Kenen vastuulla on ko. väestösuojien olemassa olo. Onko Ivalossa vaatimukset täyttäviä suojia. Inarin kylässä voi olla kun siellä on se Saamelaisten Mekka ja sinne on voitu rakentaa saamelaisten ja kolttien nokkamiehile ja naisille jonkin sortin monttu tai kellarit. Mielestäni asia voisi olla ajankohtainen. Ilmeisen inottava kysymys kansalaisilta,. Mutta luulisi olevan tänä päivänä ns. ykkösasia ja voisi mennä tärkeysjärjestyksessä ohitse saamelaisten ja saamelaiskäräjien riitelyasioiden ja kaikki nämä tukiaiset ja koko budjetti muutamalta vuodelta käytettäisiin väestösuojien rakentamseen. Repikää paremmaksi
Onko inarin kunnassa esim. Ivalossa VÄESTÖSUOJIA
16
209
Vastaukset
- Anonyymi
Atomiviitta niskaan ja pölyt rapistellaan männyn oksalla. Jatketaan taistelua.
- Anonyymi
Eri tietojen mukaan Ivalon kylällä on noin 3000 asukasta. Vaatii jo melkoisen "pottukellarin" jotta kaikki halukkaat mahtuvat käpristelemään ja pitäähän siellä olla jonkun sortin glosetti että säilyy pöksyt puhtosena
- Anonyymi
Saamelaiset on ainakin tottuneet packomaan housuihin. Huomaahan sen jo hajusta!
- Anonyymi
kyllä tämänkaltaiset asiat olisi tullut sattaa jo aikoja sitten päivän tasalle, eikä höpöttää, että kun ollaan neuvostoliiton ystävä ja on yya sopimus meillä ei ole mitään hätää, sähköä saadaan lähes ilmaiseksi ja vierailuja tehdään, tätä sitä kuli näiden tiettyjen henkilöiden suusta vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Viddu teillä on kunta täynnä niitä turvegammeja ja kotatelttoja muuta ette todellakaan tarvitse!
- Anonyymi
huoliikohann se aslakki minut samaan kammiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huoliikohann se aslakki minut samaan kammiin
No sehän riippuu, että annakko percettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän riippuu, että annakko percettä.
Aina sitä sen verran lapissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sitä sen verran lapissa.
No sitten huoli pois, pääset Asslaakin kammiin.
- Anonyymi
Ainakin Ivalon kirkon ala-kerrassa on, mutta en kyllä tiedä onko siinä kunnossa että vois ihmisiä ottaa sinne suojaan.
Eikä sinne kyllä taida mahtua edes me kaikki joiden pitäisi suunnitelmien mukaan mahtua.
Seisoma paikkoja ja jos istua haluaa niin pitää varmaan istua sylikkäin.
Minähän voisin tässä samalla kysellä, että olisko ex-rouva Holmalle Ivalon kirkon ala-kerran väestö suojaan vapaata komeaa minun seuraa sekä painoa kestävää miestä jonka sylissä voin istuskella? Jos on niin minä voin EHKÄ vähän PUDOTTAA PAINOA. Jos ei ole niin EN KYLLÄ VIITSI.- Anonyymi
Elämämme viimeiset treffit ja ehkä minä voisin laittaa jotain kivaa päälle ei ole niin ANKEAT TREFFIT.
Positiivistä on sentään se, että minä olen KUNNIATON niin ei tarvi turhia niuhottaa vaan voidaan pitää hauskaa vaikka olosuhteet ovatkin hyvin ANKEAT.
KUNNIALLISTEN PUOLELLA JOKEA ON VÄHÄN TOISENLAISET MENOT.
Meillä on sentään PAPITKIN KUNNIATTOMIEN PUOLELLA VÄESTÖNSUOJASSA SEURANA.
EI AINAKAAN PULA MISTÄÄN, KOSKA SEURAKUNTA KYLLÄ OMISTAAN HUOLEN PITÄÄ.
