Niin oikein aurinkoista perjantaita ja tulevaa viikonloppua!
Mitäs ajattelit tehdä?
Itse en vielä tiedä, mutta kai sitä jotain pikku jekun poikasta tulee taas tehtyä..
Nyt aamusta heti pitää lähteä hammaslääkäriin, pojan taka hampaassa enään peunat jäljellä...
Itse kammoan kaikkia lääkäreitä ja sairaalan haju saa minussa kylmät väreet..
Nyt aamu kahville ja partsille happi hyppelylle.
Oikein aurinkoista perjantaita!
21
698
Vastaukset
- eijarina
Innokas! Aamu kahvia täs itekkin just juon ja kävin partsilla haukkaamassa happea. Kaunis päivä vaihteeks tulossa, ainakin nyt näyttäis siltä. Niinpä, mitähän sitä taas tekis kun on viikonloppu tulossa? Kai sitä tulee vaan surffailtua tääl kanavilla. Et muuten ole ainoa joka ei tykkää lekurissa käynneistä.
- innokas-30
minäkin ole vähän väliä täällä ja aika menee kun siivellä.
todella kaunis ilma tulossa, mutta luulen että viimestään illalla sataa vettä. - Laajakaistapää
...Likat..))) vai lekurii pelkäätte,höh..))
ennenmuinoin hampaat poistettiin ovenripa/naru-
menetelmäl.kävi äkkii,ei ehtiny kipuu tuntee..)))
mul tekarit,voin postin välityksel hoitaa hampaat,ei tee kipeää,edes lompakos...)))) - AMR-52
innokas-30 kirjoitti:
todella kaunis ilma tulossa, mutta luulen että viimestään illalla sataa vettä...vahingos ikivanhal rekal,vaa haitanneeko tuo mittää..)))
- eijarina
innokas-30 kirjoitti:
todella kaunis ilma tulossa, mutta luulen että viimestään illalla sataa vettä.tää huuhaa. On edes jotain tekemistä. Keskiajan markkinat ois kyllä menossa mut ei sinne viitti yksin lähtee pyörimään.
- quistis
Sinulle...Muista et se on vain haju...Mäkin totuin siiheh:o))))
- kippari1
hyvää aamua sinne sinulle myös ja tässä kippari kahvia vetäsee naamaan ja suunittelee uusia kujeita :=))
- Dr.Swan
Ja aion myös juoda sitä tänään klinikan sulkemis ajan jälkeen!
taidan lähteä pers kännit vetään jos vaikka aivot illaks jättäis narikkaan.......:))))))
- §misu
yrittäkää pärjätä ilman mua.
§misu kirjoitti:
vähän kade........ ;))))))) no jos illalla löytyy mies mullekin......:)))
- innokas-30
§misu kirjoitti:
Koitamme pärjätä...
- §misu
BBrunetti kirjoitti:
vähän kade........ ;))))))) no jos illalla löytyy mies mullekin......:)))
grillataan ja simmosia..Lomalla purjehditaan. Aattele netissä tavattu!!! Sydämellinen ja aito.
- §misu
innokas-30 kirjoitti:
Koitamme pärjätä...
tällä kertaa olin ovela. Sillävälin kun jekku pojat pommitti postia noin 50 vastausta. Pongasin tämän kun sitä toista viritystä ei huomannu kun foorumi oli eri. Näppärää vai , mitä? Menen 2 viikon päästä yksiin häihin , jossa pari tapasi netissä. Olen tosi onnellinen heidän puolestaan.
- innokas-30
§misu kirjoitti:
tällä kertaa olin ovela. Sillävälin kun jekku pojat pommitti postia noin 50 vastausta. Pongasin tämän kun sitä toista viritystä ei huomannu kun foorumi oli eri. Näppärää vai , mitä? Menen 2 viikon päästä yksiin häihin , jossa pari tapasi netissä. Olen tosi onnellinen heidän puolestaan.
elikkä tääl voi OIKEESTI löytää sen oikean..
No ehkä minäkin joskus jostain jonkun löydän =o) §misu kirjoitti:
grillataan ja simmosia..Lomalla purjehditaan. Aattele netissä tavattu!!! Sydämellinen ja aito.
on vaan tullu eteen kaikki omituiset jota olen tavannu...... vonkaa pelkkäää jotain tai sit ne on jotain muuta mitä ovat kertoneet.... tosin sisko löysi kans sätin kautta ihan kivan miehen.... toivottavasti sulla nyt kans lähtee meneen hyvin.....:)))))))
- §misu
innokas-30 kirjoitti:
elikkä tääl voi OIKEESTI löytää sen oikean..
No ehkä minäkin joskus jostain jonkun löydän =o)voi olla missä vaan. Kun ihmisten elämän tilanne ja isot linjat napsahtaa kohdalle. Muu on hienosäätöä , johon voikin käyttää lolppuelämän..
- innokas-30
§misu kirjoitti:
voi olla missä vaan. Kun ihmisten elämän tilanne ja isot linjat napsahtaa kohdalle. Muu on hienosäätöä , johon voikin käyttää lolppuelämän..
niin koskas sun häitä juhlitaan?
Onko treffit täältä hankitun miehen kanssa? - §misu
innokas-30 kirjoitti:
niin koskas sun häitä juhlitaan?
Onko treffit täältä hankitun miehen kanssa?mies kysyi ekoilla treffeillä , noista häistä. En ole koskaan kokenut moista. Ja olen kyllä ehtinyt nähdä monenmoista vipeltäjää..Ihan rauhassa mennään. Jos olis , kutsuisin koko Huuhaan kemuihin!!
- innokas-30
§misu kirjoitti:
mies kysyi ekoilla treffeillä , noista häistä. En ole koskaan kokenut moista. Ja olen kyllä ehtinyt nähdä monenmoista vipeltäjää..Ihan rauhassa mennään. Jos olis , kutsuisin koko Huuhaan kemuihin!!
Nyt jään odottamaan kutsua =o)
Ja pieni vihje.. juhannushäät olis kauniit..
- innokas-30
Olipas reissu huhuu!
2 tuntia meni ja nyt ollaan onnellisena kotona.
Päivän jatkot teille kaikille ja kiitos kun ootte vasteilleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323797- 1391583
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111451Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915