Palstakriisin hallitessa sielunnäkymää, on aina mukava palata kotiin.
Kun talo palaa, kannattaa avata keskustelupalsta ja ottaa yhteyttä palstamoguliin, jonka lonkerot yltävät kaikkialle (ei seksi, pelaaminen), tarkoituksenaan hämmentää lisää jo valmiiksi sekavaa maailmaa, tai ymmärrystä siitä.
Kysy, niin vastaan.
(hihitystä)
Kysy Funeaulta
50
457
Vastaukset
Mistä olet saanut idean käyttää noita sulkeisiin sijoitettuja sanoja kirjoittaessasi? Ne kyllä tekevät tyylistäsi tunnistettavan, vaikka en tunne sinua.
- Anonyymi
Mjoo
Tällä kyseisellä toiminnalla on pitkä historia.
Kaikki alkoi siitä että vi****nuin kanssakirjoittelijoiden yhden sanan postauksiin ja hymiöihin siinä määrin, että yhdistin nämä kaksi ällötystä yhteen ja unohdin muut.
On toiminut.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tällä kyseisellä toiminnalla on pitkä historia.
Kaikki alkoi siitä että vi****nuin kanssakirjoittelijoiden yhden sanan postauksiin ja hymiöihin siinä määrin, että yhdistin nämä kaksi ällötystä yhteen ja unohdin muut.
On toiminut.
(naurua)Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ole hyvä.
- Anonyymi
Moi
Käyks sää usein täysillä, vai piiputtaaks poistoputki käynnistyessä?
Rudolf
(Närpiö)- Anonyymi
Moi
Närpiöstä saapuvat tomaattini.
En avaa tätä keissiä sen suuremmin, sillä se on jo auki.
(reps)
Funis.. loistavaa!
Loistat kuin keväinen aurinko.. :)
Kysmys.. mitä teet työksesi?- Anonyymi
Mjoo
Koska itse pyysin, niin on vastattava sanoistaan.
Toimin kriisinhallintajoukoissa.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Koska itse pyysin, niin on vastattava sanoistaan.
Toimin kriisinhallintajoukoissa.
(hihitystä)Hää.. sehän on sopiva duuni juuri sinunlaiselle omintakeiselle makeiselle.
Ja vastauksesi on juuri sopivan ympäripyöreä.
👍
- Anonyymi
Mä taas kriippaan varjoissa. Selittelen sitä sun tätä. Eilen tiedotin jälleen pelijutuistani siinä yhdessä langassa. Vaikka muuta väitettäisiin niin eiköhän suurin osa asuntopaloista johdu siitä että ollaan huolimattomina jätetty ja sammuttu tupakantumpin kanssa lähelle verhoja ja taustalla on ollut samaan aikaan myötävaikuttamassa muutkin päihteet sekä paheet. - elämän sivustakatsoja.
- Anonyymi
😁 no hämmennystä taatusti, tähän aikaan päivästä ei kiitos 🙂. Tai yksi kysymys olisi, aika lailla kontekstista irrallaan ja saanee aikaan hämmennystä jopa siellä.
Omistatko perintöpuukon ja vieläkö olisi puukkoa tarjolla? 😂- Anonyymi
Mjoo
Perintöpuukkoa ei ole, mutta Rosellin jahtipuukko on.
En ole kyllä sitä pitkään aikaan nähnyt, mutta se on.
Minulta ei katoa mikään muutamaa metriä kauemmas.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Perintöpuukkoa ei ole, mutta Rosellin jahtipuukko on.
En ole kyllä sitä pitkään aikaan nähnyt, mutta se on.
Minulta ei katoa mikään muutamaa metriä kauemmas.
(hihitystä)Kiitän harvinaisen selkeästä vastauksesta, varmistin ettei persoona ole yhteneväinen erään toisen kanssa. Yhtäläisyyksiäkin löytyy ainutlaatuisuudesta huolimatta.
- Anonyymi
Oletko darrassa tänään?
- Anonyymi
Kiitos kysymästä
En.
Odotan kellon saapuvan aikaan, jota odotan.
Jotta pääsisin saunaan.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä
En.
Odotan kellon saapuvan aikaan, jota odotan.
Jotta pääsisin saunaan.
(hirn)Onneksi edellinen sivusi riittävän läheltä, vaikkakin hyvin kaukaa kysymystäni, niin voin rennosti kysellä toissijaisia 😅
Elikkä mitä saunarituaaleihisi kuuluu?
Haa, gandalffi vauhdissa!
Mulla riittäisi kysymyksiä, mutta pakenet kuitenkin lopulta verhosi (viittasi) taakse.