Ainakin Maalismaa ja hänen vaimonsa vaikutti ihan rennoilta vaikka pappi onkin.
Mannermaata en ole tavannut sen jälkeen, kun hänestä tuli virallisesti pappi. Sitä ennen kyllä näin, mutta hän ei saanut vissiin puhua.
En minä kyllä ole koskaan edes esitellyt itseäni sukunimellä enkä edes vanhempana PANOSTAJANA.
Minä laitan vain käräjäoikeuteen jos satun olemaan sillä päällä alle, että " Ystävällisin terveisin vanhempi panostaja Holma"
Jos vituttaa niin EN LAITA mitään muuta, kuin HOLMA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämämme viimeiset treffit ja ehkä minä voisin laittaa jotain kivaa päälle ei ole niin ANKEAT TREFFIT.
Positiivistä on sentään se, että minä olen KUNNIATON niin ei tarvi turhia niuhottaa vaan voidaan pitää hauskaa vaikka olosuhteet ovatkin hyvin ANKEAT.
KUNNIALLISTEN PUOLELLA JOKEA ON VÄHÄN TOISENLAISET MENOT.
Meillä on sentään PAPITKIN KUNNIATTOMIEN PUOLELLA VÄESTÖNSUOJASSA SEURANA.
EI AINAKAAN PULA MISTÄÄN, KOSKA SEURAKUNTA KYLLÄ OMISTAAN HUOLEN PITÄÄ.
Ainakin Maalismaa ja hänen vaimonsa vaikutti ihan rennoilta vaikka pappi onkin.
Mannermaata en ole tavannut sen jälkeen, kun hänestä tuli virallisesti pappi. Sitä ennen kyllä näin, mutta hän ei saanut vissiin puhua.
En minä kyllä ole koskaan edes esitellyt itseäni sukunimellä enkä edes vanhempana PANOSTAJANA.
Minä laitan vain käräjäoikeuteen jos satun olemaan sillä päällä alle, että " Ystävällisin terveisin vanhempi panostaja Holma"
Jos vituttaa niin EN LAITA mitään muuta, kuin HOLMA.Minä laitan tuohon jonka laitan seuraavaksi alle, että " Ystävällisin terveisin vanhempi panostaja Holma Marsalkka Mannerheimin 7 SERKKU.
- Anonyymi
Minä olen ollut vankilassa lasteni ISIEN HÄPEIDEN PUOLESTA ELI MYÖS HEIDÄN JOIDEN KANSSA EN OLE KOSKAAN EDES OLLUT NAIMISISSA VAAN OLEN ERONNEENA NAISENA OLLUT SUKUPUOLI YHTEYDESSÄ MIEHEN KANSSA ENKÄ OLE EDES NAIMISIIN MENNYT VAAN SYNNYTTÄNYT AVIOTTOMIA LAPSIA.
SE ON SYNTIÄ ELI KUNNIANLOUKKAUS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut vankilassa lasteni ISIEN HÄPEIDEN PUOLESTA ELI MYÖS HEIDÄN JOIDEN KANSSA EN OLE KOSKAAN EDES OLLUT NAIMISISSA VAAN OLEN ERONNEENA NAISENA OLLUT SUKUPUOLI YHTEYDESSÄ MIEHEN KANSSA ENKÄ OLE EDES NAIMISIIN MENNYT VAAN SYNNYTTÄNYT AVIOTTOMIA LAPSIA.
SE ON SYNTIÄ ELI KUNNIANLOUKKAUS.Ota lääkeesi niin rauhoitut... ristus et olet sekaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkeesi niin rauhoitut... ristus et olet sekaisin!
Kyllä kyllä
- Anonyymi
Ainakin metsään on kaivettu poteroita ja sadeviitta tarvittaessa suojaa ydinpommilta joten ei kannata huolestua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1115099Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744331619- 1951165
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk191084Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836