Millä on pilattu naudanliha,mikä vielä 70-80 luvulla ja vähän myöhemminkin oli parasta herkkua. Nyt se haisee ja maistuu väkevälle ja on täysin syömäkelvotonta. Pelkkä porsas jauheliha on vielä ihan syötävää. Vaikka kaupoissa jaettaisiin naudan lihaa ilmaiseksi,niin en ottaisi muruakaan.
Naudanliha
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Olet itse pilannut makuaistisi.
- Anonyymi
Kyllä sekin on varmasti muuttunut vanhemmuuttaan, mutta siltikin. Sielläkin varmaan sama homma,kun et ole muutosta huomannut. PS.leikkeleet ja useat makkarat taas pilattu kemiallisella savu aromilla. Siitäkin saattaa joku ehkä tykätä. Mutta epäilen. Päivän jatkoja👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sekin on varmasti muuttunut vanhemmuuttaan, mutta siltikin. Sielläkin varmaan sama homma,kun et ole muutosta huomannut. PS.leikkeleet ja useat makkarat taas pilattu kemiallisella savu aromilla. Siitäkin saattaa joku ehkä tykätä. Mutta epäilen. Päivän jatkoja👍.
Samaa mieltä, savuaromi on hirveää, onneksi EU kieltää siirtymäajan jälkeen.
- Anonyymi
Ainakin säilykelihat oli ennen paljon parempia, makkaraoiden ja kinkkuleikkeleiden laatu heikentynyt tai sitten maksavat älyttömästi. Kokolihaan en ole kiinnittänyt huomiota, mutta kokaustaidotkin vaikuttaa.
- Anonyymi
Hyvälaatuisen lihan tuotanto ei ole ollut Suomessa kannattavaa enää aikoihin. Joten sitä saa mistä tuottajalle ollaan valmiita maksamaan.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/synkka-arvio-suomalaisesta-jauhelihasta/9129156- Anonyymi
Totta, kansalliset maataloustukiaiset pitää lopettaa niin alkaa kannattaa kuten naapurimaissa!!!
- AnonyymiUUSI
Kinkkuleikkeet ovat limattu niin suurella määrällä liimaa, että ne ovat muuttuneet osin kivi koviksi. Keittokinkku on raakaa, jotta saadaa vesipitoisuus pysymään korkeana. Soijan käyttöä unohtamatta.
Tässä on Jenkeissä käytettyjä keinoja naudanlihan tuotannossa.
https://www.youtube.com/watch?v=fgYcVR7YBBQ
Onneksi lihantuonti sieltä on vähäistä EU:n alueelle.- AnonyymiUUSI
Halpojen kinkkujen laatu heikkenee koko ajan, kalliimmissa vielä hyviä mutta liian kalliita. Pelkkä levite alkaa olla paras leivän päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023