Aloitetaanpas . . .
- Joko mökkikausi on alkanut? Ja milloin tulet morjenstamaan mua?- Anonyymi
Perkele
Kyllä suomalainen taloyhtiösauna on sitten poikaa!
Perkele, sataviisikymmentä rahaa paiskottu lauteisiin, valosysteemeihin ja muuhun somisteluun, ja ihan paskat löylyt.
Kyllä osakasta joskus voi ottaa kuuppaan.
(hihitystä) - Anonyymi
Aina te menette samaan halpaan, luulette että funis vastaisi :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele
Perkele, sataviisikymmentä rahaa paiskottu lauteisiin, valosysteemeihin ja muuhun somisteluun, ja ihan paskat löylyt.
(hihitystä)Osakkuus on helvetistä. Mökille mars!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele
(hihitystä)Landella
Kun maalle astuu, kaupungin kiukku katoaa. Ei tarvitse kuin autonsa ovi sulkea, ja kaikki hälinä katoaa.
Jää vain tuulen suhina puissa, laineiden liplatus lähellä.
Ah
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Perkele
(hihitystä)Tulisit meille saunaan :)
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Tulisit meille saunaan :)
Mjaa
Mulla ei ole tapana ramppailla maailmojen saunoissa, sillä tällaiset tripit tuppaavat venähtämään tolkuttomuuksiin asti, ellen sitten ole jossain kylpylässä, hotskussa tai uimahallissa, (niin kuin esmes Serenassa), joissa pätevät omat aikarajansa.
Joista kukaan ei tosin välitä.
(hihitystä)
. Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Mulla ei ole tapana ramppailla maailmojen saunoissa, sillä tällaiset tripit tuppaavat venähtämään tolkuttomuuksiin asti, ellen sitten ole jossain kylpylässä, hotskussa tai uimahallissa, (niin kuin esmes Serenassa), joissa pätevät omat aikarajansa.
Joista kukaan ei tosin välitä.
(hihitystä)
.Pelkäät kuitenkin että purasen sulta palan irti perseestä.
Palstalasille tiedoksi että olen kiusoitellut Funeauta vuosikausia. Eihän se kuitenkaan niin ilmiselvä tapaus ole :)- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Pelkäät kuitenkin että purasen sulta palan irti perseestä.
Palstalasille tiedoksi että olen kiusoitellut Funeauta vuosikausia. Eihän se kuitenkaan niin ilmiselvä tapaus ole :)Mjoo
Kumma kyllä, on suorastaan ihme se että koskaan värikkään nettikirjoitteluhistoriani aikana takapuolestani ei ole ollut puhetta. Ei yhtä mainintaa. Zip zero.
Ehkä tätä hetkeä tulisi jollain tapaa juhlistaa, sillä en edes muistanut, että minullakin on sellainen.
Aika hölmöä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kumma kyllä, on suorastaan ihme se että koskaan värikkään nettikirjoitteluhistoriani aikana takapuolestani ei ole ollut puhetta. Ei yhtä mainintaa. Zip zero.
Ehkä tätä hetkeä tulisi jollain tapaa juhlistaa, sillä en edes muistanut, että minullakin on sellainen.
Aika hölmöä.
(naurua)Huomioita
On todella outo se tunne, että toimenkuva laajenee näin nopeasti, eikä ehdi sopeutua sen tuomiin uusiin haasteisiin. Itse kuvittelin olevani vain ”puhuva pää”, mutta nyt minulla on jo persekin.
Oh my days
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioita
On todella outo se tunne, että toimenkuva laajenee näin nopeasti, eikä ehdi sopeutua sen tuomiin uusiin haasteisiin. Itse kuvittelin olevani vain ”puhuva pää”, mutta nyt minulla on jo persekin.
Oh my days
(reps)Kammottavaa
Tulin juuri ajatelleeksi, että ei voi olla vain pää ja perse, sillä välissä tulee olla jotain muuta, muuten toinen voi mennä toisesta ovesta ulos ja toinen toisesta.
Aiwan kamalaa.
Ja raajatkin tulisi olla, tai mikään tällainen menoilu ei onnistuisi.
Järkyttävää.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kammottavaa
Tulin juuri ajatelleeksi, että ei voi olla vain pää ja perse, sillä välissä tulee olla jotain muuta, muuten toinen voi mennä toisesta ovesta ulos ja toinen toisesta.
Aiwan kamalaa.
Ja raajatkin tulisi olla, tai mikään tällainen menoilu ei onnistuisi.
Järkyttävää.
(hirn)Olen raiteiltani
Maailman turvallisin paikka olla läsnä, on viety minulta.
