ainakin, hmm....
        Mä olin 2vuotta ja 2 päivää aikoinaan.
        🌨😇

😂 hupsista, muistan siis avoitumisvuoden ja 28v maratonin

• Ei oo kokemusta, unta kyllä joskus näin. Hienoa että sait päivän vapaaksi. Mutta on varmaan häissä sen verran järjestelemistä, ettei ihan vapaapäivän toivossa kannata järjestää.

• Naimisiinmeno on ollut tosi lähellä, hääpuku hommattuna, maistraatti varattuna. Olen vaan sen verran vanhanaikainen tässä asiassa jos joskus menisin naimisiin, niin en itse eroaisi vaan vaikka kärvistelisin suhteessa. Siksi tätä pitää harkita tarkoin.

• Anonyymi

Mihinkäs vihkisormus pujotetaan jos meet Danielin kanssa naimisiin kun sillä ei ole sormia?

• Anonyymi kirjoitti:

Mihinkäs vihkisormus pujotetaan jos meet Danielin kanssa naimisiin kun sillä ei ole sormia?

Täytyypä hommata sitten penisrengas😂🤣🤣

• Tulihan tuota 24 vuotta oltua naimisissa. En usko, että enää menisin.

• Anonyymi

Muistan minäkin, kun menin naimisiin. Kakut ja muut leipomukset tein itse. Olisi se liitto saanut jäädä kokematta. Olin vaan sitä mieltä, että en eroa ja 8 v. 2 päivää sitä kestin.

• Anonyymi

Olen neiti-ihminen!

• Anonyymi

Maistraatissa poikettiin ja virkailija oli todistajana. Kotimatkalla syötiin ravitsemusliikkeessä munakkaat. Hääyön vietin sohvalla, tuore rouva yksin sängyssä. En muista, mistä suuttui. Muutenkin käytös muuttui aivan heti, kun aamen oli sanottu. Kestin 15 vuotta, sitten läksi iltapäivällä minun ollessani iltavuorossa töissä. Jätti lapun: "Tiskit on koneessa".
      Ei ole ikävä.
      Pari-kolme seurustelukohdetta ollut. Se toinen osapuoli aina jättänyt paitsi viimeisen vei Alzheimer. En tiedä elääkö vielä, hoitokoti otti puhelimenkin siltä pois.

• Juu olin jotain 11 vuotta naimisissa ja sitä ennen seurusteltiin jotain 3-4 vuotta. Nyt ollu jo saman verran kokonaan yksin tässä.

• Anonyymi

Mennään avikseen kultsipuudeli <3

Marjatta 87 v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe