Palstan näivettymisen

Anonyymi-ap

Suurin syy on se, että palstalaisista ei kirjoiteta tarpeeksi. Kunnon ruodinnat peliin.

50

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää ilman muuta paikkansa. -cu

• Anonyymi

Iltaa. - cu-

• Anonyymi

XLiner on lekkalepso!

(xLiner 😁)

• Anonyymi

Juu, se istuu lekassa ja lepsoilee!

(xLiner 😁)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, se istuu lekassa ja lepsoilee!

(xLiner 😁)

Ei toimi... 😤

xLiner

• Oot näemmä siirtynyt puskiin.

Kerjäät verta nenästäsi? Linerin koukulla varmaan hampaiden palasetkin lentelisi.

Ja oikea muoto tässä yhteydessä on lepsuilla.

Aivan . . .

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Oot näemmä siirtynyt puskiin.

Kerjäät verta nenästäsi? Linerin koukulla varmaan hampaiden palasetkin lentelisi.

Ja oikea muoto tässä yhteydessä on lepsuilla.

Aivan . . .

Eiei..Se olin ihan minä itte! 😄

Jonkin aikaa sitten joku mainitsi mut rekkalepsoksi ja no, voishan siitä roolin ottaa 😁

xLiner

• Anonyymi

Ikoninen palstalegenda Jazuli pitää perinteisesti ruotia ekana.

• Anonyymi

Mä olen maailman tylsin puheenaihe. Ei onneksi ketään kiinnosta. Next.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen maailman tylsin puheenaihe. Ei onneksi ketään kiinnosta. Next.

Jasu

Oletko mieluummin ikoninen palstalegenda vai legendaarinen palstaikoni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mieluummin ikoninen palstalegenda vai legendaarinen palstaikoni?

Mielummin olen vain nobody. Taustamelua.

Jasu

• Muuten hyvä mutta Jasusta ei kaiken ruodinnan jälkeen ole enää muuta kuin ne ruodot jäljellä.

Aika laiha saalis.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Muuten hyvä mutta Jasusta ei kaiken ruodinnan jälkeen ole enää muuta kuin ne ruodot jäljellä.

Aika laiha saalis.

Heh, taida olla muuta jäljellä kun reikä, tyhjää, ruodotkin kaluttu. 😄

Jasu

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.

Ehdotan, että minua ruoditaan. Vertauskuvallisesti!

🦄

• Kylkiluut, selkäruoto, poskievät....

Mistä on Yksisarvisen selkäevät tehty?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kylkiluut, selkäruoto, poskievät....

Mistä on Yksisarvisen selkäevät tehty?

Yleensä kaikessa eloperäisessä aineksessa on ainakin hiiltä. 🤔 Hiiltä ja vettä. Water ja Carbon.🚾

Jos selkäevät ovat kookkaat ja niissä on höyhenpeite, kyseessä on pegasus.

🦄

• Anonyymi

Suurin osa kirjoittajista on wanhusnaisia ja wanhusfemakkoja, joten uusia kirjoittajia ei tule, kirjoitusten huono tason vuoksi. Ja nuo wanhukset wanhenevat vuosi vuodelta, yhtäaikaisesti heidän aivonsa taantuvat edelleen, joten tuottavat yhäti kelvottomampaa tekstiä.

• Anonyymi

Tää on wanhusten palsta. Nuorilla on omat paikkansa. Mene sinne nuorten sekaan märisemään.

xLiner

• Mun mielestä palsta näivettyy juuri tällaisen nuoret vs. vanhat ja miehet vastaan naiset vastakkainasettelun vuoksi. Kuinka moni jaksaa käyttää vapaa-aikaansa siihen, että väännetään jossain netissä aivan typeristä asioista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on wanhusten palsta. Nuorilla on omat paikkansa. Mene sinne nuorten sekaan märisemään.

xLiner

Ei tämä alusta ole wanhusten alusta, eikä ole wanhuksille tarkoitettu, mutta wanhukset ovat nämä palstat ikävä kyllä onnistuneet kaappaamaan. Wanhuksille ON tarkoitettu ja varattu Ikäryhmät -palstat (kuten 70 plus
        80 plus) mutta eihän se teille sovi.

Yksinäinen wanhus, joka ei enää ole seksuaalinen, ei ole suhdeasioitaan pohdiskeleva sinkku, sellaisen wanhuksen paikka ei ole palstalla Suhteet/Sinkut, vaan wanhusten palstalla. Todelliset sinkut, jotka tulevat uutena tälle alustalle, ja löytävät Suhteet/Sinkut -palstan täynnään dementoituneiden wanhusten höperehtimistä, takuulla poistuvat salamana ja tyhjäävät varmuuden vuoksi selainhistoriansa - uusia käyttäjiä ei saada, taantuneiden palstankaappaajawanhusten takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä alusta ole wanhusten alusta, eikä ole wanhuksille tarkoitettu, mutta wanhukset ovat nämä palstat ikävä kyllä onnistuneet kaappaamaan. Wanhuksille ON tarkoitettu ja varattu Ikäryhmät -palstat (kuten 70 plus
        80 plus) mutta eihän se teille sovi.

Yksinäinen wanhus, joka ei enää ole seksuaalinen, ei ole suhdeasioitaan pohdiskeleva sinkku, sellaisen wanhuksen paikka ei ole palstalla Suhteet/Sinkut, vaan wanhusten palstalla. Todelliset sinkut, jotka tulevat uutena tälle alustalle, ja löytävät Suhteet/Sinkut -palstan täynnään dementoituneiden wanhusten höperehtimistä, takuulla poistuvat salamana ja tyhjäävät varmuuden vuoksi selainhistoriansa - uusia käyttäjiä ei saada, taantuneiden palstankaappaajawanhusten takia.

Sinähän olet kertonut olevasi itse vanha ja sohvalla maaten kuihtunut, hauras ja raihnainen. Olet ihan oikeassa paikassa, mutta nuorisolla on tosiaan omat some-paikkansa. Ei niitä kiinnosta tällainen hidastahtinen lässytys. Eikä tuollaisen vanhan tätimiehen valitukset. Ota testoja niin ei tarvitse kiukutella 👍😁

xLiner

• Anonyymi

Pyydäpä omahoitajaasi etsimään sinulle toinen sivusto.

xLiner

• Anonyymi

Voi olla totta, mutta se taas johtuu siitä että kirjoittajat eivät kiinnosta.
      Ja se taas johtuu siitä, että palstalla on jo niin vanhaa ja kokenutta kalustoa, että tyhjän perässä ei jaksa hyppiä ja toisaalta kunnon nuoruuden aikaista panokiimaa ei ole.

Nuorena miehenä sitä jaksoi lähteä naapurikaupunkiinki tsekkaamaan, että olisko hyvää herkkua tarjolla, mutta ei enää nykyään.

Yksinkertaisesti syynä on siis vanhuus, sekä naisten että miesten.

• Anonyymi

Mulle palsta olisi ihanteellinen silloin, kun kirjoittelu olisi vuoropuhelunkaltaista.
        Siis. Voisi olla kuin istuttaisiin ison pyöreän pöydän ympärillä, kahvikupposen äärellä ja
        mahdollisimman autenttisesti vaihettaisiin ajatuksia.
        Saa olla kepeää, saa olla vakavaa.
        En kaipaa esseistejä.
        En kaipaa gubettajia eli nälvijöitä = tod.näk. työpaikkakiusaajia.
        En kaipaa menneiden palsta-aikojen haikailijoita.
        Odote voisi olla, että tunnelma olisi kohottava.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle palsta olisi ihanteellinen silloin, kun kirjoittelu olisi vuoropuhelunkaltaista.
        Siis. Voisi olla kuin istuttaisiin ison pyöreän pöydän ympärillä, kahvikupposen äärellä ja
        En kaipaa esseistejä.
        Vilma

Sinun on alettava itse sitten luomaan sellaista ilmapiiriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa esseistejä.
        Vilma

Tuo ei ole mahdollista avoimella anonyymipalstalla. Luo suljettu videosättiryhmä jonnekin, Signal, Telegram, Kik, yms. Siellä voi kaakattaa mummoryhmän kanssa kuin ompeluseurassa ikään, kuuluu ja näkyy sukkapuikkojen kilinätkin.

• Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa esseistejä.
        Vilma

Toi ois hyvä, mutta kun tänne kirjoitellaan esim kahvi ja ruokatauoilla, niin siihen tulee aina viivettä ja sitten keskustelu menee niin ku ohi. Ja viikonloppunakin on aina sitä siivousta, niin vaikee päivystää onko sinne mahdollisesti tullu joku konmentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun on alettava itse sitten luomaan sellaista ilmapiiriä.

Eihän se noin mene ja tiedät sen itsekin.
        4 peukkua.
        Hahhahhahaa.
        Vilma
        Puikot ei kuulu kuvioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se noin mene ja tiedät sen itsekin.
        4 peukkua.
        Hahhahhahaa.
        Vilma
        Puikot ei kuulu kuvioon.

Juuri noin se menee.

Tuli myös mieleen.

• Aikanaan oli kysy palstalaiselta - aloituksia. Siinä sai kaikki turinoida kyseisen palstalaisen kanssa mitä milloinkin.

Laitetaans galluppi..
      kenen palstalaisen tulisi tehdä kysy palstalaiselta aloitus?

Mä vastaan että kvm.

• Anonyymi

11:31
        Ei ainakaan minun. Piti olla leppoisaa ja kiville meni.
        En tee usein. Joten vielä harvemmin.
        Vanha 'taustaraati' ratkoo?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

11:31
        Ei ainakaan minun. Piti olla leppoisaa ja kiville meni.
        En tee usein. Joten vielä harvemmin.
        Vanha 'taustaraati' ratkoo?
        Vilma

Funis otti jo kopin. Hyvä.

• Anonyymi

Palsta näivettyy sama tahtia kuin palstan käyttäjät näivettyvät. Eikä uusia käyttäjiä tule.

• Anonyymi

Käyttäjämäärä liian vähäinen. piste

• Anonyymi

Niin, taantuneiden mummeleiden jatkuva höperehtiminen ajaa kaikki uuden tulokkaan huitsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, taantuneiden mummeleiden jatkuva höperehtiminen ajaa kaikki uuden tulokkaan huitsiin.

13:20
        Hyi sinuun. Eikös tuo ole vähän rajoittunutta.
        40 - 50-vuotiaat keskenkasvuiset pojat?
        Vilma
        Minne humorististen vaihtoehto 1 ja 2 aloituksen tekijä on kadonnut.
        Miten voidaan joku etsintäkuuluttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:12:26 ei, niitä uusia ei vain ole. piste

• Anonyymi

Toivottavasti nuoriso löytää tänne uusilla ajatuksilla.

• Palstan näivettymisen suurin syy on ikuisesti sössityt palstapäivitykset ja möhlityt palstan toiminnot. Turhauttavaa touhua!

• Niin pitäisi, mutta loppupeleissä auttaisiko se mitään?

(vellikello ei pelitä)

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Niin pitäisi, mutta loppupeleissä auttaisiko se mitään?

(vellikello ei pelitä)

Väkivalta voi olla ratkaisu!

• Anonyymi kirjoitti:

Väkivalta voi olla ratkaisu!

Tässä tapauksessa se tulisi liian myöhään. P..ka on iskenyt jo tuulettimeen. Palsta on jo pilalla.

• Anonyymi

Palsta näivettyi, kun vihaset, nuoret, lippispäiset äärioikeistolaiset perusjuntit tuli tänne haukkumaan kaikkia muita, paitsi laumansa jäseniä. Ei sellaista mölinää ja räksytystä kukaan jaksa.

Nyt kun kertoo heistä totuuden, niin uhriutuvat ja mölisevät, että ite oot!

>simiti<

• Anonyymi

Niinhän sinä ootkin. Ja täysin kykenemätön itsekritiikkiin.

• Anonyymi

Ne joil on käpit ja käpit väärinpäin, niin ne on mun vihulaasia. En edes ole Etelä-Pohjanmaalta vaikka käytinkin tuota termiä 😅. Huumorini on täydellisen erilaista kuin possella sielläpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne joil on käpit ja käpit väärinpäin, niin ne on mun vihulaasia. En edes ole Etelä-Pohjanmaalta vaikka käytinkin tuota termiä 😅. Huumorini on täydellisen erilaista kuin possella sielläpäin.

mistäs sää sen tierät kunnet kumminkaa tunne yhtäkää ihimistä kaunehimmasta osasta suamia 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistäs sää sen tierät kunnet kumminkaa tunne yhtäkää ihimistä kaunehimmasta osasta suamia 🙂

Eteläpohojammaan kiäles 'mä' on aina lyhkääne, sitei sovi venyttää. Sellaanen venytys 'mää' kuulostaa satakuntalaaselta ja on melekoosen kyseenalaasta.

Riftongit pitää kiärtää kunnolla auki! Tiätäminen on tiätämistä.

Soot sen oloonen notta oot kuunnellu murretta osaavia muttet uskalla kiärtää riftonkejas loppuhun asti. Siinä soot oikias notta Eteläpohojammaa on kaunehin osa Suamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eteläpohojammaan kiäles 'mä' on aina lyhkääne, sitei sovi venyttää. Sellaanen venytys 'mää' kuulostaa satakuntalaaselta ja on melekoosen kyseenalaasta.

Riftongit pitää kiärtää kunnolla auki! Tiätäminen on tiätämistä.

Soot sen oloonen notta oot kuunnellu murretta osaavia muttet uskalla kiärtää riftonkejas loppuhun asti. Siinä soot oikias notta Eteläpohojammaa on kaunehin osa Suamia.

Yritin teherä ittiäni ymmärettäväksi nualle ulukomaalaasille jokka on mualta ku täältä maailman navasta, joskus tarttoo määkiä nuanki. :D
        Ihimisten kiälen perusteesihin kuulu kans jottei D kirjaanta tunneta ollenkaa, se on ree ja sillä siisti. Tua ähvä on kans vähä kyseenalaanen käytös, viittaa mun miälestä fiinihin rantaruattalaasihin...hyi olokohon.
        Täällä tosiaankin kierretähän ärrä orren ympäri eikä koreella yhtää kiälen kans.

• Täältä on kadonnut liikaa tunnistettavia käyttäjiä. Ennen tulin tänne vain lukemaan muiden juttuja ja ehkä hyvässä lykyssä heitin oman kommentin harvakseltaan johonkin väliin. Mutta nyt täällä ei oikein ole mitään luettavaa, kun suurin osa on anonyymejä.

• Mä olin ennen kans lukevalla kannalla. Täälä oli niin haukoja juttuja. Nyt kun ei oikeen oo, niin yrittää sitten ite kirjottaa. Mutta kun ei oo sitä palsta karismaa, niin eipä juttu etene. Ja sitten on palsta näivettynyt ja kuivettunut, tuskin sitä mikään enää elvyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1851
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      223
      1606
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      300
      1096
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      899
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      855
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      794
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      50
      747
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      30
      646
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      643
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      602
    Aihe