Ja mitä siihen tarvittiin?
Voihan perse.
(naurua) - Anonyymi
Viha = vihta
En osaa keskustella.
Jos joku kommentoi kirjoituksiani, olen hölmistyneenä hiljaa.
Seuraavaksi kommentoin omaa kommenttiani.
Tätä seuraa hölmistynyt hiljaisuus.
Sitten turhaudun ja kommentoin sarjassa itseäni.
Onko kyseessä funeau-tyylinen itseään imevä pyörre vai olenko ihan uniikki?- Anonyymi
Tuttu tunne 🤣. Se on sitä kum katse on aina sivuviistoon!
- Anonyymi
Kommentti
Olen hieman huonolla tuulella, sillä itse olen joutunut oman taloyhtiöni hallituksen pyörteeseen.
Kuinka monta mielisairasta pitää olla, että saadaan tällainen hallitus kasaan?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti
Olen hieman huonolla tuulella, sillä itse olen joutunut oman taloyhtiöni hallituksen pyörteeseen.
Kuinka monta mielisairasta pitää olla, että saadaan tällainen hallitus kasaan?
(reps)Niin
Perusesimerkki taloyhtiön hallituksen muodostelemisesta on eräänlainen huutoäänestys, keitä sinne tulisi toimittaa.
Eli demokratiaa
Eli jos ei mölyä, niin saa maksaa.
(hihitystä)
- Anonyymi
Atrian vai forssan punajuuri salaattia ja tärkeä kysymys kuuluuko hamburilaiseen ja pitsaan ananas
- Anonyymi
Ja unohtui munkkipossu vai herkkumunkki
- Anonyymi
Mjaa-a
Tuo oli yllättävä kysymys. Luin tuon rimpsusi, mutta en ajatellut lukemaani, koska tyylisi kirjoittaa ei muodosta mieleeni kuvia.
Punajuurisalaatti on eräs ainoa valmistuote, jota arvostan niin korkealle, että hyväksyn sen ostoskoriini.
Eli Forssa vai tämä toinen?
Kyllä kallistun Forssaan, sillä siellä on kauniimmat maisemat kuin Atrialla.
(hihitystä)
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa, kun joku sanoo, että joku toinen on mies isolla ämmällä? 🤔
🦄- Anonyymi
Mjaa-a
Tuo oli paha.
Saako tässä kisassa kilauttaa kaverille?
(naurua)
- Anonyymi
Tuntuuko sinusta, että tekohengität jo kuollutta?
Haluat ehkä kokea jotain mitä oli, mutta mitä ei tule enää, koska se meni jo?- Anonyymi
Mjaa
Kommenttisi on sen verran kryptinen, etten osaa siihen oikein reagoida.
(hihitystä)
- Anonyymi
🧐😙😂
- Anonyymi
Minulla on kamalan voimakas kissakuume. 😭😭 Vaikka mitä teen, se ei mene pois, voimistuu vain!
Haaveilen koko ajan, että saisin pehmoisen, orvoksi jääneen kisun rinnalleni kehräämään ja siliteltäväksi... 🥺
En kuitenkaan halua itselleni kissaa.
Mitä teen? 😭
🦄- Anonyymi
Käy Korkeasaaren kissalaaksossa.
Jos helpottais.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Korkeasaaren kissalaaksossa.
Jos helpottais.
VilmaVauvan tilalle voi hankkia myös kissan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvan tilalle voi hankkia myös kissan.
Ei ole mitään "vauvan tilaa".
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään "vauvan tilaa".
🦄Vauvalle riittää pahvilaatikko. Saat sen ilmaiseksi neuvolasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvalle riittää pahvilaatikko. Saat sen ilmaiseksi neuvolasta.
Kyllä vauva tarvitsee myös ihmisen, joka rakastaa häntä. Ihan pelkällä pahvilaatikolla ei pärjää.
🦄
- Anonyymi
En oikein ilkeä kysysä enkä muutenkaan avautua mieltäni askarruttavasta kysymyksestä. Kysymykseni koskee massiivista kikkeliäni joten arvanet ettei sellaisia saa taikka pidä kysyä.
Jos nyt kuitenkin, jotta miten saan esinahkani ehjäksi kun se jatkuvasti repeytyy erektiotilassa. Pitsa vai hampurilainen?
- Anonyymi
Mjoo
Kun tässä nyt kaikki tuntuvat kokkailleen, niin voinemme heittää essut nurkkaan.
Ehdottomasti burgeri,
Miksi juuri tämä kasaan litistynyt lätty? No siksi, että on olemassa käsite omg.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880